Helkkari miten outoon ja ahdistavaan työyhteisöön sitä onkaan eksynyt. Olen päässyt etenemään pomoksi asti ilman ruskeakielisyyttä tms. Naisvaltainen ala, jossa kaikista puhutaan pahaa. Olen aloittamassa uuden homman, ja olen saanut kuulla tulevasta osastostani kaikkea outoa, pahan puhumista, pelottelua etukäteen. Viimeinen niitti oli kun äsken kävi eräs työkaveri onnittelemassa virnistys suupielessä, ja arvoituksellisesti vihjaili paikasta kaikkea negatiiviseen sävyyn ja siten että olisin menossa suunnilleen helvettiin.
Todella kannustavaa tää kaikki! V...tu mikä työyhteisö, täysin kieroutunut naisvaltainen sisäänlämpiävä paikka. Jos oisin rikkaampi en kauaa täällä vanhenisi!
Outoja nää työkaverit!
6
1817
Vastaukset
- onko
parempi olla vähän rikkaampi ja henkisesti romuna?vai hieman vähemmillä tuloilla ja elämän laatu on jotain aivan muuta??ei kaduta yhtään...onneksi on ohi!
- Jape
Aloitin työni vuoden alussa, mutta nyt jo alkaa hajottamaan, rasitavinta on kun olet kertomassa jotain, joku ei malta kuunnella loppuun asti, vaan alkaa höpöttämään jotain omaa loputonta tekstiään, jotka ovat täynnä levottomuuksia. Mitään kunnon keskustelua ei voi virittää, kuin aina vain vitsiä toisen jälkeen.
Alussa tehtäväkseni sain viedä eteenpäin yrityksen imagoa ja tunnettavuutta alueella, missä toimitaan, mutta mihinkään ei haluta laittaa yhtään ylimääräistä rahaa.. edes nettisivuja ei haluta maksaa.. joka ei todellakaan ole suuri menoerä.. lasketaan vain katteita, jotka mahdollisesti tulevat ja ollaanko jäljessä vai edellä edelliseen vuoteen tuloksessa.
Olen saanut aikaiseksi hyviäkin juttuja ja tulosta on tullut ihan mukavasti johon itse voi olla tyytyväinen oikein hyvin..
ja sitten mihinkään mitä ehdotan, ei suhtauduta vakavasti..
Toinen vaihtoehto olisi ollut työttömyys, mutta siitäkään ei makseta.
Varokaa pieniä yrityksiä, varsinkin perheyrityksessä työskenteleminen voi olla ärsyttävää, jossa joutuu vielä osalliseksi perheen sisäisiin höpötyksiin ja jossa kaikki työt tehdään omalla omintakeisella ja vanhanaikaisella tyylillään.
Parempi olla vähemmällä rahalla ja henkisesti tasapainossa, kuin rikki ja riekaleina.. - Tutkija Tontero
Jape kirjoitti:
Aloitin työni vuoden alussa, mutta nyt jo alkaa hajottamaan, rasitavinta on kun olet kertomassa jotain, joku ei malta kuunnella loppuun asti, vaan alkaa höpöttämään jotain omaa loputonta tekstiään, jotka ovat täynnä levottomuuksia. Mitään kunnon keskustelua ei voi virittää, kuin aina vain vitsiä toisen jälkeen.
Alussa tehtäväkseni sain viedä eteenpäin yrityksen imagoa ja tunnettavuutta alueella, missä toimitaan, mutta mihinkään ei haluta laittaa yhtään ylimääräistä rahaa.. edes nettisivuja ei haluta maksaa.. joka ei todellakaan ole suuri menoerä.. lasketaan vain katteita, jotka mahdollisesti tulevat ja ollaanko jäljessä vai edellä edelliseen vuoteen tuloksessa.
Olen saanut aikaiseksi hyviäkin juttuja ja tulosta on tullut ihan mukavasti johon itse voi olla tyytyväinen oikein hyvin..
ja sitten mihinkään mitä ehdotan, ei suhtauduta vakavasti..
Toinen vaihtoehto olisi ollut työttömyys, mutta siitäkään ei makseta.
Varokaa pieniä yrityksiä, varsinkin perheyrityksessä työskenteleminen voi olla ärsyttävää, jossa joutuu vielä osalliseksi perheen sisäisiin höpötyksiin ja jossa kaikki työt tehdään omalla omintakeisella ja vanhanaikaisella tyylillään.
Parempi olla vähemmällä rahalla ja henkisesti tasapainossa, kuin rikki ja riekaleina..Onko tuo työpaikkasi Savossa. Siellähän niitä luusereita ja muita juoruilevia loosereita tuntuu riittävän joka lähtöön.
- Kokemus.
Tutkija Tontero kirjoitti:
Onko tuo työpaikkasi Savossa. Siellähän niitä luusereita ja muita juoruilevia loosereita tuntuu riittävän joka lähtöön.
Olet aivan oikeassa.
- Nasta ostola
Kokemus. kirjoitti:
Olet aivan oikeassa.
Meillä on yksi 33v. "insinööri" Kajaanin kulmilta "työkaverina". Täysin epäsosiaalinen, ei kavereita, tiuskii ja paiskii ovia sekä tavaroita. Pillastuu ihan käsittämöttömistä asioista ja hirvee raivari päälle! Pälkään pahoin että tästä kaverista tulee se, joka yksi aamu ryntää tänne aseen kanssa ja ampuu kaikki ketkä eteen sattuu. Pelottava tyyppi!!!
työpaikoissa ruskeakielisyys osataan... ainakin minun työpaikallani. Miehiä on valtaosa,mutta niiltä tuntuu juoruilu sujuvan melkein paremmi kuin meiltä naisilta. selän takana puhutaan pahaa toisista ja jos erehdyt arvostelemaan jonkun tekemisiä,sana leviää joka puolelle hetkessä. eli kenellekään et voi puhua kuin suurinpiirtein säästä. se ainoa mukava työkaveri lopettaa keväällä ja siirtyy ihan muihin hommiin,enkä kyllä ihmettele. keskinäinen nahina ja selkäänpuukotus on tuhonnut työpaikan ilmapiirin täysin. eikä kehityskeskustelutkaan ole auttaneet. kas kun ne jotka ovat pahiten puukotelleet,eivät omasta mielestään ole mitään tehneet. ei siinä pomon puheet auta,jos omasta mielestä ei mitään ole pielessä. kirotaan vaan keharin jälkeen "ne s-nan juoruilijat,jotka on menny kantelemaan perättömiä". ihmekö tuo,että etsin aktiivisesti uutta työpaikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2762484Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001334- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 44992
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787