Garden-sotkussa ei kaikki kunnossa

Anonyymi-ap

1) Missä tukipäätös syntyi ?
2) Taustalla merkittävä vaalirahoittaja
3) Tukihakemuksen olemassaolo
4) Konkurssikypsä
5) Hanke kutistunut merkittävästi
6) Avoimuusrekisteri unohtui

Ihmettelen vaan tätä suhmurointia. Mutta Kokoomuksen alasajo on jo alkanut.
Petteri Orpo uhkaa jopa hallituksen hajottamisella, kun ikäviä asioita alkaa paljastua.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5862690a-b027-42f0-9fde-e9c612ba7754

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niinpä, mikäs kommendaattori Orpo on, että saa itsenäisesti tehdä päätöksiä. Sit kun Rydman lähti samaan kaavaan vaatimaan kattojärjestöjen avustusten leikkaamista, heräsikin hirvee itku ja poru. Nehän pitää poliittisia suojatyöpaikkoja. Kuten myös työllistää kovilla liksoilla "pomoja", kavereita ja sukulaisia.

• Anonyymi00002

"Rydman lähti samaan kaavaan vaatimaan kattojärjestöjen avustusten leikkaamista"

Leikkaukset osui ilmeisesti Petterin piiri pieni pyörii kerhoon.

• Anonyymi00003

Rydman on seuraava pm. jos maa yritetään pelastaa.

• Anonyymi00004

Kyllä. Kovasti näyttää siltä, ettei Suomea pelasta muut puolueet kuin Perussuomalaiset.
        Siinä tosiaan ainoa puolue, joka ajaa Suomen ja suomalaisten asioita. Tässä maassa on ihan liikaa korruptiota ja lobbareita.
        Ei ihmekään, että Suomi on koettu "onnelliseksi maaksi". Onni näyttää vaan jakautuvan harvalle taholle.

• Anonyymi00005

Garden-pitäisi nopeasti julistaa konkurssiin.
      Muuten ehtii tuhlata lisää veroeuroja.

• Anonyymi00006

Just niin. Miksi hallitus tekohengittää tuottamattomia ja hyödyttömiä kohteita ? Gardenin hallihan olisi jossain Tölikässä, jonne jo nyt on tosi sokkeloista ja ahdasta ajaa. Vastassa meri, jihuu, melotaan kaikki kanooteilla.
        Ja kun Orpo on itse Turust, pitää tekohengittää täysin turhaa Tunnin junaa ja Turkuun ratikkaa. Tulot ja menot saman viivan alle, Petteri Orpo.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Just niin. Miksi hallitus tekohengittää tuottamattomia ja hyödyttömiä kohteita ? Gardenin hallihan olisi jossain Tölikässä, jonne jo nyt on tosi sokkeloista ja ahdasta ajaa. Vastassa meri, jihuu, melotaan kaikki kanooteilla.
        Ja kun Orpo on itse Turust, pitää tekohengittää täysin turhaa Tunnin junaa ja Turkuun ratikkaa. Tulot ja menot saman viivan alle, Petteri Orpo.

Orpo ruksaa viiivaa yli vaan köyhiltä, työttömilltä, pienpalkkaisilta ja eläkeläisiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe