Oli aika täynnä vihervasemmistolaista saastaa. Ylivieskan herättäjäjuhlista oli vain pieni uutinen. Siinäkin mainittiin nimeltä vain yksi puhuja, demari Jutta Urpilainen.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Oli tosiaan sisällöltään huonoin lehti pitkään aikaan.
- Anonyymi00002
Aloittajan asenne on kristillisen suvaitseva.
- Anonyymi00003
Toimittajat aivopestään vihervasemmistolaisuuteen Tampereen toimittajakoulussa.
- Anonyymi00004
Eikös se oo hyvä vaan?
AI:
"Vihervasemmisto termi yhdistetään arvoliberaaliin politiikkaan,
jossa korostetaan ympäristöarvoja, ilmastotoimia, tasa-arvoa, monikulttuurisuutta
sekä vahvaa julkista sektoria ja hyvinvointivaltion palveluita."
- Anonyymi00005
Pitää ola lesta jos haluaan uutisia lestojen lehteen
- Anonyymi00006
Olisi pitänyt olla enemmän asiaa tynkkysen ja viklundin perhesuhteista. Ne meitä tosipersuja kiinnostaa yli kaiken. Julkaistaan aina niiden kommentteja somessa. Yhtykää ja äänestäkää persuja, niin ääni mene aidoille perhearvoille.
- Anonyymi00007
Persuilla on oma netti propaganda lehti mitä ei lue yksikään normaali Suomalainen
- Anonyymi00008
Saitko luettua kerrankin oikean lehden kun oli ilmainen suurjako ja näkyi netissä ilmaiseksi :)))
- Anonyymi00009
Kaikki persut lukemaan laatujournalismia MV- lehdestä! 😂
Jotkut herättäjäjuhhlat on niin olemattoman marginaliporukan juttu, että niistä ei tarvitsisi uutioida ollenkaan.- Anonyymi00010
Vihervasemmistolainen on muita suvaitsematon natsi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vihervasemmistolainen on muita suvaitsematon natsi.
Sinähän siinä natsi arvostelet muita koska et suvaitse muita kuin omassa kupassa eläviä.
- Anonyymi00012
Sama kristillinen persu tuo jatkuvasti palstalla oman tyhmyytensä esiin.
- Anonyymi00013
Koskenkorvan USA synttärit pualisivua alaarvoosta
- Anonyymi00014
Pari toimittajaa on, jotka eivät ole vihervasemmistolaasia.
- Anonyymi00015
Aika vähän on körttipuvussa nykyään, toisaalta valitettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550