Kanssasi kun ei mikään ole sattumaa nainen. 🫠🥲
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Mitä sä haluat
- Anonyymi00002
Kerrohan palstaaetä- puhutko menneessä muodossa tästä asiasta vai onko ajankohtaista lähitulevaisuudessa? Niin muuten, joitain istuntoja käydään kaikessa hiljaisuudessa ainakin jos ja kun ne ei mene kusettajien osalta kuin strömsöössä
- Anonyymi00003
Kuuulemma kuulemma kuulemma
- Anonyymi00004
Näinpä. On asioita ja on asioita.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näinpä. On asioita ja on asioita.
Nii in, ei tule näissä nk arkipäivän rehvasteluissa ilmi nk arkisille ihmisille kun tuleekin takkiin ja huolella
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nii in, ei tule näissä nk arkipäivän rehvasteluissa ilmi nk arkisille ihmisille kun tuleekin takkiin ja huolella
Montaakin kautta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Montaakin kautta.
Jep tätä en epäile ollenkaan. Jossain vaiheessa toivottavasti viimeisimmänkin savitakin tuuletus on kiusallista kahinaa syvän hiljaisuuden vallitessa muuten
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jep tätä en epäile ollenkaan. Jossain vaiheessa toivottavasti viimeisimmänkin savitakin tuuletus on kiusallista kahinaa syvän hiljaisuuden vallitessa muuten
On tässä vuosien varrella tapahtunut jo sen verran paljon, että nyt toimitaankin toisin.
- Anonyymi00006
Henkilökohtaisesti sanon -ap tällä tavalla.
Oikeudenkäynti jossa sinä olet paikalla / kuin minä myös tulee vain siinä tapauksessa.
Että et ymmärrä hävetä ja lopettaa kiusantekoasi joka on osoittautunut krooniseksi ongelmaksi yksin sinulla.
Ja oikeudenkäynnissä käy hyvin yllättävällä tavalla!
Sinä häviät minulle vaikka et nyt sitä usko tietenkään.
Joudut myös maksamaan suuret kärsimys korvaukset mustamaalaamisesta, kiusanteosta ja yleensä monelaisesta haitanteosta.
Sairautesi mikä sinua riivaakin, ei poista vastuuta sinulta!
Ymmärrät varmasti, että elämä täällä ei mene enää nykyajassa silleen jotta täällä solmitaan minkäänlaisia pakko suhteita.
En ole sinusta kiinnostunut etsi joku joka ymmärtää sinua, ongelmiasi ja erityisesti sinun pahuuttasi. Käyttäydyt todella lapsellisesti ja olet kaikella tapaa mahdoton.
Elämäni ei kuulu sinulle, joten turhaa tongit asioita jotka eivät kuulu sinulle ja kirjoittelet mitä sylki suuhusi tuo. Ai mutta unohdin ihan mainita, pystyt vielä pahempaan halutessasi. Eli menikö jakeluun sinä et kelpaa minulle?
Joku toinen saa minut jonain päivänä, et sinä suinkaan.- Anonyymi00011
Heitähän keukeusetä jo helekattiin nämä elämänkoulunovellit joilla yrität kerjätä roskasakilta huomiota. Naiselta
- Anonyymi00010
Hyi. Miten friikki aloitus. Päästään pipi pakko olla.
- Anonyymi00012
Tämä on tällaista erotomaanin fantasiaa varmaan esim lähestymiskieltoistunto puoleksi treffit jo ihan kukkuu on🙄
- Anonyymi00013
Sinähän VAIN todistat, että sinä oot tehny kaikki.
FB KUNNIALLISET maksaa korvaukset, koska he ovat syyttäneet minua aiheetta!
Se on törkeä teko ja minä olen KÄRSINYT PALJON ENEMMÄN MITÄ ANNELI AUER JA JENS KUKKA/IHLE.
Vankilassa vankina PÄÄSEE PALJON HELPOMMALLA, kuin elää tämmöstä HELVETTIÄ jossa ei pysty edes tekemään SIIVOUS TYÖTÄ, koska sekin on kunnian loukkaus FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ!
Auer ja Ihle olisivat menestyneet SOMESSA, koska HE OVAT MOLEMMAT KUNNIALLISIA JULKISUUDEN HENKILÖITÄ!
He ovat itse halunneet, että HEIDÄN YKSITYISELÄMÄÄN LIITTYVÄT ASIAT KÄSITELLÄÄN JULKISESTI!
He eivät vieläkään ymmärrä, että LAPSET ASUVAT ÄITINSÄ ELI ANNELI AUERIN KANSSA, kun heistä tehtiin RIKOSILMOITUKSIA JOKA OLI SYY MIKSI LAPSET OTETTIIN HUOSTAAN.- Anonyymi00014
No niin mahtava pakstasetä esittää aueria tällä kertaa, joko on liian paksua puuroa jo joka WT- proosailijalle?😏
- Anonyymi00015
Omanlaisensa utopia sekin, että käpy luulee ihmisten vievän rosikseen ns romanttisista syistä..
Taitaa olla jo ihan siellä vakavimmalla puolella tämän sedän toilailut......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398