Ehkä kilpailevan yrityksen myyjä oli oikeassa, kun hän väitti näiden kahden olevan heikoissa kantimissa.
Lähteekö Bassadone kohta leikkiin mukaan luopumalla riippakivien edustuksesta?
Autoalan heikoimmat - Hedin ja Wetteri supistaa toimintojaan
10
87
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
https://autotoday.fi/wetteri-sulkee-kolme-toimipistetta/
Voi miten surullista.
Nyt ei kannata ostaa autoja.
Odotetaan romahdusta ja uutta alkua tälle alalle, jossa asiakkaita on pidetty pitkään pilkkana.- Anonyymi00004
Millä tavalla niitä asiakkaita on pidetty pilkkana? Ei kokemusta Wetteristä, mutta yleisesti ottaen itse ainakin olen saanut aina asiallista palvelua autoliikkeissä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millä tavalla niitä asiakkaita on pidetty pilkkana? Ei kokemusta Wetteristä, mutta yleisesti ottaen itse ainakin olen saanut aina asiallista palvelua autoliikkeissä.
Saka, Kamux KKV?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saka, Kamux KKV?
Mitä yrität selittää? Kummastakin liikkeestä yhden auton ostanut, kaikin puolin asiallista toimintaa, vaikka myyntityyli onkin vähän omanlaisensa.
- Anonyymi00002
Minkä takia Kakkonen omistaa wetteriä? eli on kohta osake nousussa?
- Anonyymi00008
tuottavat tappiota nyt kun eivät voi myydä rikkinäisiä autoja?
KKV linjaus
- Anonyymi00003
Tommosen hehtaarihallin sähkölasku voi olla 150 tonnia vuodessa.
Lämmitys siihen vielä päälle.
Talvella jääkylmät kärryt pakkasesta sisään ja ulos
Laskut on mahtavat. - Anonyymi00007
TEHKÄÄ KAIKKI OSTOLAKKO UUSISSA AUTOISSA! OSTAKAA VAAN KÄYTETTY. SAADAAN UUSIEN LIIKKEET KONKKAAN, SE ON HYVÄ NÖYRYYTTÄÄ NOITA YLIMIELISIÄ PELLEJÄ. OVAT OLLEET KOPEISSAAN AINA EIKÄ ASIAKAS KÄYTÄVÄLLÄ OLE KIINNOSTANUT. KUN JOUTUU KILOMETRITEHTAALLE NIIN SIINÄPÄ SNOBIT OPPIVAT NÖYRYYTTÄ.
- Anonyymi00009
Kaupat harvenee
- Anonyymi00010UUSI
Autoliikkeet vähentyneet 19 jäljellä 40 stä ei oo mitä myydä kohta uudet ei käy kaupaksi YT päällä monesti työntekijöitä ulos 80
42 Vuotias yritys Wetteri 1984 perust.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560