Nyt on mennyt alennusmakkaroita. Ne on paistettu uunissa grillivastuksen loimussa. Ei ole ollut sinappia. Mutta on ollut juustoa, colaa ja sipulia. Ne ovat olleet raikkaita.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ei muuta kuin kypsät makkarat vakuumiin, tai jos ei konetta, niin minigrip-pusseihin ja pakkaseen odottamaan talven tuloa. Niitä on mukava syksyllä mikrossa lämmitellä ja otsalampun valossa nautiskella.
- Anonyymi00002
Samat eväät täällä. Sinappia kyllä itsellä on. Pakastimessa on vielä niitä 1,29€ makkarapaketteja. Ei nälkään sentään kuole ja denssiä on mitä ikeneen tunkea sekä kofeiini tabletteja. Ja moni vitamiinit .
mulla oli elintarvikemateriaalia yhdessä vaiheessa ja nytkin kyllä.. fetamustapippurimakkaraa teetä pottuu porkkanaa ja kermaa maustehia löytyy aina .... mutta mennääm hiukan oikotielle...jouduin tekemään mäskäyksen kaloille ja katsoin meriakvaarion elämäää.. sitten saapuivat isommat leuanlouskuttajat pari tyyppiii venheessä kaukaisuudesssa..ja sitten saapuivat hitchcokin lokit ja ajattelin että tilanne tulee liian kuumottavaksi.. joten painelin kotiin..en uskalla pulahtaa ainakaan siellä.. seuraavaksi olisi varmaan tulleet hylkeeet heh.. life
- Anonyymi00005
Oletko koskaan miettinyt namusia. Kookosnamut ovat monesti hyviä.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt namusia. Kookosnamut ovat monesti hyviä.
olen tehnyt kotitekoista tohveeta..ja maustanut salmiakki tai oikeastaan se olikin lakritsipuuteria tai sitten ihan tavan toffeeta pähkinärouheella... jos haluu pehmeetä toffeeta niin pitää käyttäää tätä öö glugoosisiirappia muuten tulee daimia ei sekään paha... ai hitsi..pitäiskin taas tehdä...
P.ervokki kirjoitti:
olen tehnyt kotitekoista tohveeta..ja maustanut salmiakki tai oikeastaan se olikin lakritsipuuteria tai sitten ihan tavan toffeeta pähkinärouheella... jos haluu pehmeetä toffeeta niin pitää käyttäää tätä öö glugoosisiirappia muuten tulee daimia ei sekään paha... ai hitsi..pitäiskin taas tehdä...
kokookosesta tulee jotkut lapsuusajan leivonnaiset ja bounty karkki mieleen. vois soppii perunaleivokseen...
niin ja pakkasessa on hauki.. puolikas coop patonkia korppujauhoksai kalapullille... ja ja OSTERIKASTIKETTA UMAMIKSI... HAUKIHAN ON VARSIN MIETO KALA...
- Anonyymi00004
Nyt ollaan haasteiden äärellä. Toivottavasti tilanteet paranevat ja elintarvikepuoli saadaan kuntoon.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt ollaan haasteiden äärellä. Toivottavasti tilanteet paranevat ja elintarvikepuoli saadaan kuntoon.
terminator surauttaa kananmunien kuoretkin mukaan..hauesta saa proteiiinit ja kalsiumit surauttamalla...
P.ervokki kirjoitti:
terminator surauttaa kananmunien kuoretkin mukaan..hauesta saa proteiiinit ja kalsiumit surauttamalla...
arnoldd siis conan the barbarian..minä teen sen näin
- Anonyymi00003
Itse heittäisin hauen pakastimesta roskiin.Kuka tuollaista viittii edes pakastaa.
jahas..siinä älyn köyhä lahja suomelle? mikä vee siu mättää kun aina pitää veetuilla????=???
- Anonyymi00009
P.ervokki kirjoitti:
jahas..siinä älyn köyhä lahja suomelle? mikä vee siu mättää kun aina pitää veetuilla????=???
Jos on eri mieltä niin ei se ole veeittuilua.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos on eri mieltä niin ei se ole veeittuilua.
mikä sulla nyt on haukia ja ilmasta proteiinia vastaan? kyllä tuo on enemmän osaamattomuutta ajattelemattomuutta että ILMAISTA RUOKAA heitetään ROSKIIN? vai eikö.. ei se pelkästään eriävä mielipide kun tuo ilmasen ruuan heittäminen roskiin.. ei tuolla asenteella vaurastuta vaan pysytään köyhänä..ja ainakin itse haluan tilanteesta pois ja laittaa rahaa välillä muuhunkin kuin ruuan heittämiseen roskiin..ilmaisen ja joskus maksetunkin.. mietippäs sitä.. nyt aikuisten oikeesti.. prkl..
- Anonyymi00006
Xtran sinappi maksaa noin 2€ kilon pullo ja on hyvääkin vielä. Eli ei sekään paljoa maksa, vielä kun on riittoisaa tavaraa isossa pullossa.
- Anonyymi00012
Sinappia on tuubissa, purkissa tai sinappipullossa. Jos tuubia ja sinappipulloa pitää ylösalaisin siten, että korkki on alla, niin halpasinapissa sinapinvesi kertyy ylös ja makkaroihin tai leivälle tulee sitten sinapin raikkaampaa osaa käyttöön.
Purkissa olevat sinapit voivat yleensä olla siellä alelaareissa olevia erikoissinappeja, joiden maku voi olla monia eri asioita muistuttavaa. Niissä ei yleensä ole niin paljoa sinapinvettä.
Tärkeää on sulkea sinappipullo tai sinappituubi huolellisesti ennen, kun sen asettaa jääkaappiin raikastumaan käyttökertojen välissä.
Muista mausteista voidaan mainita paahdettu sipuli ja kurkkusalaatti, joita on myös elintarvikemyymälöissä. Ja näitä kolmea perusmaustetta käyttämällä saadaan joka kotiin grillikioskin tuntua arjen keskelle, jos on onnistunut säästämään ja alelaarionni on potkaissut niin, että on sinappia, paahdettua sipulia ja kurkkusalaattia.
- Anonyymi00007
Keskustelun innoittamana kävinkin kaapilla ja löysin pari pakettia Wilhelmiä.
Sehän tietää grilli-iltaa jo muutaman päivän sisään ja bonuksena löytyi vielä
esikypsytettyjä maissintähkiä, mitkä lämmitettyinä ovatkin makoisia.
Hiiteen makaroonit ja lenkkimakkarat !`mun jääkaapissa plus kaks astetta tuntuu pitkäänkin säilötyt tuotteet hyvin säilyvän.. wilhelmiä löytyy huomenna vois olla herkkupäivät kaalisalaatin kera.. ehkä...pottuu porkkanaa piimäää...
- Anonyymi00008
Hauki on helponkätevä, vaikka saa kesällä virvelillä. Ei tarvitse edes puhkoa, kun pistää saman päivän aikana pakastimeen.
Helppous korostuu sulattelun yhteydessä. Sopivassa vaiheessa saa sisukset kaavittua siististi jäisenä roskapussiin. Vaihetta on vaikea sanoin kuvailla, mutta sen oppii kyllä huomaamaan.hauki surautettuna tulee proteiinit ja kalsiumit..parasta on vielä se..että voit maustaa sen ihan mihin tyyliin haluat...kun se on mieto kala ja siten sopiva moniin eh ruokatapauksiin heh...
- Anonyymi00010
P.ervokki kirjoitti:
hauki surautettuna tulee proteiinit ja kalsiumit..parasta on vielä se..että voit maustaa sen ihan mihin tyyliin haluat...kun se on mieto kala ja siten sopiva moniin eh ruokatapauksiin heh...
Oliko varmasti aito mutahauki ?
- Anonyymi00011
Kasvu mainittu. Tutkinut täällä lasten kasvua. Sen myötä ns sekulaarinen kasvu edelleen meillä jatkuu. Toisin sanoen lapset kasvavat vanhempiensa ohi.
”Joka tapauksessa kehitys on tasaantumassa. Ruotsissa ollaan sitä mieltä, että kasvu on loppunut ja suomalaisten asevelvollisuusikäistenkin keskipituus kasvaa hitaasti.”
Miten teidän jälki kasvut tänään...en ole kasvanut 20 ikävuoden jälkeen täällä suomessa..siinä jälkikasvuni.. jenkeissä on jättiläisiä ja texasissa tolkuttomat beef-annokset.. hormoneja karjassa? epäilen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432