Tähän asti olen pitänyt Edelmannia jonakin aivan turhana näyttelijänä ja aivan paskana laulajana vaan nyt olen kohdannut oman itseni ennakkoluulon kohdistuen Edelmanniin.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012115558.html
Ei eläimiä saa rääkätä eikä itseänsä pienempiä saa kiusata. Tästälähin kohdistan halveksuntani tuohon "akulouhimieheen" sillä eikös hän ole tullut tutun tutuksi näistä epäeettisistä elokuvistaan niiden taustalla joista päätyi elokuvamaailmassa boikottiin muutamaksi vuodeksi.
Louhimiehen pitäisi ottaa esimerkiä Edelmannilta ja lopettaa tuo persumainen epäkunnioittava käyttäytyminen kasvaen miehiseki mieheksi. Jotta näin on tosihi !
Tärykalvo repeää jos siihen kohdistuva paine kasvaa liian suureksi. Louhimies jos ei tätä usko niin mä voin häntä jelpätä huutaen Tarzan -huudon hänen korvaansa niin tulemme huomaamaan alkaako tinnitus ennen kuuroutumista.
Perkele tuota Akua ...
Edelmann on kurko !
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Samaa mieltä. Edelmanin rinnalla Louhumies näyttää nilviäiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518