Kyllä nuo patterijuntit on sitten yksinkertaista porukkaa, Teslapellet vielä vähän hönömpiä kuin muut. Toivottavasti laittavat vähintään 100 000€ oikeudenkäyntikulut tuolle patteripäälle, niin siitäpähän oppii.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012116428.html
Patteritahvo alkoi rähjäämään pihatien asfaltoinnista
45
196
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Muuttivat pois ja silti kävivät oikeutta. Sillä lailla.
Ja kuka ostaa Suomessa auton jossa on alle 20cm maavara? En minä ainakaan.- Anonyymi00002
Eihän nuo päänupistaan hitaat finninaamat koskaan mitään ostakaan,
siellä Teslan rekisteriotteessa lukee aina omistajan kohdalla joko rahoitusyhtiön nimi tai leasing-yhtiön nimi. - Anonyymi00012
Ainakin minä ostan. En halua ajaa traktorilla kun ei ole sitä peltoakaan...
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
siellä Teslan rekisteriotteessa lukee aina omistajan kohdalla joko rahoitusyhtiön nimi tai leasing-yhtiön nimi.Minun Teslani rekisteriotteessa on lukenut omistajan kohdalla oma nimeni siitä saakka kun Teslani käteiskaupalla ostin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minun Teslani rekisteriotteessa on lukenut omistajan kohdalla oma nimeni siitä saakka kun Teslani käteiskaupalla ostin.
Riittikö sen "Teslasi" pienoismallin mukana tullut liimatuubi, vai pitikö hakea Tokmannilta pikaliimaa projektin loppuunviemiseksi?
😆😆😆😆 - Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minun Teslani rekisteriotteessa on lukenut omistajan kohdalla oma nimeni siitä saakka kun Teslani käteiskaupalla ostin.
Tuskin täällä kirjoittelisit jos Teslan käteisellä ostit
- Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
siellä Teslan rekisteriotteessa lukee aina omistajan kohdalla joko rahoitusyhtiön nimi tai leasing-yhtiön nimi.Teslalla kuitenkin ajavat. Ja sehän se sinua harmittaa niin pirusti.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Teslalla kuitenkin ajavat. Ja sehän se sinua harmittaa niin pirusti.
Miksi muuten harmittaisi, minulla loppui tuo pienoismalliharrastus jo kymmeniä vuosia sitten.
https://www.vempele.fi/fi/tuote/tesla-model-y-pienoismalli-124/
😆😆😆😆
Ps. Mukana tulee myös latausaseman pienoismalli - Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuskin täällä kirjoittelisit jos Teslan käteisellä ostit
Miksen kirjoittelisi?
Ei kai tätäkään ole pelkästään persaukisille tarkoitettu?
Ja jos kiinnostusta riittää, niin voin Teslani myydäkin. - Anonyymi00038
Eihän tuo tullut maksamaan kuin 30 000 € .
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Miksen kirjoittelisi?
Ja jos kiinnostusta riittää, niin voin Teslani myydäkin."Miksen kirjoittelisi?
Ja jos kiinnostusta riittää, niin voin Teslani myydäkin."
Jos tämä palsta olisi ainoastaan rikkaille ja älykkäille ihmisille tarkoitettu,
niin täällä ei kaltaisesi rahattomat patteritaunot saisi kirjoittaa yhtään mitään.
Ps. Sen rapakuntoisen Teslan raatosi joudut kylläkin pitämään ihan itse,
sillä eihän kukaan älykäs ja rikas ihminen tuollaista ongelmajätettä
halua vaivoikseen mistään hinnasta. - Anonyymi00041
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ainakin minä ostan. En halua ajaa traktorilla kun ei ole sitä peltoakaan...
"Ainakin minä ostan. En halua ajaa traktorilla kun ei ole sitä peltoakaan...".
Mitä sinä nyt sitten ostit?
Todennäköisesti korillisen halpaa rapakaljaa ja mitään traktoreita tai peltoahan sinulla ei ole kun itse niin jo sanoit.
Ps. Minä taas en tarvitse pskaa sähkölinttaa kun pellotkin on vuokralla. - Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
"Ainakin minä ostan. En halua ajaa traktorilla kun ei ole sitä peltoakaan...".
Mitä sinä nyt sitten ostit?
Todennäköisesti korillisen halpaa rapakaljaa ja mitään traktoreita tai peltoahan sinulla ei ole kun itse niin jo sanoit.
Ps. Minä taas en tarvitse pskaa sähkölinttaa kun pellotkin on vuokralla.Polestar kakkosen pari vuotta sitten, kun kerran auton merkki nyt jostain syystä sinua kiinnostaa.
Ja yleisemmin, hyvinkin moni ostaa Suomessa auton jonka maavara on alle 20 cm...
- Anonyymi00003
Halvemmalla olisivat pääseet kun olisivat vaihtaneet auton jossa olisi isompi maavara. Tuollanen tesla jää kiinni jo hidasteistöyssyihinkin..
- Anonyymi00030
Vielä halvemmaksi olisi tullut ostaa jo alunperinkin joku oikea auto,
eikä mitään patteritoimisia leikkikaluja.
- Anonyymi00004
Jos Teslassa on tehdas alusta, niin pitäähän sillä päästä pihaan ja parkkipaikalle rikkomatta autoa. Eri asia jos auto on poikkeuksellisen matala.
- Anonyymi00005
"Jos Teslassa on tehdas alusta"?
Miten niin jos on, luulisi tuollaisen ylihintaisen sähkökikottimen vakiovarusteisiin sentään alustan kuuluvan, vai pitääkö siitäkin maksaa erikseen? - Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Jos Teslassa on tehdas alusta"?
Miten niin jos on, luulisi tuollaisen ylihintaisen sähkökikottimen vakiovarusteisiin sentään alustan kuuluvan, vai pitääkö siitäkin maksaa erikseen?Eikö pikkuapina ymmärrä lukemaansa?
Tehdasalusta on joko vakioalusta tai lisämaksusta voi saada hieman sporttisemman alusta joka on hieman pienemmällä maavaralla, mutta ne ovat hillittyjä ja maavara riittää Suomen teille, hidasteisiin ja pihojen muotoihin.
Sitten on näitä jälkikäteen tehtyjä alustan virityksiä, eli yleensä teinien tai takatukkien tekimiä tai teettämiä maavaran laskuja jotka ovat niin matalia, eivätkä sovi Suomeen ja ovat lähinn näurettavia. - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikö pikkuapina ymmärrä lukemaansa?
Tehdasalusta on joko vakioalusta tai lisämaksusta voi saada hieman sporttisemman alusta joka on hieman pienemmällä maavaralla, mutta ne ovat hillittyjä ja maavara riittää Suomen teille, hidasteisiin ja pihojen muotoihin.
Sitten on näitä jälkikäteen tehtyjä alustan virityksiä, eli yleensä teinien tai takatukkien tekimiä tai teettämiä maavaran laskuja jotka ovat niin matalia, eivätkä sovi Suomeen ja ovat lähinn näurettavia.Mitä se köyhä finninaama siellä oikein kitisee?
Kaltaisellasi tyhjätaskulla ei ole varaa kuin ladattavaan sähköskuuttiin,
siinä mahtaakin olla tosi sporttinen alusta.
Ps. Voisit myös opetella kirjoittamaan ja kommentoi vasta sitten,
ethän sinä rassukka erota edes a- ja ä-kirjainta toisistaan.
HEH HEH JA PATTERITAUNOT HOITOON
- Anonyymi00006
ulkomailla tuo on jokapäiväinen ongelma... ,,
niin malla kuin kaupungeissa-- - Anonyymi00007
taas yksi syy tarkistaa piha ennen osakkeen ostoa,,,
- Anonyymi00008
Paritalo onkin vohonviimeinen tapa asua. Joko oma talo tai suurempi yhtiö on paljon parempi.
Vuokralla on yaas siitä selvää, ettei mistään voi päättää itse. Omistaja päättää kaikesta.- Anonyymi00014
Ei paritalossa asuvista kaikki ole mulkkuja, hyvin pieni riski on joutua sellaisen kanssa samaan taloon.
- Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei paritalossa asuvista kaikki ole mulkkuja, hyvin pieni riski on joutua sellaisen kanssa samaan taloon.
Riski joutua mulgreenin sähköpetterin naapuriksi, on jokseenkin 5% luokkaa.
- Anonyymi00009
Onhan pihan tekijätkin melko tonttuja. Ja tesla tyyppi. Myös. Jos autolla ei pääse pihaan on se jätettävä kauemmaksi. Jos piha tehdään. Iin pitäisi se tehdä siten että pääsee pihaan myös patterikärryllä.
- Anonyymi00010
Meidän ok-talon pihaan voi oikeilla autoilla ajaa ihan huoleti,
mutta patterilaveteilta on pääsy kielletty kokonaan.
- Anonyymi00011
No onhan tuo pöljästi tehty ajoväylä jos ei tavallisella autolla pääse. Tesla kyllä on niin yleinen että sitä voi sanoa tavalliseksi. Naapuriko tuon oli siis suunnitellut tuollaiseksi? Lieneekö ihan tarkoituksella kun ärsytti se että toisella oli Tesla? Eikös se mene ihan paalikamaksi jos pohja vaurioituu?
- Anonyymi00015
On se kyllä onneton maavara tuossa Teslassa. Ei tuolla mitään tee kuin suoralla ja tasaisella pikitiellä.
- Anonyymi00020
Teslan maavara on suurempi kuin esim. tojota corollan maavara.
Mutta tojotallakin olen nähnyt joidenkin elämässään epäonnistuneiden ajavan muuallakin kuin ”suoralla ja tasaisella pikitiellä”. - Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Teslan maavara on suurempi kuin esim. tojota corollan maavara.
Mutta tojotallakin olen nähnyt joidenkin elämässään epäonnistuneiden ajavan muuallakin kuin ”suoralla ja tasaisella pikitiellä”.Elämässään epäonnistuneet Teslapellet ei oikein voi ajaa missään,
kun aina ottaa akkulavetin patteriloota tonttiin kiinni. - Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Elämässään epäonnistuneet Teslapellet ei oikein voi ajaa missään,
kun aina ottaa akkulavetin patteriloota tonttiin kiinni.Lukeminen ei taida sisältyä vahvuuksiisi?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Lukeminen ei taida sisältyä vahvuuksiisi?
Sinulla räkänokalla tuo luetun ymmärtäminen tuntuu tuottavan ongelmia.
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sinulla räkänokalla tuo luetun ymmärtäminen tuntuu tuottavan ongelmia.
Mitä kohtaa se poju ei ymmärtänyt?
- Anonyymi00017
Tesla-kuskit yleensä juuri näitä fittumaisia apinoita.
- Anonyymi00019
Montako Tesla-kuskia tunnet?
- Anonyymi00021
Sanotaan, että kateus on ansaittava, säälin saa pyytämättäkin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sanotaan, että kateus on ansaittava, säälin saa pyytämättäkin.
Älä muuta sano, sähkötahvot ja Teslajullit saa osakseen sellaisen määrän sääliä ja myötähäpeää, ettei sitä ihan helpolla pysty edes mittaamaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Montako Tesla-kuskia tunnet?
"Montako Tesla-kuskia tunnet?"
En ole koskaan pitänyt ylimielisistä ja leuhkoista ihmisistä,
koskee siis myös Teslapettereitä. - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
koskee siis myös Teslapettereitä.Jos et tunne niin miten olet tuohon päätynyt?
Loogisesti väitteesi on arvoton joten perustelepa hiuakn paremmin. - Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
koskee siis myös Teslapettereitä.Taidat olla tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos et tunne niin miten olet tuohon päätynyt?
Loogisesti väitteesi on arvoton joten perustelepa hiuakn paremmin.Opettele sinä koulupudokas ensin kirjoittamaan.
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Taidat olla tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Sinä tyhjätasku taidat sitten olla se oikean jalan saapas.
😆😆😆😆 - Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sinä tyhjätasku taidat sitten olla se oikean jalan saapas.
😆😆😆😆Minulla on sentäään varaa ostaa Tesla käteisellä, onko sinulla?
- Anonyymi00044
kun jäisikin ainoaksi rieskasi..talvella omakotialueilla aurat puskee vallit liittymään ..ei vanhemmat jaksa enää puskea niitäpois vaan rymäyttävät autolla yli..kyllä pohjakosketukset tulee lisääntymään sähköautoilla ja vakuutukset kasvaa 10% joka vuosi ja palkat pitäisi olla vuonna 2036 minimipalkka 5000€
- Anonyymi00045
TESLALLA ajaa hönöt, eli ei mitään uutta tämäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398