Jos edes oot täällä?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Mitä väliä enää millään
- Anonyymi00013
Siksi että kaikki on mennyt alusta alkaen päin …..
en kelvannut niin en kelvannut muuhun kuin fantasiointiin
- Anonyymi00002
Kuka muka?
- Anonyymi00003
No varmaan sun pitää laittaa viestiä
- Anonyymi00012
Kasvokkain juttelu on parasta. Näkee ilmeet ja kuulee äänensävyt. Jos ei koskaan nähdä kasvokkain, sellaisten kanssa on turha viestitelläkään. Viestit lisää yliajattelua ja väärintulkintoja.
Sivusta n - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kasvokkain juttelu on parasta. Näkee ilmeet ja kuulee äänensävyt. Jos ei koskaan nähdä kasvokkain, sellaisten kanssa on turha viestitelläkään. Viestit lisää yliajattelua ja väärintulkintoja.
Sivusta nLaitappa yhtä tehokkaasti viestiä kuin ajattelet 😂
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Laitappa yhtä tehokkaasti viestiä kuin ajattelet 😂
En käsittele tunteitani viestitse vaan kasvokkain puhuen. En ole mikään viesti- ihminen edes suhteessa, en oo koskaan ollut enkä tule olemaan. Harrastan vain sellaisia suhteita, joissa tavataan riittävän usein.
Sivusta n - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Laitappa yhtä tehokkaasti viestiä kuin ajattelet 😂
Ok. Monelta nähään? Tuutko vastaan?
- Anonyymi00004
Emme tunnista toisiamme täällä. Siksi ei muutakaan, ellei ensin tunnisteta ja sitten siirrytä toisiin yhteyksiin.
- Anonyymi00005
Tuu juttelee.
- Anonyymi00007
no mulla on aika isot kriteerit tulevalle kumppanille. fysiikan pitää miellyttää nainen melkeen sama ku mä sama alakerta rintoja en edes kato miehellä 180 cm käsilihakset normaali peruskunto eikä mikään lösö pystyy nostamaan mut sekä iso d
- Anonyymi00008
jos noita kriteerejä täyttävää en löydä en jaksa edes tutustuu
- Anonyymi00009
eksän kanssa muuten kaikki oli priimaa paitsi että päät ei toiminu yhteen eli se päiden toimivuus vielä aika tärkee keston kannalta
- Anonyymi00010
lisääntymisen kannalta ulkosella on väliä ja paljon siniset silmät miellyttää eniten
- Anonyymi00011
vaaleat piirteet
- Anonyymi00014
jos ei tätä tule olen ikuisuuteen saakka yksinäni ja pistettä perään
- Anonyymi00015
Tee jotain että siitä tulee jotain.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tee jotain että siitä tulee jotain.
en tee elettäkään kun ei nappaa tarpeeksi
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
en tee elettäkään kun ei nappaa tarpeeksi
mulla on ihan oma marssijärjestys täällä kato
- Anonyymi00019
Olen miettinyt uskaltaisinko antaa sulle mun numeron kun seuraavan kerran nähdään ja jutellaan. Vois vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia sitä kautta, mutta sekin on varmaan kiellettyä... ja jääkö siitä sitten kiinni ja mitäs sitten?
- Anonyymi00021
Käviskö joku paikakunta keskustelu vaikka Juuka ta Mynämäki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen432040- 791351
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841341Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m151224Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291105Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.971031- 751010
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok160857Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast56792Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää61748Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13729Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86729- 45701
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa24687- 148685
- 29673
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.97665Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93657- 51637