Toivottavasti nyt seuroissa kävijät otatte tosissamme mopo häiriköinnin myös armaassa kotikunnassamme.
Saitte siitä Kauhavalla vähä maistella esimakua, mitä me osasta saamme kärsiä kotinurkilla. Joten voisitteko hieman seurata jälkikasvunne tekemisiä.
Häiriköinti suviseuroissa
15
164
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Erittäin hyvin sanottu. Toivotaan liikenne käyttäytymisen olevan asiallista alajärven kaduilla jatkossa.
- Anonyymi00002
Eikö noita vttustanan mopoja voi pannata maanlaajuisesti, kun niistä ei ole mitään positiivista sanottavaa? Aivan järjetöntä, että jollekin 15-vuotiaalle uhmaikäiselle ja älyvapaalle KAKARALLE ostetaan joku stanan kovaääninen pärisevä romu, jolla penikka pystyy häiritsemään tuhansien ihmisten kotirauhaa!!!
- Anonyymi00003
Ok boomer
- Anonyymi00004
Joo mopot pois ja polkupyörät jokaiselle, Älypuhelimille ja energiajuomille 18 vuoden ikäraja.
- Anonyymi00005
Mikä nyt ottaa ottaan. Aloittajan tarkoitus oli vaan pyytää kaikkia kunnioittamaan toisten rauhaa. Mutta näköjään se ei tässä yhteisössä ole mahdollista. Eletään että me saadaan tehdä mitä vaan, kärsimään toiset.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä nyt ottaa ottaan. Aloittajan tarkoitus oli vaan pyytää kaikkia kunnioittamaan toisten rauhaa. Mutta näköjään se ei tässä yhteisössä ole mahdollista. Eletään että me saadaan tehdä mitä vaan, kärsimään toiset.
Mutta kuka kunnioittaa mopoilijoita?
Näillä polttoaineen hinnoilla nostan hattua nuorille. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta kuka kunnioittaa mopoilijoita?
Näillä polttoaineen hinnoilla nostan hattua nuorille.Mopoilu on ok. Mutta häiriköinti ei.
Mitenkä voit kunnioittaa häiriköinti. Vanhempien rahoilla nuo bensansa ostaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mopoilu on ok. Mutta häiriköinti ei.
Mitenkä voit kunnioittaa häiriköinti. Vanhempien rahoilla nuo bensansa ostaa.No sitten jos ne häiriköi niin eri juttu mutta kyllä minusta päiväsaikaan voi mopoilla ajella omilla bensoillaan
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No sitten jos ne häiriköi niin eri juttu mutta kyllä minusta päiväsaikaan voi mopoilla ajella omilla bensoillaan
Aivan vapaasti. Suurin osa mopo nuorista käyttäytyy hyvin,
- Anonyymi00011
Se samoma ilmeisesti satutti ja silksi pitää toimia.
Tässä kansanlähetyksen linjapuheessa vaikutti vahva Pyhän Hnegen vaikultus ja se tuo uudistuksen ja muutoksen. https://www.youtube.com/watch?v=omEYHGs6liU- Anonyymi00012
Antaako se puhtia vanhan Mersun moottoriiin?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Antaako se puhtia vanhan Mersun moottoriiin?
Ei mersuun saa puhtia edes rahalla, toki aina voi kuvitella 😎
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei mersuun saa puhtia edes rahalla, toki aina voi kuvitella 😎
Mitä jos pyytää korkeimmalta apua
- Anonyymi00013
Saamme kärsiä vuoden ympäri monin tavoin lessuista. Miksi eivät järjestä pippaloitaan jossain poissa ihmisiä häiritsemästä. Vaikka mekkaan.
- Anonyymi00014
Ihan sama mitä uskontoa harjoittaa, kunhan elää kunnolla yhteiskunnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460