Kun Herran tulo viipyy, palvelijat alkavat lyömään tosiaan ja synti ja luopumus saavuttaa mittansa. Sodoman synti on räjähtänyt viimeisen parin vuoden aikana räjähdysmäisesti. Sodoman aikana ei ollut kirjoitettua Jumalan sanaa ja Jeesuskin oli vasta profeetallisena lupauksena mutta Jumala rankaisi ja tuhosi Sodoman ja sen asukkaat. Homoseksuaalisuus oli luonnoton iljetys ja kun luopuminen meni tarpeeksi pitkälle Jumalan mitta tuli täyteen. Samalla tavalla Jumala tuhosi ihmiskunnan kun alkoi seksuaalinen sekaantuminen langenneiden enkeleiden kanssa.
Jumala käytti usein Vanhan testamentin aikana naapurivaltioita rankaisemaan Israelia ja Juudaa ja uskon että samoin käy Suomenkin kohdalla. Jumala sallii Venäjän karhun koetella. Jotka uskotte Jeesukseen Kristukseen, tehkää parannus ja alkakaa kiistelyn sijaan rukoilla kansamme puolesta ja keskittyä evankeliumin julistamiseen.
Jeesuksen tulo lähestyy!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Suomi on sotillaallisesti ja taloudellisesti 10 kertaa heikompi kuin Ukraina.
- Anonyymi00002UUSI
"Jeesuksen tulo lähestyy!"
Ei lähesty. Jeesus ei tule.- Anonyymi00005UUSI
>>>>"Jeesuksen tulo lähestyy!"
Ei lähesty. Jeesus ei tule.<<<<<
---------------------
”Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
Heprealaiskirje 9:27-28 FB38
-----------------------
Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
Hän itse Jeesus Kristus on Joh. evk:n mukaan nämä sanonut.
------
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
------
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
-----
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
-------
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
--------
Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
-----
Apostoli Paavali kirjoitti.
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
>>Suomi on sotillaallisesti ja taloudellisesti 10 kertaa heikompi kuin Ukraina.>>
Suomi on väestöltään noin viisi kertaa Ukrainaa heikompi.
BKT-mittarilla noin viisi kertaa vahvempi.
Tasan menee.- Anonyymi00003UUSI
Jokainen keskittyköön siihen minkä kokee tärkeäksi. Hauta odottaa kaikkia tasapuolisesti. ⚰️
- Anonyymi00004UUSI
>>>>>Jumala käytti usein Vanhan testamentin aikana naapurivaltioita rankaisemaan Israelia ja Juudaa ja uskon että samoin käy Suomenkin kohdall<<<<
------------
Älä vanhurskauta jumalatonta kun Jumalakaan ei ole häntä uskosta vanhurskaaksi julistanut koska ei ole uskonut evankeliumia ja näin ollen ei ole uskossa.
----------------
Suomi ei ole mikään Jumalan valittu kansa, vaan pakana maa ja jokaisen uskosta osattoman päällä lepää JO Jumalan viha.
”Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."”
Johannes 3:36 FB38- Anonyymi00006UUSI
Ei vaan kuka ei usko pasaseen on se syy miksi sota tulee. Eli kuka ei anna anteeksi uutta mahdollisuutta varten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492