Oletko tyhmä ja monien mielestä täysidiootti.Et osaa mitään etkä tajua.Mikään ei oikeastaan huvita.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Olet kuitenkin tiedostanut syyt miksi olet köyhä.
- Anonyymi00002
Täsmää hyvin toi tyhmyys köyhien rahankäyttöön kun viimeiset rahansa laittaa kaljaan tai peleihin.Ei mikään ruudinkeksijä henkilö joka pelkkää makaronia syö.
- Anonyymi00003
Apina
- Anonyymi00004
Juu
Elläkepövästi - Anonyymi00005
Vahvasti näyttää siltä että vaan sivuraiteille pyritään yhteiskunnan junasta.
- Anonyymi00006
🐵🙈🙉🙊
- Anonyymi00007
Kuulostaa tyypilliseltä vassarilta
- Anonyymi00008
Ei varmaan ole minkään puolueen jäsenkirjaa kun eihän idiootit edes äänestä kun heidän mielestään ei mitään hyötyä.
- Anonyymi00009
Oon kuulemma työkkärin mielestä tyhmä. Ne yritti pakottaa minua älykkyystestiin. Työkkärissä kerran ne antoi papereita jossa oli älykkyystesti ja piti kuulemma tunnissa tehdä kaikki tehtävät. Sanoin niille että jos pidätte tyhmänä niin älkää kutsuko minua enää sinne ja jos kutsutte niin otan kättä pidempää mukaan. Sen jälkeen ei ole kutsua tullut.
- Anonyymi00010
Eli tyhmä. Tule kokeilemaan sen kättäpidemmän kanssa. Työnnän sen sinne mihin päivä ei paista. Siitähän pitäisit vai?
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eli tyhmä. Tule kokeilemaan sen kättäpidemmän kanssa. Työnnän sen sinne mihin päivä ei paista. Siitähän pitäisit vai?
Tilke peruutusosastossa kiinnostaa aina.
- Anonyymi00012
Tyhmä vaiko hullu kun aina tekee samallalailla ja odottaa eri lopputulosta. Tyhmä laittaa rahansa koko ajan kaljaan,peleihin sitten valittaa kun persaukinen.Eihän sitä nyt mikään ainstaini tarvi olla mutta pärjää. Järkevyyttä-viisautta melkeimpä se että pärjää omilla rahoilla mitä saa.Ei kaikki opi pärjään omilla rahoillaan koko elämänsä aikana.
- Anonyymi00013
Tyhmä on joka näyttelee paremmin toimeentulevaa velkarahalla.
- Anonyymi00014
Muiden mielipiteet eivät minua kiinnosta!
Eräs lähtökohta. Intin alkupuolen älykkyystesti. Tulokseni oikeutti parhaan 10%:n joukkoon.
Työelämän kaksi soveltuvuustestiä keskittyivät vaadittaviin soveltuvuusominaisuuksiin mutta kummassakaan ei moitittu älykkyyttäni.
Minua väitettiin auktoriteettivihamieliseksi. Eipä ole perusteita väittää vastaankaan. - Anonyymi00016
Yks ukkeli ni tosi tyhmän oloinen yleisissä toiminnoissaan mutta kaippa sitä järkeä kuitenkin on kun dosentti.Liian viisas voi tuntua tyhmältä.
- Anonyymi00018
Mitä elläkeläisempi sitä uunompi.
Syrjäseudun ölvpsti. savo.
- Anonyymi00020
Puhut itsestäsi. Älä yritä purkAA MUIHIN PAHAA OLOASI. TSEMPPII.
- Anonyymi00021
Tyhmyyttä on monenlaista niin mikä järki laittaa viimeiset rahansa kaljaan ja sitten persaukisena rutisee. Köyhät justiin tekee idiootin valintoja.
- Anonyymi00022
Vain viimeinen lause oli huolestuttava. Suosittelen liikuntaa, se alkaa auttaa vähitellen ja siinä saa ajan kulumaan. Omasta tyhmyydestä on usein enemmän hyötyä kuin haittaa, sen ymmärtää vasta kun viisastuu.
- Anonyymi00023
Kukapa ei olisi joskus tehnyt tyhmiä valintoja ja voi jatkaa että aina teloo itsensä samaan kaapin oveen.Tehdä hyviä muutoksia vaikka kuntoilun aloittaminen jos romukunnossa.
- Anonyymi00024
Käsitteitä.
Ihminen voi olla viisas vaan ei järkevä.
Tietenkin myös päinvastoin.
Järkevä vaikka olisi leimattu tyhmäksi. - Anonyymi00025
Tietämättömyys/epäviisaus on tietynlaista tyhmyyttä. Tyhmyys on käsityskyvyn tai älyn puutetta, tai epäviisautta. On tyhmyyttä jäädä tietämättömäksi. Jokainen kykenee olemaan tyhmä. Se ei vaadi ylimääräistä ponnistelua.
- Anonyymi00026
Entä viisauttemuus?
- Anonyymi00027
Ei vaati ei
Eläkepölvästi - Anonyymi00029
Täytyy ajatella omilla aivoilla eikä suoraan katsoa netistä.
- Anonyymi00028
Olen varmasti tyhmä. Työkkärissä ne pakotti minut älykkyystestiin. Se oli melko nöyryyttävää enkä tehnyt sitä Sanoivat että tuet katkee jos en tee sitä. Sitten sanoin sille naiselle että iltä katkee kaula jos mun tuet katkee. Sen jälkeen eivät ole työkkäriin pyytäneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86790
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 61575
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545- 27539
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537