Sodan alussa Ukrainaa tukevista.Tsekki,Slovakia,
Puola,Belgia käänsivät jo kelkkansa Ukrainan
suhteen.Seuraavaksi odotetaan Saksan ja Ranskan
tuen loppua.Saksassa ja Ranskassa Putinistit pääsemässä valtaan parin vuoden sisällä.Jäljelle
jäämässä Pohjoismaat ja Balttianmaat.Ehkä britit?
Ukrainan tukijat hupenee vuosi vuodelta?
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Verenhimoisilla ryssillä kiinnostusta riittää?
- Anonyymi00002
Suomi lähettää 40 miljoonaa taas, kuinka monta miljardia mennyt
Lehdestä luin että maksetaan 6000 ulkomaalaisille eturintamalla taistelijoille
kun ukrainalaiset nuoret miehet Euroopan maissa elätettävänä muutaman tonnin edestä jo 4 vuoden ajan perheineen, jokusilla 4 lasta joista maksetaan lapsilisät
Ei taatusti tule suomen menoihin vähennystä kun täällä miljoona matua elätetty, ensimmäiset somalit tuli 50 vuotta sitten joita jo kolmannessa sukupolvessa, 2015 partapoikia 8 tuhatta marssi holhottavaksi. Nyt 100 000 ukria helkkarin hyvillä tuilla yli 2300 verotonta tuloa ja lisänä ilmaiset terveyden, lääkäri ja hammashoidon saavat.
Suomalaisille lisätään ahdinkoa otettu asumistuet pois, työttömyystuet puolitettu
Terveydenhoito ja hammashoito ihan mahdottomuus.
Matut ensin
Vanhustenhoito ala-arvoista jopa hengenvaarassa välinpitämättömyyden vuoksi pitää kitua, paskoissaan, nälässä ja janossa oli sitten laitoksessa tai kotona. - Anonyymi00003
Eihän Ukraina ole saanut vielä edes 90 mrd tukipaukkua.
Mitä hourit?- Anonyymi00004
On saanut osan.Maksetaan tipoittain.Ettei Oligarkit
pääsisi kahmimaan niin helposti rahoja itselleen.Voi
olla että Ukraina vastustus nousee sille tasolle,ettei
saa koskaan kaikkia luvattuja rahoja.
- Anonyymi00005
Niin ja Bulgaria viimeisimpänä käänsi kelkkansa.
Kun tuli Venäjämielinen Presidentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493