Maksoin tänään matkailuvaunu vuotuisen veron.
Vuosimaksu Traficom velotti 1 190,27 euroa.
Minun täytyy siis olla varakas! Ei kai tommosta laskua eläkeläiselle muuten lähetettäisi.
Äveriäs olo
16
143
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ketun automaattinen korjaus. Piti tietty olla matkailuauto...
- Anonyymi00002
Minun Elnakissani ei ole veroa.
Olen päästäni invaliidi.
Palstavahti- Anonyymi00003
Siksi muistinikin pätkii, matkakulkimeni onkin Ford LMC Lord Liberty.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siksi muistinikin pätkii, matkakulkimeni onkin Ford LMC Lord Liberty.
Onko ?? Kamalaa kun en muistanut.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi00013
Eikä siinä jutuista päätellen ole ollut kyllä kuskiakaan vuosiin.
- Anonyymi00004
Vuokraa sitä kopperoa 2 kertaa
ja saat omasi pois. - Anonyymi00006
Joo vuokraa , mutta ensin on vaihdettava pakoputken kannatin kumilenkit.
Palstavahti - Anonyymi00007
Minäkin halusin näytellä rikasta. Ostin Elnakkiini talvirenkaat , renkaita en käytä, kun minulla on Rumatikki.
Talvirenkaat kun on tarkoitettu autoihin, jossa on lämmittäjät.
Palstavahti Kuopiolainen - Anonyymi00008
Tuon verran köyhempi
- Anonyymi00009
Miltä tuntuu?
- Anonyymi00010
Fiilikset?
- Anonyymi00011
Hyvät fiilikset, vielä kun saisi ihmistä.
Palstavahti - Anonyymi00012
Kiitän populistejä ja purraa suuresta älystään joka tappaa leirintä alue yrittäjiä sehän konkretisoituu taatusti nyt syksyllä !
Sen verran tuntui jo heinäkuun alussa kun muutamassakin leirintäpaikassa oli todella hiljaista osassa ihan syystä osassa varmasti siksi ettei 40 € hintaan yö leirintäalueella ole ok kun palvelu on tasoa lämmin vessa ja ahdassuihku.
Kun vielä persusuomalaisten karavaanarivero vie matkakassasta melkein kaiken.- Anonyymi00015
Selittäisitkö millä tavalla Purra ja Persut on osallisia tai jopa syyllisiä leirintäalueen hinnoitteluun, jossa 40 euron hinnalle saa vastineeksi kylmän vessan? Eikö asiakkaat osaa äänestää enää jaloillaan? Tai lompakollaan?
Ja eikös nimenomaan leirintäalueiden luulisi hyötyvän matkailuautojen ajoneuvoveron yhdenmukaistamisesta muiden autojen verojen tasalle. Nythän matka-auto kannattaa poistaa liikennekäytöstä, kun viipyy leirintäalueella vähänkään pidempään.
Ja miksi suuripäästöisempää matkailuautoa esim. ainoana pävittäisenä käyttöautonaan käyttävän pitäisi olla oikeutettu pienempään vuotuiseen co2-saastepohjaiseen ajoneuvoveroon, kuin esim. henkilöauto käyttävät? Haluatko avata?
Jos matailuajoneuvoa taas ei käytä käyttöautona joka päiväisiin ajoihin, on lainsäätäjä antanut omistajalle mahdollisuuden olla maksamatta ajoneuvoveroja, poistamalla ajoneuvo liikennekäytöstä.
Enemmänkin oma kirjoituksesi täyttää populismin määritelmän.
- Anonyymi00014
Ajatko läpi vuoden? Jos et, niin poista ihmeessä liikennekäytöstä aina tarpeen mukaan.
- Anonyymi00016
Minullekin tuli 1200 ja risat lasku. En maksa, heinäkuun 27 pvä eräpäivä. Laitoin seisontaan auton. Ensi viikonloppuna otan kolmeksi päivää lähtöön ja taas sitten seisontaan. Näin kun toimii niin ei tarvitse maksaa tuollaista suurta summaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493