Miksi vaihtaisin?

Anonyymi-ap

On 13v. Vanhs bensa-auto. Pelaa , kuin uusi. Turvaherkkujakin tarpeeksi. Hintakaan ei heilu!

29

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ei tässä vanha harmaan hapsi osaa enää edes kännykkää käyttää niin parempi ajaa vanhalla hautaan asti..

• Anonyymi00002

No kännykkää käytän ja huuta voi olla kaukana!

• Anonyymi00008

No, 13 vuotta vanha auto on Suomessa vasta keski-ikäinen auto. Jos kilometrejä on normaali määrä niin 13 vuotta vanhalla autolla on vielä monta vuotta käyttöikää jäljellä.

Ja vaikka kännykkää pitääkin nykyään käyttää kun lankapuhelinverkko poistettiin käytöstä niin vanha peruskännykkäkin riittää, ei tarvitse älykännykkää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No, 13 vuotta vanha auto on Suomessa vasta keski-ikäinen auto. Jos kilometrejä on normaali määrä niin 13 vuotta vanhalla autolla on vielä monta vuotta käyttöikää jäljellä.

Ja vaikka kännykkää pitääkin nykyään käyttää kun lankapuhelinverkko poistettiin käytöstä niin vanha peruskännykkäkin riittää, ei tarvitse älykännykkää.

Mutta samalla 13 vuotta vanha auto on jo 13 vuotta vanha auto. Se että se on keski-ikä on huonompi juttu.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta samalla 13 vuotta vanha auto on jo 13 vuotta vanha auto. Se että se on keski-ikä on huonompi juttu.

Auto maksaa uutena useita kymppitonneja joten sen pitäisi kestää käyttöä muutaman kymmenen vuotta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Auto maksaa uutena useita kymppitonneja joten sen pitäisi kestää käyttöä muutaman kymmenen vuotta.

tuo ei tule tulevaisuudessa toteutumaan

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vähällä käytöllä ehkä, mutta jos ajaa 30-40 tkm/v, mikä ei vielä ole edes paljon, ei tuollainen käyttöikä ole realismia. Tai toki sen auton saa väkisin pidettyä liikenteessä, mutta ei siinä hommassa ole mitään järkeä.

• Anonyymi00003

Ei kai siinä mitään, ajele menemään niin kauan kuin haluat. Vaihtamista voi alkaa harkita sitten kun itselle tulee syitä mieleen.

• Anonyymi00004

Kyllä jokainen tietää itse milloin haluaa vaihtaa autoa. Miksi ihmetellä omia henkilökohtaisia asioitaan netissä?

• Anonyymi00005

Mitä vikaa siinä on!

• Anonyymi00007

Keskustelupalstalla kai keskustellaan?

• Anonyymi00006

Sama vika. Tähän mennessä mennyt ilman suurempaa mutta nyt alkaa tulemaan murhetta.
      Jakopää pitäisi tehdä ja siihen menee vähintään 1000 euroa jos netin hintoja uskoo. Luulen että ei riitä vaan menee vielä puolet lisää.

Iskarit pitäisi vaihtaa kun olen rullaillut menemään 200tkm ja alkuperäiset edelleen paikoillaan. Meni leimasta eikä eroja ollut mutta löysät on. Kaasua kun painaa niin perä sukeltaa ja jarruttaessa keula. Vetelee ihan järjettömästi huonoilla teillä ettei tahdo kaista riittää.
      Iskareiden vaihto lähemmäs tonnia. Itse en enää jaksa vaihtaa.
      Jos nuo tekisi niin seuraava vika oliskin jo odottamassa.

Auton arvon verran tulisi maksamaan kaikki. On se hyvin palvellut. Se on minun autoni enkä sitä toisille anna joten paaliin menee. Se on kuin lemmikki. Kun vikoja tulee liikaa niin raskas päätös on tehtävä.

Se on uusi haettava ja ajettava sillä seuraavat yli 10 vuotta kunnes sitäkin kutsuu hautausmaa omasta toimesta.

• Anonyymi00016

Sun autoon on osat kalliita . Minun diisel Pösöön maksoi jakohihnasarja ja apulaitehihnasarja n. 300 yhteensä . 4 iskunvaimenninta myös n. 300 . Itse kun vaihtaa niin eipä ole kallista .

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sun autoon on osat kalliita . Minun diisel Pösöön maksoi jakohihnasarja ja apulaitehihnasarja n. 300 yhteensä . 4 iskunvaimenninta myös n. 300 . Itse kun vaihtaa niin eipä ole kallista .

Ei se sarja mitään maksa vaan vaihto. Eikä iskaritkaan maksa kuin 400 euroa kun ostaa alkuperäiset. Itseä ei kiinnosta enää käyttiksen nyppiminen. Ajan vain. Ja käteisellä uusi kaupasta kun vanhaa ei kannata enää pitää. Velkaa ei näihin kannata ottaa.

Tuon jenkkiauton nyppiminen kiinnostaa. Oli juuri konekin auki. Mutta ei näitä käyttiksiä jaksa nyppiä.

• Anonyymi00010

No miksi tuota kyselet, vai onko pieni trollaus mielessä?

• Anonyymi00012

Hän yrittää perustella itselleen, ettei ole mitään syytä kokea kateutta naapurin uudesta autosta, vaan vanhalla autolla on järkevä ajaa, onhan se niin mukava ja edullinen ja järkevä ja käytänöllinen. Silti verhot heiluu kun pitää katsella naapurin uutta autoa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hän yrittää perustella itselleen, ettei ole mitään syytä kokea kateutta naapurin uudesta autosta, vaan vanhalla autolla on järkevä ajaa, onhan se niin mukava ja edullinen ja järkevä ja käytänöllinen. Silti verhot heiluu kun pitää katsella naapurin uutta autoa.

Ei kukaan piittaa naapurin uudesta autosta. Ja suuri osa suomalaisista ajaa yli 13 vuotta vanhoilla autoilla. Itse asiassa valtaosa suomalaisista ei tiedä mikä auto naapurilla on koska sillä ei ole merkitystä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko järkevyyttä ajaa vanhalla autolla?
        Auton valinta ja vaihtoa on ihan turha selitellä tai perustella, varsinkaan toisille. Itselleen se auto ostetaan ja ihan omien tarpeiden mukaan se pitäisi tehdä. Tuollanen selittely antaa sellaisen kuvan, että halua olisi, mutta ei rahaa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei kukaan piittaa naapurin uudesta autosta. Ja suuri osa suomalaisista ajaa yli 13 vuotta vanhoilla autoilla. Itse asiassa valtaosa suomalaisista ei tiedä mikä auto naapurilla on koska sillä ei ole merkitystä.

"Ei kukaan piittaa naapurin uudesta autosta. Ja suuri osa suomalaisista ajaa yli 13 vuotta vanhoilla autoilla. "

Asut selvästi pienellä muuttotappiopaikkakunnalla.

Täällä menestyjien mestassa, autolla todellakin on väliä.

• Anonyymi00011

Ei ole 13 vuoteen tarvinut korjata! UutenaTakuuna korjattiin. Jarrut tietysti uusittu!

• Anonyymi00013

Souwat urpo.😄

• Anonyymi00014

15v diesel Mersu, 257th km. Ei mitään syytä vaihtaa.

• Anonyymi00015

Köyhän selityksiä riittää ja heikoilla perusteluilla. Olkaa hiljaa siellä nurkassa ja älkää selitelkö turhaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Köyhän selityksiä riittää ja heikoilla perusteluilla. Olkaa hiljaa siellä nurkassa ja älkää selitelkö turhaan.

No miksi selität turhaan? Taisi nakki napsahtaa kohdalle.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No miksi selität turhaan? Taisi nakki napsahtaa kohdalle.

Annoin vaan vinkin ettei kannata omaa kurjuuttaan jakaa, en usko että sillä saat mieltäsi yhtään paremmaksi ja me muut nauramme.

• Anonyymi00017

Ei tarvi vaihtaa.

• Anonyymi00019

Mulla on 20 vuotta vanha VW ja vasta 250 000km "sisäänajettu". toinen mokoma vielä edessä. Olen silloin jo eläkkeellä ja voin ehkä harkita patteriauton ostoa joskus 2040 luvulla.

• Anonyymi00027
      UUSI

Vain itse tiedät, onko tarvetta vaihtaa. Vai etkö tiedä?
      Koska kysyt asiaa, sinulla taitaa olla pientä autokuumeen lämmönnousua.

• Anonyymi00029
      UUSI

Joo eihän vanhaa kannata vaihtaa jos toimii hyvin kun ei ole rahallista arvoa? Mulla oli 18 vuotias muuten hyvä, mutta pikkuvikoja tuli niin vaihdoin hybridiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      89
      2671
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      199
      1027
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      64
      857
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      811
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      59
      692
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      591
    7. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      43
      589
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      555
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      505
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    Aihe