Miten voin luopua vassuaatteesta?

Anonyymi-ap

Kiinnostaisi tietää, miten siitä vassuaatteesta luovutaan, että Suomesta tulee se menestyvä ja kukoistavat oikeistovaltio?

Minulla on jo Björn Wahlroosin kuva seinällä, en osta neuvostotuotteita, en aja Ladalla, en käytä karvahattua, en äänestä Kekkosta, haluan, että palkkaani alennetaan, että rikkaat voisivat tienata enemmän, haluan, että rikkaiden ja omistavien verotusta alennetaan, kannatan ajatusta, että Binga Tupamäki perustaa aseellisen vapaustaistelijoiden joukon taistelemaan vasemmistoa vastaan ja ottaa ylipäälliköksi Seida Sohrabin, nuo peruskantasuomalaiset makkaran purijat ja oluen juojat.

Mitä minun pitäisi vielä tehdä, että pääsisin eroon vassuudestani, että osaisin sitä katua syntinä ja anoa armoa Herralta?

20

<50

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Äänestä Timo Soinia!

• Anonyymi00002

En nyt sentään! Jossain se raja kulkee minullakin!

• Anonyymi00008

Suomen omistaa rikkaat, eikä vassukommarit.

• Anonyymi00009

Olen ihmetellyt, miksi vassut ei laita rahojaan venäjälle ja sotaan???

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vassut laittaa rahaa natseille ukrainaan ja pellekalsarikyylle.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi laittaisivat? Miksi vassut tukisivat Venäjän äärioikeistolaista hallintoa?

• Anonyymi00019

Ap on äänestänyt jo Mestaria.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vassut laittaa rahaa natseille ukrainaan ja pellekalsarikyylle.

Onneksi UMV:tä lukevat laitaoikeistopersut ovat trumputtajaputinpatriootteja kuten Ano.

• Anonyymi00003

Rukoilet joka ilta valistusta ja oppia Porvareilta. Ja alat ottaa vastuuta omasta elämästäsi.
      Kyllä se siitä.

• Anonyymi00005

Pitääkö minun siis lakata ottamasta vastuuta muiden elämästä, että en olisi vassu?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pitääkö minun siis lakata ottamasta vastuuta muiden elämästä, että en olisi vassu?

Vassut loisii valtion siivellä. Ryhdistäydy.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vassut loisii valtion siivellä. Ryhdistäydy.

Miten minä loisin valtion siivellä? Olisi mielenkiintoista tietää. Veroja maksamalla?

• Anonyymi00004

"Mitä minun pitäisi vielä tehdä, että pääsisin eroon vassuudestani". Osta köyttä ja käytä mielikuvitustasi.

• Anonyymi00012

Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi00013

Helpointa on elo maassa, jossa ajatuksia ja ideoita ei rajoiteta eikä etenkään sananvapautta. Jossa toisinajattelijoita ei vainota vaan kuunnellaan.

Helpointa olisi jos järki ohjaisi valintoja eikä ideologinen höttö jossa hoetaan perustelemattomia väitteitä. Tai toivotaan maailmanloppua ja oikeitten uskovaisten taivaaseen tempaamista.

Että jalat maassa vaan . Ja oma ajattelu kunniaan. Mitä itse et tiedä, sitä et tiedä. Älä usko kuulopuheisiin , ota selvää!

• Anonyymi00014

Vassuaate on kestävää, vain kuolema siitä voi erotta. On saavutettu etuus. Jos rikastuu, niin jollain tapaa siitä voi nähdä vain kuvansa, muuta toveria ei jätetä.
      Kommunismista poikii, saariset ja taistolaiset.

• Anonyymi00015

Aja pääsi kaljuksi sekä opettele nauttimaan marssimusiikista.

• Anonyymi00016

Oletko siis kannattaja? Ja nyt ihailet istuvaa hallitusta?

Meillä on vaalit. Helppo juttu. Äänestä suosikkiasi!

• Anonyymi00017

Ei se onnistu kuin harvoilta, ainoast jotka tulevat miieleen niin ovat Sanna Marin ja Björn Wahlroos. Menestymällä, mutta ne ovat hyvin harvinaisia tapauksia Suomen historiassa. Yleensä se vasemmistolaisuus huono-osaisuus periytyy, tai saadaan jo äidinmaidosta.

• Anonyymi00018

Miksi ap persuti valehtelee koko ajan olevansa vasuri tai demari, persujen PetosJytky!TM.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      986
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      790
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      761
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      643
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      579
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      68
      560
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      45
      546
    9. 28
      545
    10. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      545
    Aihe