What makes it tick.
Kun tulit uskoon, kasvoit uskoon, mikä oli se hetki ja oivallus että Jeesus on ylösnoussut, Jumala on olemassa?
Millainen ymmärrys siitä aukesi?
Helluntailainen, mistä rauhasi koostuu.
Saa tarjota opittuja dogmeja ja rakkaita raamatunpaikkoja vastaukseksi. Saa kertoa pätkän elämäntarinaa. Saa irvailla, tämä on Suomi24 ;)
Sen verran tiedän että uskovilla kaikki perustuu siihen että he eivät halua joutua helvettiin.
Mitä usko Jeesukseen on syönyt?
5
<50
Vastaukset 5
Vierivä kivi ei kerää kastiketta.🥸
- Anonyymi00001
Amerikan homot se kyllä oli se ratkaiseva niitti.
- Anonyymi00002
Minä olen uskossa ja se ei perustu helvettiin joutumisen pelkoon. En ole ajatellut ollenkaan kyseistä asiaa. Se on sitten sen ajan murhe, kun kuolema koittaa.
- Anonyymi00003
Lisätään vielä, että en ole helluntalainen.
Kun koin ihmeen. Jäi kyllä epäilyksiä, mutta se sinetöi sen että olen uskova lopun ikääni ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168996
- 86790
- 58782
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46643
- 62579
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71566Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35555Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46549- 28545