Haureus on laittomuutta

Anonyymi-ap

Erotetaanko helluntaiseurakunnasta jos tekee laittomuuden ?

1. Korinttilaiskirje 6:18-19

Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan. [19] Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

Tätä eivät lahkopastorit kummiskaan opeta koska pukit ovat kaalimaan vartijoita.

48

92

Vastaukset 48

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Houreus voidaan julistaa anteeksi, mutta mene äläkä enää syntiä tee.

• Anonyymi00002

Sodoman synnit ovat laittomuutta.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo ...

• Anonyymi00040
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Parham & Olsenin pikku paavalit.
        Totuus ei pala tulessakaan.

• Anonyymi00003

Lahkopastorit palvelevat epäjumalaa vaikenemalla totuudesta.

Kolossalaiskirje 3:5-6 FB38

Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta, [6] sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,

• Anonyymi00004

Syntien anteeksianto on.

• Anonyymi00005

Onko helluntailaisille haureus laittomuutta apostoli Olsenin hengessä ?

• Anonyymi00032

Se on kuules sinulle paatunut jo lähes kuoleman synti. Sinua on varoitettu- ei helluntalaispuolelta mussuttamisesta..... jahkaaat asisaa kuin fakki- sanonko mikä?

Egyptin Farao oli kaltaisesi Jumalanpilkkaaja. Leikki syyttäjä ja Jumala paadutti hänen sydämensä, eli pilkkasi riittäväsi, niin armonovi sulkeutui lopullisesti.

Oletko Sinä TÄTÄ SYNTIÄSI MIETTINYT. Näen sinut samanlaisena syntinseä, mistä toisia syytät... Häpeisin sinuna omaa alastomuuttasi- Sinulta puuttuu PYHÄ PUKU päältäsi, eikä KRISTUKSEN verinen karitsan nahkakaan peitä alastomuuttasi...

OLET OMILLASI JUMALAN EDESSÄ.

muista tästä laina- luvusta- ei sinunkaan kohdalla.

Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja. Ja

me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät. Vai
        xxxxxxxxxxxxxx vai luuletko sinä olseni- mussuttaja---- sinä ihminen------
        luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion? Vai

ts. sinä halveksit mennen tullen JUMALAN SANAA JA tuomitset itsesi mennen tullen.... Sanasi ei ole KRISTUKSEN VEREN KAUTTA rakkaudessa puhutta sanaa- vaan pauhaat lihassasi ja pilkkaat HENGELLISTÄ Armolahjojen kautta t apahtuvaaa evankeliointia- uskovien todistuksena. Eli HERRAN KANSA AINA PUHUU- ei uskonnollinen papatus on PYHÄÄ, VAAN ALATOMAN MUSSUTTAJAN ÄÄNI- sana mussuttaja- oli SA- aliuplseerikouluni Vääpelin sanaa- kun joku rivissä aukoi päätä. Sinun viinikatarhan kasvusi rönsyää ja Jumala leikkaa......

halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?

Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan": niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän, mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.

Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen; mutta

tämä sinulta puuttuu, olet sydämeltäsi kova... et tee hyvää....

kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle! Sillä Jumala ei katso henkilöön.
        (Rom 2:1-11)

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Se on kuules sinulle paatunut jo lähes kuoleman synti. Sinua on varoitettu- ei helluntalaispuolelta mussuttamisesta..... jahkaaat asisaa kuin fakki- sanonko mikä?

Egyptin Farao oli kaltaisesi Jumalanpilkkaaja. Leikki syyttäjä ja Jumala paadutti hänen sydämensä, eli pilkkasi riittäväsi, niin armonovi sulkeutui lopullisesti.

Oletko Sinä TÄTÄ SYNTIÄSI MIETTINYT. Näen sinut samanlaisena syntinseä, mistä toisia syytät... Häpeisin sinuna omaa alastomuuttasi- Sinulta puuttuu PYHÄ PUKU päältäsi, eikä KRISTUKSEN verinen karitsan nahkakaan peitä alastomuuttasi...

OLET OMILLASI JUMALAN EDESSÄ.

muista tästä laina- luvusta- ei sinunkaan kohdalla.

Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja. Ja

me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät. Vai
        xxxxxxxxxxxxxx vai luuletko sinä olseni- mussuttaja---- sinä ihminen------
        luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion? Vai

ts. sinä halveksit mennen tullen JUMALAN SANAA JA tuomitset itsesi mennen tullen.... Sanasi ei ole KRISTUKSEN VEREN KAUTTA rakkaudessa puhutta sanaa- vaan pauhaat lihassasi ja pilkkaat HENGELLISTÄ Armolahjojen kautta t apahtuvaaa evankeliointia- uskovien todistuksena. Eli HERRAN KANSA AINA PUHUU- ei uskonnollinen papatus on PYHÄÄ, VAAN ALATOMAN MUSSUTTAJAN ÄÄNI- sana mussuttaja- oli SA- aliuplseerikouluni Vääpelin sanaa- kun joku rivissä aukoi päätä. Sinun viinikatarhan kasvusi rönsyää ja Jumala leikkaa......

halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?

Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan": niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän, mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.

Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen; mutta

tämä sinulta puuttuu, olet sydämeltäsi kova... et tee hyvää....

kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle! Sillä Jumala ei katso henkilöön.
        (Rom 2:1-11)

OOOLLSENI SITÄ JA TÄTÄ MUSSUTTAJA EI OLE Jumalan HENGESSÄ puhuja...

vaan hänen LIHANSA PUHUU.

• Anonyymi00006

Piispa on kolmannen kerran naimisissa. Siinä on pakkovauvakastetuille hyvä esimerkki.

• Anonyymi00008

Puolet helluntaipastoreista eronneita huorintekijöitä ?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lutherin opetuslapsilla on 13 000 avioeroa vuodessa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00008 kirjoitti:

ÄLKÄÄS lapset tapelko.... riviin siitä

• Anonyymi00007

Onko johtava helluntaipastori Piensoho naimisissa ?

• Sillä on pien soho.🥚🍄‍🟫🥚

• Anonyymi00011

Tahvo ei tyhmänä ymmärrä että tämän palstan nimi on helluntailaisuus.

• Anonyymi00012

Niin on, pitäisi puhua vain amerikan homoista.

• Anonyymi00013

1Moos.3:3 Mutta sen puun hedelmistä joka on keskellä Paradisia, on Jumala sanonut: älkäät ruvetko siihen, ettette kuolis. Biblia (1776)

• Anonyymi00035

MUTTA- KUN PORUKKA JUURI SILLÄ PUULLA LEIKKII JUMALAA JA TUOMARIA.

ei he siitä lihastaan irti pääse. vaan ovat liha.

• Anonyymi00014

Mark.11:26 Mutta jos ette anteeksi anna, ei myös teidän Isänne, joka on taivaissa, anna anteeksi teidän rikoksianne. Biblia (1776) Mark.11:26 Jae puuttuu käännöksestä.

• Anonyymi00036

Siinäpä se. puuttuukohan jonkun Raamatusta ko . kohta. vai onko lukihäiriö- valikoiva näkö ja ymmärrys- vai mikä....

Oikein hirvittää joidenkin sielun kohta- täällä- sen Valkean Valtaistuimen edessä kerran Todistuksen majassa.

Ovat omin eväin tuomiollaan.

• Anonyymi00015

Job.1:6 Mutta tapahtui yhtenä päivänä, että Jumalan lapset tulivat ja astuivat Herran eteen, ja tuli myös saatana heidän kanssansa. Biblia (1776)

• Anonyymi00016

Job.31:1 Minä olen tehnyt liiton silmäni kanssa, etten minä kasoisi neitseen päälle. Biblia (1776) Matt.5:28.

• Anonyymi00037

siinäpä miehille oikein ohje, niin Suomessa naisetkin, tyttäret. sekä vaimot voisivat kunnioittaa miehiä.

mutta ei, luemme yllemme tuomiot.. joista emme pääse eroon.

ei edes mussuttajat.

• Anonyymi00017

Jaak.1:27 Se on Isälle ja Jumalalle puhdas ja saastatoin jumalanpalvelus: oppia orpoja ja leskiä heidän murheissansa, ja itsensä saatotoinna maailmassa pitää. Biblia (1776)

• Anonyymi00038

<no, ei muutakuin denaripalkalle torille- nimenhuutoon.

Paikkoja on pilvinpimein vapaana. työmiehiä puuttuu, kun ne vain ooollssonoivat palstalla, ollessa itse- sodomalaisia, ja mitä he olivat?

Siinäpä se tuomio Sanasta..

Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo ...

kyllä palstalla huudetaan oooooollseni- mutten näe ketään heikäläistä nimenhuudossa ja apukäsiä tarvitaan. Lähes joka päivä kentälle, ja viidentunnin yöunet...

Tulehan ooollsonihuutelija töihin. vai paaduttaako

• Anonyymi00018

Matt.20:28 Niinkuin ei Ihmisen Poika tullut, että häntä piti palveleman, mutta että hän palvelis, ja antais henkensä lunastukseksi monen edestä. 1Tim.2:6 Joka itsensä kaikkein edestä, että lunastuksen hinnaksi on antanut, että senkaltaista piti ajallansa saarattaman. Biblia (1776)

• Anonyymi00039

NIINPÄ ja pesi opetuslasten jalat, antaen esimerkin, ettei vain oollssonoita huudettaisi ulkokultaisesti. vaan palvelemaan torilla ITSE ISÄ tulee PYHÄN HENKENSÄ kautta hakemaan joka päivä toimenkuvaan....

Tänäänkin varsi menon naapurikaupunkiin, klo 11 katson tiskaanko ensin, vai kuorinko potut..
        sitten klo 13 kirkkoon. ilta näyttää, monelta palaan ja denaripäiväpalkalla.

Voi sanoa, että parivuotta- kun omillani teen, kahdeksan-- tonnia--- olen saanut heitä auttaa.

Se on maallista- pienestä eläkkeestä, kun hautaan en vie mennessäni sitäkään.

• Anonyymi00019

Joh.8:21 Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman teidän synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla. Biblia (1776) Joh.7:34. 13:33.

• Anonyymi00041

Taitaa olla monelle varoittavaa sanomaa- kuolla synneissänne- JUMALA tappaa syntiä tekevän sielun.
        Ensimmäinen kuolema on kuoleman uni- Raamatun mukaan, mutta sen Valkean Valtaistuimen äärestä, jos Elämänkirja ei anna lupaa elämälle, on helvetin tuli esissä ja se tappaa- koska Elämä on ainoastaan JUMALALLA JA on antanut elämän POJALLE, ja Poika antaa sen elämän kelle...

tahtoo

siis toinen kuolema on JUMALAN tuhkaksi polttava tuli- ja iankaikkisesti poljettavana oleva tuhka--- sellaiseksi- kuka tahtoo arvottaa sielunsa arvon tässä ajassa.
        toinen kuolema..

MALAKIA- JA ILMESTYSKIRJA. sekä JOH. 6 luku noin esimerkkinä

• Anonyymi00020

Joh.13:33 Rakkaat lapsukaiset, minä olen vielä vähän aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juudalaisille: ette taida sinne tulla kuhunka minä menen, niin minä sanoin myös nyt teille. Biblia (1776)

• Anonyymi00021

Joh.7:34 Teidän pitää minua etsimän ja ei löytämän, ja missä minä olen, ette sinne tulla taida. Biblia.

• Anonyymi00022

1Moos.9:20-21 Ja Noa rupesi olemaan peltomiesnä, ja istutti viinamäen. Ja hän joi viinaa ja juopui ja makasi peittämättä majassansa. Biblia (1776) :

• Anonyymi00023

Room.1:26-27 Sentähden on Jumala antanut ylön häpiällisiin himoihin, että myös heidän vaimonsa ovat muuttaneet luonnollisen tavan luotoa vastaan. Niin myös miehet ovat antaneet ylön vaimon luonnollisen pitämisen, toinen toisensa puoleen himoissansa palaneet, miehet miesten kanssa riettauden tehneet ja saaneet, niinkuin pitikin, eksymisensä palkan itsessänsä. Biblia (1776)

• Anonyymi00024

Fil.3:20 Mutta meidän menomme on taivaissa, josta me myös lunastajaa Herraa Jesusta Kristusta odotamme. Biblia (1776)

• Anonyymi00026

Kannattaa HETI pastorille tunnustaa jos on rikkonut Jumalan lakia.
      Pimittäminen on paha synti.

• Anonyymi00027

Raamatussa- Ilmsestyskirjassa kadottava haureus on epäjumlalanpvalvonta.

Ja - näinhän se on. ollaanko YLJÄLLE uskollisisa, vain pelataanko vieraan herran sängyssä, eli avataan mielen häpy- eli sielu avoimeksi Rienaajalle, sekä siemennetään sen lapsia aikaan.

Tämä on se haureus- joka kadottaa.

• Anonyymi00028

seurakuntahan on morsian.

sieltä löytyy se haureus- vieraan herran houkutus ja sen pauloihin lankeaminen.

• Anonyymi00029

Jumala rankaisee niitä jotka tekevät huorin.

• Anonyymi00042

kannattaa miettiä sitä, mitä Sana sanoo myös huorinteosta.

Onko se YLJÄN edessä epäuskossa elämistä, eli haureus rienaajan sängyssä. huolettomassa elämässä. Sieltä löytyy kadottava huorinteko

• Anonyymi00030

Onko helluntaiseurakunta morsiusseurakunta ja millä lihakksilla?

• Anonyymi00031

Jos siellä on sotahulluutta, muiden herjaamista ja vielä Paavalin väheksymistä, niin ei varmasti ole. Silloin on paholainen päässyt asumaan.

• Anonyymi00043

helluntaissa on morsiamena Elämänkirjassa olevien nimen perusteella KRISTUKSEN LIHAKSILLA ...... ristintyö ja täytetty työ.

Etkö sinä vieläkään ole sitä oppinut käsittämään.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

helluntaissa on morsiamena Elämänkirjassa olevien nimen perusteella KRISTUKSEN LIHAKSILLA ...... ristintyö ja täytetty työ.

Etkö sinä vieläkään ole sitä oppinut käsittämään.

Kristus ei kyllä täytä sotahulluutta eikä Paavalin väheksymistä.

Täytyy olla vähän liian lavea käsityskyky jos asian niin ymmärtää.

• Anonyymi00045

Helluntaikirkko hyväksyy avoliiton ja abortin.
      Totta vai valhetta ?
      🔥🔥🔥🔥😱

• Anonyymi00046

Jumala ei hyväksy armovarkaita.

• Anonyymi00047

Luterilaisesta seurakunnasta ei ole erotettu ketään!
      Piispakin on kolmannen kerran naimisissa.
      Arkkipiispa käskee vihkiä homoja.

• Anonyymi00048

Eihän me voida tietää Jumalan kriteereitä.

Tai jos tiedetään, ollaan itse Jumala.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1198
    2. 72
      1163
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      96
      905
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      792
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      733
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      34
      727
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      561
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe