Lihominen ei aina ole pahasta

Anonyymi-ap

Tänään kävin nostelemassa rautaa ja salille tuli tummatukkainen nainen.
En ollut häntä nähnyt kuukausiin, ja hän tupsahti eteeni.
Outoa, en tunnistanut häntä heti, koska hän oli seksikäs.
No, tapaus on naiseni ystävä joten kauheasti ei voi keulia.)

Mutta, hän kertoi lihonneensa 4-5 kuukauden aikana 10 kg. Hitto miten seksikäs hänestä oli tullut.
Salille polttamaan niitä kaloreita jotka seksikkääksi tulemisen olisi mahdollistanut.

Naiset, naiset ovat ihan outoja.

AV

30

274

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En se minä ollut😄 älä nyt kuvittele mitään🤭🤷‍♀️

• Anonyymi00002

Olisit kertonut sille miten kuumalta se näyttää. Naiset ei todellakaan itse tajua ollenkaan. Tosin sillä ei ole väliä mitä joku mies niille sanoo, vaan se merkitsee mitä muut naiset ovat mieltä.

• Anonyymi00007

Tuo on totta nainen uskoo toista naista tai naisia ja naiset sanoo laihduta laihduta ja toinen laihduttaa ja menettää seksikkyytensä ne muut naiset haluu olla seksikkäitä ja miesten mieleen

• Anonyymi00003

P4nitko jo? Voin filmata aktin 📽. Lievät liikakilot naisella saavat naisen näyttämään paremmalta. Luonnossa evoluutio toimii niin että keskimääräistä tukevammat yksilöt koetaan potentiaalisemmiksi par1ttelukumppaneiksi kuin muut, sillä ne ovat onnistuneet elämään yltäkylläisesti.

• Analyyttisenä ihmisenä sanoisin ja sanonkin että se vähän riippuu. Puhtaasti parittelun kannalta lievät liikakilot eivät ole sen enempää haitta kuin etukaan. Hyvin monennäköiset naiset, jopa täysin toisensa possulkevin ominaisuuksin, voivat olla kiihottavia. Tämähän on evoluution kannalta ihan järkeenkäypää. Omaa DNA:tani ei kannata sekoittaa vain yhdenlaisen kanssa vaan kokeilla mahdollisimman monenlaisia vaihtoehtoja ja katsoa mistä tulee paras lopputulos.

Mutta sitten taas vähän vähemmän primitiivisellä tasolla, ei ne liikakilot juuri koskaan hyvältä näytä.

• Anonyymi00004

Tämä on just se syy, miksi miehet ällöttää.

• Anonyymi00008

En ikinä mene sekasalille.

• Anonyymi00009

Joo se on nii kauheeta kun miehet haluaa niitä läskejä naisia eikä sinua kun olet langanlaiha kurppa. Ihan ällöttävää tuollainen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Joo se on nii kauheeta kun miehet haluaa niitä läskejä naisia eikä sinua kun olet langanlaiha kurppa. Ihan ällöttävää tuollainen.

Ei, vaan en tykkää että miehet tuijottaa ja arvostelee mielessään, joten en käy missään saleilla.Itse olen ylipainoinen enkä halua että minua tuijotetaan yhtään missään.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei, vaan en tykkää että miehet tuijottaa ja arvostelee mielessään, joten en käy missään saleilla.Itse olen ylipainoinen enkä halua että minua tuijotetaan yhtään missään.

Ylipainoinen on eri asia kuin muodokas nainen. Tiedät varmasti sen. Tuossa tapauksessa sinua tuijotetaan ihan eri tavalla kuin tuota aloituksessa kuvailtua naista.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kannata antaa pelkojen estää tekemästä jotain, mitä oikeasti haluaa tehdä.

Tee, mitä itse haluat. Mene salille, jos haluat. Muiden katsella ei ole merkitystä. Miehet saattaa joskus vilkuilla, mutta mitä sitten? Valtaosin kaikki kuitenkin keskittyvät omaan treeniin eikä monikaan aidosti tuijottele muita.

Salille mennään treenaamaan, kehittymään, tekemään parempaa versiota itsestä, parantamaan terveyttä. Se, että ylipainoisena menee salille, kertoo vain siitä, että haluaa panostaa terveyteensä ja itseensä ja se on ihailtavaa kenen tahansa kohdalla. Jos joku suhtautuu ilkeästi sen takia, että on ylipainoinen, kertoo se kaiken tästä toisesta ihmisestä. Hänellä on liian pieni sydän ja liian musta sielu, jotta hän kykenisi mihinkään muuhun kuin ilkeilyyn ja sellaiset ihmisethän me jätämme täysin huomioitta.

Aletheias

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ylipainoinen on eri asia kuin muodokas nainen. Tiedät varmasti sen. Tuossa tapauksessa sinua tuijotetaan ihan eri tavalla kuin tuota aloituksessa kuvailtua naista.

Ai en tiennyt, hyvä että valaisit tietämätöntä.
        Kyllä ylipainoisetkin saavat käydä saleilla niin kuin laihemmatkin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ai en tiennyt, hyvä että valaisit tietämätöntä.
        Kyllä ylipainoisetkin saavat käydä saleilla niin kuin laihemmatkin.

Miksei saisi, ja juuri heille se olisi mitä parasta. En oikeastaan usko että sinua tuijotettaisiin kovin paljoa siellä, katsottaisiin vain yhden kerran ja sitten käännettäisiin katse seinää kohti. Saisit varmaan olla aika lailla omassa rauhassa siellä.

• Anonyymi00021

EN OLE KURPPA, ENKÄ LÄSKI, mutta inhoan tyyppejä, jotka tsiikaa salilla naisia tuohon tapaan. Pidän h y y p i ö n ä.

Ja jutun jatkaminen muka minuna oli hyypiömäinen teko.

• Anonyymi00005

Ei laihuus ole kaunista tai seksikästä eli ei autwitsissä ollu seksiä naisissa vaik oli hoikkii ja laihoi

• Anonyymi00006

jotain niin mitä tarkoityavat jotkut ohjelmointi-jutut kuin hardware-video-overlays ja segment registers and MASM 10 true multiprocessors code but microsoft and intel said, you if using and assembly on code just.. long long integer, compiler should understand..

• Anonyymi00012

Kilot eivät määrää sitä, miten seksikäs joku ihminen on. Joillekin toki ylipaino on kaikissa tapauksissa epäviehättävää, kaikilla on oikeus omiin preferensseihinsä, mutta moni katsoo ihmistä kokonaisuutena, jolloin kiloja voi olla enemmän tai vähemmän.

Itse näen seksikkyyden muutenkin valtaosin jonain aivan muuna kuin ulkoisena olemuksena. En kiellä sitä, etteikö ulkoisella olemuksella olisi minkäänlaista merkitystä, mutta esim somessa saattaa feediini tulla äärimmilleen treenattuja vähäpukeisia miehiä (algoritmini on vähän vinksallaan 😄), jotkut ajaa moottoripyörällä, jotkut hakkaa halkoja, toiset silittelee kissoja.. Ja vaikka näen tietysti, että nämä miehet ovat ulkoisesti todella hyvännäköisiä, en koe heitä silti mitenkään erityisen seksikkääänä, sillä heihin ei ole mitään yhteyttä. Tai no nuo kissoja silittävät on kyllä aika kuumia 😄

Minulle tunne siitä, että koen jonkun seksikkääksi vaatii enemmän kuin pelkkää pintaa. Täytyy olla jotain sisältöä, jokin tieto siitä, millainen mies on, jonkinlainen yhteys. Muuten mies on vain pelkkä kuva.

Aletheias

• Anonyymi00020

Juu, tuo nainen ei ollut ylipainoinen vaikka oli lihonut 10 kg.
        Olen tottunut näkemään hänet lähes "tissittömänä" langanohuine vartaloineen.
        Lisäkilojen kanssa hän näytti terveemmältä, johtuu varmaan rasvojen kertymisestä juuri oikeisiin paikkoihin.

Iloinen ja avoin hän on aina ollut.

AV

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Juu, tuo nainen ei ollut ylipainoinen vaikka oli lihonut 10 kg.
        Olen tottunut näkemään hänet lähes "tissittömänä" langanohuine vartaloineen.
        Lisäkilojen kanssa hän näytti terveemmältä, johtuu varmaan rasvojen kertymisestä juuri oikeisiin paikkoihin.

Iloinen ja avoin hän on aina ollut.

AV

Oleellista on, että ihminen on terve ja tuntee olonsa hyväksi, olipa kilot mitä hyvänsä. Kun ihminen voi hyvin, säteilee se ulospäin ja silloin saattaa hyvinkin tulla tuollainen tuntemus, että jostakusta on tullut puoleensavetävämpi.

Aletheias

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oleellista on, että ihminen on terve ja tuntee olonsa hyväksi, olipa kilot mitä hyvänsä. Kun ihminen voi hyvin, säteilee se ulospäin ja silloin saattaa hyvinkin tulla tuollainen tuntemus, että jostakusta on tullut puoleensavetävämpi.

Aletheias

Näin tässä tapauksessa tuntui myös olevan. Hänen muu elämä oli keventynyt, pystyy nyt keskittymään enemmän itseensä.

AV

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Näin tässä tapauksessa tuntui myös olevan. Hänen muu elämä oli keventynyt, pystyy nyt keskittymään enemmän itseensä.

AV

Monelle miehelle kuivan kesän orava on harvoin yhtä sensuellin näköinen kuin pehmeästi naisellinen Nainen. Mutta molemmille varmasti löytyy faneja.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Monelle miehelle kuivan kesän orava on harvoin yhtä sensuellin näköinen kuin pehmeästi naisellinen Nainen. Mutta molemmille varmasti löytyy faneja.

Kaikenlaisille kehotyypeille löytyy ihailijoita ja toisille keho ei ole lainkaan niin tärkeä kuin toisille. Kehorauha koskee silti kaikenlaisia kehoja, joten eihän kuvailla ketään kuivan kesän oravaksi?

Meillä jokaisella on oikeus viehättyä sellaisesta kehosta kuin haluamme, mutta sitä varten ei tarvitse dissata muunlaisia kehotyyppejä.

Aletheias

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kaikenlaisille kehotyypeille löytyy ihailijoita ja toisille keho ei ole lainkaan niin tärkeä kuin toisille. Kehorauha koskee silti kaikenlaisia kehoja, joten eihän kuvailla ketään kuivan kesän oravaksi?

Meillä jokaisella on oikeus viehättyä sellaisesta kehosta kuin haluamme, mutta sitä varten ei tarvitse dissata muunlaisia kehotyyppejä.

Aletheias

Saa itsestään käyttää humoristista nimitystä. Jos olen kuivan kesän orava, niin ei kai siitä tarvii "puolestaloukkaantua" sentään. 😴

• Anonyymi00014

Mä viis veisaan, mitä ahatuskuplia habitukseni aiheuttaa.
      Menen tekemään laitteilla muutamia liikkeitä pitääkseni liikkuvuutta ja lihasvoimaa yllä.
      En mitenkään mieti seksikkyyttä.
      Ei ne miehetkään.
      Papoaraiset puhkeavat puhumaan pissavaivoista. Ei ihan salilla, kiitos.
      Vilma

• Anonyymi00015

Ei saa väheksyä miesparkojen eturauhasongelmia, vähän empatiaa nyt peliin hei.
        Temusta heti tilaukseen pyllerötrikoot niin papatkin saavat muuta ajattelun aihetta kuin rauhasensa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei saa väheksyä miesparkojen eturauhasongelmia, vähän empatiaa nyt peliin hei.
        Temusta heti tilaukseen pyllerötrikoot niin papatkin saavat muuta ajattelun aihetta kuin rauhasensa

Lääkäriasiaa, mutta huonoa käytöstä selittää potemisiaan.
        Vilma

• Anonyymi00018

mitäs niiin mitäs ikäcvä-palstan tuo joku mustasydän se niin mjuttojain älä nyt tuo pwliin jotain jättidiemoja KUIN JOKU TI sellaisiakin juttuja, muttaniin jos masentaan iin uusia harraste3ita.

• Noo ehkä hän itse kokee olevan bättre salinkävijänä. Ei kai treeni tarvitse tarkoittaa muodottomuutta. Kiinteyttää ehkä paremmin kun jouten olo.

• Anonyymi00024

Lihominen ei ole silloin pahasta kun pysytään normaalipainon rajoissa, henkilökohtaiset ominaisuudet huomioiden (esim. lihaksikkuus).

Isot luut eivät paina kuin kilon tai vähän päälle enemmän kuin pienet, mutta suuriluinen näyttää helposti sairaalta verrattuna saman painoiseen hoikkaan pieniluiseen.

xLiner

• Anonyymi00027

Jokainen saa olla just sellainen kuin on.
      Ällöttävät ihmiset arvostelevat tai kyttäävät muiden tekemisiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      214
      2143
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      51
      1290
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1147
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      802
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      720
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      711
    Aihe