Olen tässä huutanut apua Herralta koko päivän tietokoneongelmiin. Edes alan ihminen ei tiedä, miksi jotkut sivut ei aukea. Yritti tunteja saada toimimaan, mutta eivät toimi. Auttakaa! Rukoilkaa! En pääse edes pankin sivuille. Vain jotkut sivut aukeavat. Kuten Suomi24.
Ei ole varaa uusiin laitteisiin, jos ongelma sellaisesta johtuu. Auta jo HERRA JUMALA, ettei tarvi ostaa uutta!!!!!!!
Miksi ei tule apua oneglmiin?
15
64
Vastaukset
- Anonyymi00001
AUTA JEESUS!!!!!!! 😰😰😰
- Anonyymi00002
Eikö kukaan EDES RUKOILE puolestani Herraa, että hän auttaisi...?
- Anonyymi00009
Rukoilin juuri puolestasi.
Minä en pääse tänään Kelan sivulla eteenpäin. On muka vaikeuksia tunnistautumisessa. Kuitenkin tunnistauduin Kelan pääsivulle, työttömyystoimiston ja pankin sivulle normaalisti! Mistähän on kyse? - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rukoilin juuri puolestasi.
Minä en pääse tänään Kelan sivulla eteenpäin. On muka vaikeuksia tunnistautumisessa. Kuitenkin tunnistauduin Kelan pääsivulle, työttömyystoimiston ja pankin sivulle normaalisti! Mistähän on kyse?Toivottavasti aukeavat sinunkin sivusi. Kiitos sinulle rukouksista. Minulla piti vaihtaa laite uuteen, vanha ei vaan enää jaksanut avata kaikkia sivuja.
- Anonyymi00003
Itse sitä järkeä pitää itselleen anoa, kuten Jaakob kirjoittaa, että jos sitä puuttuu.
- Anonyymi00004
Raamatussa JUMALA sanoo olevansa "ihmeellinen neuvonantaja" ja sanoo; kysykää minulta, minä autan - avuksesi huuda minua hädän päivänä ym. ym.
Mitä virkaa on TosiJumalalla, jos hän ei auta!!!???- Anonyymi00010
Joskus ongelmat kirkastavat ja vahvistavat uskoa ja ovat siis suuri siunaus. Ajatelkaa Paavalia ja Jobia.
- Anonyymi00005
Auta Jeesus! Auta Jumala! Auta Herra!
Poista ongelma!!!! Auta minua!!!!
MIKSI et auta????!!!!- Anonyymi00007
Mene hoitoon!
- Anonyymi00006
Jaakovin kirjeessä aivan selkäesanaisesti sanotaan, että jos kokee olevansa tyhmä, pitää anoa viisautta Jumalalta ja saa sitä auliisti.
Hieman siinä asetetaan sille reunaehoja, mutta asia on Jumalan ja ihmisen välinen, ei siitä kannata muille huudella jos on tyhmä. - Anonyymi00008
Ei ole Jeesus tullut apuun. Ammattilainenkaan ei osaa auttaa.
Jeesus osaisi korjata asian yliluonnollisesti, mutta silti ei ole auttanut, vaikka hän näkee, ettei kukaan ihminen osaa ongelmaa ratkoa. - Anonyymi00011
Jumala ei ole tehnyt tietokonetta.
Se on sinun lihallinen murheesi. - Anonyymi00012
Jaakob kyllä aivan selkeästi lupaa, että jos ihminen kokee olevansa tyhmä, jos puuttuu viisautta, niin anokoon sitä Jumalalta, niin Jumala antaa auliisti.
Reunaehto tietenkin on että anoo uskossa, ollenkaan epäilemättä. Jos epäilee jo ennen kuin on edes anonut itselleen viisautta, niin ei varmasti tule sitä saamaan, vaan jää vatipääksi kuten monen kohtalo on. - Anonyymi00013
No missä ne avaimet nyt on.?
No voi sentään tuohon laitoin pöydälle ja missä ne nyt on.
No voi S..... tana!
No tuossahan ne on pöydällä.
Kiitos Jeesus! - Anonyymi00014
HERRA auttoi sittenkin! Ongelma tuli korjattua! Sain rukouksia ja tuli käytännön vinkkiä ja apua!
Toivo se on tyhmälläkin.
Kunnia ja kiitos Herralle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311356Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131254- 1121215
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471158- 1011025
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112953Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761