What makes it tick.
Kun tulit uskoon, kasvoit uskoon, mikä oli se hetki ja oivallus että Jeesus on ylösnoussut, Jumala on olemassa?
Millainen ymmärrys siitä aukesi?
Helluntailainen, mistä rauhasi koostuu.
Saa tarjota opittuja dogmeja ja rakkaita raamatunpaikkoja vastaukseksi. Saa kertoa pätkän elämäntarinaa. Saa irvailla, tämä on Suomi24 ;)
Sen verran tiedän että uskovilla kaikki perustuu siihen että he eivät halua joutua helvettiin.
Mitä usko Jeesukseen on syönyt?
5
<50
Vastaukset
Vierivä kivi ei kerää kastiketta.🥸
- Anonyymi00001UUSI
Amerikan homot se kyllä oli se ratkaiseva niitti.
- Anonyymi00002UUSI
Minä olen uskossa ja se ei perustu helvettiin joutumisen pelkoon. En ole ajatellut ollenkaan kyseistä asiaa. Se on sitten sen ajan murhe, kun kuolema koittaa.
- Anonyymi00003UUSI
Lisätään vielä, että en ole helluntalainen.
Kun koin ihmeen. Jäi kyllä epäilyksiä, mutta se sinetöi sen että olen uskova lopun ikääni ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573