https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/5ab30f64-82bf-4d7f-ac60-7332619de2bc
dadaakeskus syö virrat hinnat ylös
Polttomoottori kohta halvin käyttää?
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Sähkäautoissa kehitys kovaa vauhtitia!Nykyiset kohta arvottomia!
- Anonyymi00002
eli tuottavat myös saasteita kaikkein eniten
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
eli tuottavat myös saasteita kaikkein eniten
Avolouhokset on kivoja ja vielä kivempaa on se kun lapset kaivaa mineraaleja ilman suojia että länsimaalainen läski pääsee akkuautoilemaan.
- Anonyymi00004
Mikä on daadaakeskus? Venäjän trolli daa? Ja sähkön virta maksetaan perusmaksuna esim 3 x 25A. Itse energia on kilowattitunteja. kWh lyhenteenä.
- Anonyymi00005
Mikään halpa ei ole ikuista tässä rosvojen maassa. Tyhmät politiikot hakevat nyt nopeita voittoja ja kansa maksaa. Oli bensa , diesel tai sähkö ei ne mikään ole halpaa jos laskee oikeasti kaiken yhteen.
- Anonyymi00007
Poliitikot kuvastaa meidän kansalaisia. Aina voi äänestää fiksumpia poliitikkoja tai jopa alkaa itse poliitikoksi.
- Anonyymi00006
Bensa on ollut ja tulee olemaan halvin vielä pitkään.
Ei voi tuijottaa pelkkää polttoaineen ja sähkön hintaa.
Sähköauto maksaa useita satasia kuukaudessa enemmän kuin vastaava bensa-auto.
Laskekaa itse. Normaalilla järjellä varustettu ihminen laskee sen hyvin.
Minulle laskeminen tuo leivän pöytään. Ammattini vuoksi voin sanoa että sähköautoa ei kannata ostaa jos kustannuksia miettii.- Anonyymi00008
vetyautoja kaivataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 38622
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?58468- 26467
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?44467