Tarvitsisin terapiaa
Mielenterveyteni on todella heikko nyt
Tarvitsen apua itseltäni ja minun pitää toipua siitä kärsimyksestä kun minua ollaan vainottu, vainoamisen traumat ovat jättäneet minuun rumaa jälkeä
mistä saa apua ahdistukseen?
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
ota yhteys oman kunnan sosiaalipalveluihin
- Anonyymi00002
Lyrica 150mg ja huolesi ovat poissa.
- Anonyymi00003
No hae apua. Ota yhetyttä terveydenhuoltoon.
- Anonyymi00004
En usko että tarvitset terapiaa tai mitään. Jos jotakin, niin uutta sisältöä elämään. Liikuntaa jos mahdollista, meditaatiota, tavallisten perusasioiden järjestämistä, kodian siivoamista, marjanpoimintaa ja kalastusta. Trauma on menneiden asoiden muistamista. Trauman "vastakohta" on uuden oppiminen.
- Anonyymi00005
Jos et ulos jaksa lähtee, niin avaa ikkuna ja hengittele syvään niin kauan että nys sitten riittää tällä kertaa.
Mut aattelepa ihan ite, jupe Jope setä opasti: Sun happitilanteensa petraantuu merkittävästi.
Voitais kirjoitella netissä kun olen taistellut mase-ongelman kaa vuosikymmenii.
Ja täähän on huomattava judd, meittiä maseoireisia kansalaisia on maassammekin satoituhansii henkilöi.
turhautuminen jumittaa aivotoimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556