Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin.
Jos nyt otetaan tämä kirjaimellisesti, niin kuinka usein tulee osumaa nimen omaan oikealle poskelle?
Korvapuusteista
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos alkaa osumaa tulemaan oikein urakalla, niin eikö sellaista ihmistä kannata vältellä ?
Kuka muka käskisi ottamaan sellaista vastaan ? - Anonyymi00002UUSI
Jos joku löisi minua niin takaisin tulisi mutta ei poskelle.
- Anonyymi00003UUSI
Kai se aika usein tulee ekana vasemmalle
- Anonyymi00008UUSI
Niinpä, jos lyöjä on oikeakätinen, niin onhan siinä se uhrin vasen puoli helpommin tavoitettavissa.
Henkilökohtaisesti en tykkää väkivallasta lainkaan. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinpä, jos lyöjä on oikeakätinen, niin onhan siinä se uhrin vasen puoli helpommin tavoitettavissa.
Henkilökohtaisesti en tykkää väkivallasta lainkaan.Useimmat ovat oikeakätisiä, aika jännä että nimenomaan juuri oikea poski on ob mainittu..
- Anonyymi00004UUSI
Järjestö ei ainakaan käännä toista poskeaan, vaan taistelee viimeiseen asti vähäisistäkin asioista.
- Anonyymi00005UUSI
Minä tykkään munkkipossuista.
Kannattaa muistaa että myös persposkille voi ottaa litsareita jos uskonharhainen litsareista tykkää.
- Anonyymi00006UUSI
Ensin lyö Jehovan todistaja sitten lyön minä ja sitten lyöpi kirkonkellot
- Anonyymi00007UUSI
Kenelle kellot soivat?
- Anonyymi00009UUSI
Voisin ottaa korvapuustin ensin oikealle poskelle ja sitten vasemmalle, mut ei mitään vitun giflareita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467