Kuinka kukaan voi edes uskoa sellaiseen Raamatun vastaiseen väitteeseen?
Valehtelu ei ole syntiä!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Uskon Paavalin valehdelleen noista kahdenkeskisistä, monisanaisista, pitkälauseisista, keskusteluistaan Jeesuksen kanssa.
2. Kor. 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan. - Anonyymi00002UUSI
Ilmankos uskovaiset harrastavat valehtelua niin ahkerasti. Tämä selventää palstalaisten toimia!
- Anonyymi00005UUSI
Kukaan uskova ei täällä valehtele. Ei-uskovat valehtelevat täällä uskovista. Kuten sinä, syyttäessäsi uskovia valehtelusta.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kukaan uskova ei täällä valehtele. Ei-uskovat valehtelevat täällä uskovista. Kuten sinä, syyttäessäsi uskovia valehtelusta.
Tässä esimerkki uskovan valehtelusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19408539/evoluutiolla-ei-ole-silminnakijoita#comment-142916409 - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tässä esimerkki uskovan valehtelusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19408539/evoluutiolla-ei-ole-silminnakijoita#comment-142916409Uskova ei valehtele, vaan kertoo totuutta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Uskova ei valehtele, vaan kertoo totuutta.
Ei ainakaan linkin viestissä jossa on selvää uskovan valhtelua.
Joten uskovaiset valehtelevat kuten linkki osoittaa. MOT
- Anonyymi00003UUSI
Ilmestyskirja: "(Uuden Jerusalemin) ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
- Anonyymi00004UUSI
Riippuu valeen luonteesta.
Jos valehtelee ettei lähimmäinen ole niin lihava miltä näyttää, sen voi laskea rakkaudeksi.- Anonyymi00009UUSI
Tai sanoo että et sinä niin laiha ole mitä luulisi.
Ohh kiitos mutta olenhan minä vain puolitoista metrinen mutta sataviisikymmentä kiloinen.
ELÄ VALEHTELE!
- Anonyymi00006UUSI
Jos valehtelee, että pommituksen uhrit tappaa itsensä, ansaitsee menolipun helvettiin.
- Anonyymi00007UUSI
Kysytäänpäs itseltään Paavalilta että valehteliko koskaan.
Hei Paavali!
Heipä hei Peeveli!
Ei minun nimeni ole Peeveli!
No ei sitten! Minunkin oikea nmeni on Saulus! Oliko jotain asiaa?
Ei ollut vaan on! Vakehtelitko sinä Paavali... eikun Saulus... koskaan täällä maan päällä ollessasi kuulijoillesi?
No tottahan toki! Etkö ole lukenut Raamattua? Lue! Oliko vielä jotain muuta… ei ollut… no bye bye sitten!
Room. 3:
7 Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Kauheeta! Paavali Saulushan teki syntiä valehdellessaan.
Room. 6:
2 Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?
Kuolleet pois synnistä… hmm?... maan päällä elämisestä… seurauksena isäni äitiini luomista himokkaista katseistako… hmm…..?
Matt. 5:
28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
Matt.
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
AHAA! Voi senkin Paavalin Peeveli Saulus minkä meille teit?!
1. Korinttolaiskirje
9:25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
3. Moos.
11:7 sikaa, jolla tosin on kokonansa halkinaiset sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen.
5. Moos.
14:8 sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko. - Anonyymi00011UUSI
Ainakin kreationismikeskusteluissa valehtelu näyttää olevan ennemminkin jonkinlainen sakramentti kuin synti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4501312- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18747Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663