Leipäjonojen tarjonta

Anonyymi-ap

Viimeisestä kerrasta vierähtänyt jo hyvä tovi. Minkäköhän lainen on tarjonta nykyään ? Saako ruokajonosta nykyään vielä sukuria? Voisi käydä pitkäsästä aikaa taas jonossa ja laittaa "pojan" porisemaan :D

18

128

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pojan porinatuotteita kun on hetki nautittu, niin alkaa jo tehdä mieli
      laittaa joku tyttö vaikertamaan.

• Anonyymi00002

Ei taida löytyä leipäjonosta mitään mairittelevaa kun palaavat jonosta
      kotiin suupielet alaspäin. Onko fileet jääneet kuitenkin kauppaa.

• Anonyymi00003

Ja onko maksuttomia parkkipaikkoja ja/tai sähköauton latausasemia lähistöllä.

• Anonyymi00004

Ei valitettavasti ole mutta dieseliä käyttäville on ilmainen bensapumppu ja eparkin sovellukseen 20€ krediittiä.

• Anonyymi00005

Eihän noissa ruokajakeluissa mitään erikoista saa kun jonot pidentyneet eikä kaupoilta hävikkituotteita enään niin paljon.

• Anonyymi00006

Miksi kauppa lahdottaisi pois elintarvikkeita kun niistä voi si vielä saada sen -30%-hinnan.
        Eihän kenenkään kannata tehdä tappiokauppaa jos jäännöserästä voi jotain saada.

• Anonyymi00007

Niin, kun esim täälläpäin on yli 300 hakijaa joka kerta niin eihän noi kassit mitään ihmeellistä yleensä sisällä. Yleensä on tämmöstä puoli pussillista:

Perunoita (yleensä tulee eniten hyötyä)
        Tomaatteja ja kurkkua (1/3 tomaateista yleensä aina mössöä)
        Joku mätä salatti, ruskea banaani tms. muumioitunut hedelmä
        Jotain leipää, yleensä voi paahtimen kautta syödä
        Grillisalaatti tms. valmispaskaa, ehkä joku kokkikartanon laatikko joskus
        Nakkipaketti tai jotain muuta valmislihaa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, kun esim täälläpäin on yli 300 hakijaa joka kerta niin eihän noi kassit mitään ihmeellistä yleensä sisällä. Yleensä on tämmöstä puoli pussillista:

Perunoita (yleensä tulee eniten hyötyä)
        Tomaatteja ja kurkkua (1/3 tomaateista yleensä aina mössöä)
        Joku mätä salatti, ruskea banaani tms. muumioitunut hedelmä
        Jotain leipää, yleensä voi paahtimen kautta syödä
        Grillisalaatti tms. valmispaskaa, ehkä joku kokkikartanon laatikko joskus
        Nakkipaketti tai jotain muuta valmislihaa

Näitä samoja ihmiset ostaa kaupoista, mutta kunto saattaa olla parempi.
        Sitten joku vielä ruikuttaa että ilmaiskassissa on huonoa tarjontaa.
        Pitäisikö Hurstilta saada sisäfilettä ilmaiseksi ?? On röyhkeys huipussaan.
        Jos ei saa mieleistä ruokaa jakelusta niin voi jäädä kotiin katkeroitumaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näitä samoja ihmiset ostaa kaupoista, mutta kunto saattaa olla parempi.
        Sitten joku vielä ruikuttaa että ilmaiskassissa on huonoa tarjontaa.
        Pitäisikö Hurstilta saada sisäfilettä ilmaiseksi ?? On röyhkeys huipussaan.
        Jos ei saa mieleistä ruokaa jakelusta niin voi jäädä kotiin katkeroitumaan.

En itse valita vaan tämä on vaan todellisuus minun jonossa tällä hetkellä. Tietysti jonojen tarjonta vaihtelee laajasti paikkakunnan ja jakajan kapasiteetin mukaan.

Syömäkelvottomat vien kyllä roskikseen enkä heitä kadulle kuten jotkut uutisten mukaan tekevät. Eläkeläiset, vapaaehtoiset ym. tekevät ilmaiseksi jakelun täällä niin arvostan kyllä itse jokaisen kassin ja sanon kiitos jakajille.

• Anonyymi00011

On kyllä huonontunut tarjonta.

• Anonyymi00010

Tehkää itse leipää. Tuoreet sämpylät tai patonki on tosi hyvää. Ei leivän leipominen maksa kun pari euroa jolla saa 20 sämpylää. Jauhopussi maksaa 1.30 euroa, maito 0.80 euroa, hiiva 0.25 euroa. Sämpylätaikinasta saa 20 sämpylää helposti. Itse laitan 0,5 l maitoa taikinaan.

• Anonyymi00012

Apina

• Anonyymi00013

Leipäjono on hyvä. Tosin on niin, että leipäjono ei palvele työköyhiä yhtä hyvin kuin niitä, jotka ovat osanneet suunnitella elämänsä siten, että Kela rahoittaa. Kaikki eivät osaa kirjoittaa niitä syitä, että Kela antaisi rahaa. Jos olisi erityiset työköyhien jonopaivät, voisivat työköyhät hakea elintarvikkeita. Suuri syy työköyhyyteen on seinien hinta. Liian kalliit seinät vievät elintarvikkeista.

• Anonyymi00014

taitaa vajakilla tehdä mieli turvakärkisistä buutseista potkua tyhmään päähänsä...

• Anonyymi00015

Ei ollut graavilohta, niin jätin koko ruokajonot.
      Kaupasta saa nykyisin laputettuja, ja tarjouksesta niin halvalla ruokaa, ja hiemankin osaa itse valmistaa niistä jotain, niin ei huoli käydä jonoissa hakemasaa ilmaisruokaa. Lohikaan ei maksa paljon mitään, ja sen voi itse suolata.

• Anonyymi00016

"Auttajat" vetää päältä parhaat lihat ja pullat, köyhälle jää lähes syömäkelvottomia juureksia ja vanhaa leipää. Osa kasseista on varattu kunnia kansalaisille, siinä kun ei saa olla sikaa niin pitää olla naudanpihviä yms. korviketta!

• Anonyymi00017

Haluaisimpa nähdä minkälainen se talkooväen ökyruokailua on , kun siitä
        niin paljon marmatetaan. Kerran kävin katsastamassa ilmaisruokailua ja
        sieltähän löytyivät kaikki kaupungin juopot, narkkarit ja pikkurosvot.
        Sieltähän poliisinkin olisi helpointa hakea etsintä kuulutetut.

• Anonyymi00018

Niin, puuttuu vastaus että saaku tuolta sukuria? Tekisi mieli pistää polppo porisemaan, mutta sukuri on liian kallista marketissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      460
      943
    2. 57
      608
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe