Herra, Kristuksen nimessä me rukoilemme

Anonyymi-ap

Pyydämme sinua katsomaan Venäjän kansan puoleen.

Pyydämme sinua katsomaan Ukrainan kansan puoleen.

Venäjän keisari on pannut kummankin kansan kärsimään hirvittävästi hirmuhallintonsa hampaissa.

Anna Moskovaan tulla sellainen myrsky, että taivaan hirmuiset voimat, tuulet ja myrskyt ja ukkoset ja hirvittävät kaatosateen ja maanjäristykset ja äärimmäiset helteet iskevät Moskovaan niin, että tuo hirmuhallitsija ymmärtää, että Jumala on vihastunut hänen hirvittäviin synnin tekoihin ja hän joutuu niistä tilille Kaikkivaltiaan Jumalan edessä.

Herra, me rukoilemme, että lopetat tuon hirvittävän tappamisen, raiskaamisen, ryöstämisen, hävittämisen ja ihmisten ajamisen kodeistaan pakoon aina maan ääriin asti ja oman kansankin ihmisten pakottamisen julmuuteen tuon hirmuhallitsijan toimesta.

Katso Herra, kuinka tuo Venäjän keisari pilkkaa ja uhittelee itse Jumalaa vastaan, rikkoo kaikkia hänen käskyjään vastaan ja pitää pilkkanaan Jumalan hyviä säädöksiä ja rakkauden lakeja. Osoita Herra voimasi tuolle Venäjän keisarille, joka tekee mitä tahtoo, eikä välitä sinun käskyistäsi ja rakkauden laistasi, vaan pilkkaa niitä.

Herra, kuinka kauan Venäjän keisari saa jatkaa uhitteluaan ja pilkkaamistasi, etkö tee siitä loppua? Kuinka kauan Venäjän kansan ja Ukrainan kansan täytyy kärsiä tuota valtaisaa kärsimystä?

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pyydämme antamaan venäläisille sen mitä niille kuuluukin. Ihan isän kädestä. Salamoita, tuholaisia, tulvia, maanjäristyksiä, tauteja, jne.
      Tietämättömyyttä ja typeryyttä niillä onkin jo omasta takaa

• Nälänhätä unohtui!

• Anonyymi00002

Herra, katso niiden itkevien äitien ja isien puoleen Venäjällä ja Ukrainassa, jotka surevat surmattuja poikiaan ja tyttäriään.

Herra, katso niiden itkevien puolisoiden ja lasten puoleen, jotka itkevät puolisoidensa surmaamista tuossa sodassa sekä Ukrainassa, että Venäjällä.

Molemmissa maissa surmattuja on yli miljoona ihmistä; toiset surmattuja Venäjän sotaan pakotettujen sotilaiden toimesta ja toiset surmattuja Ukrainan sotilaiden puolesta, jotka ovat nousseet puolustamaan omaa kotimaataan tältä julmalta Venäjän hallinnolta.

Kuule heidän rukouksensa, noiden surmattujen veri huutaa sinulle maasta kummassakin maassa kostoa! Kuinka kauan Jumala Kaikkivaltias pidätät vihasi? Milloin sinun kärsimällisyytesi loppuu Venäjän ruhtinasta ja hallintoa kohtaan? Milloin annat vihasi syttyä ja kostat noiden surmattujen veren?

Kuinka paljon verta pitää vielä vuotaa tuossa sodassa?

Sinä olet tuomari ja tuomitset oikein!

• Jos jumala olisi olemassa ei ryssiä olisi lainkaan ilmaa pilaamassa.

• Anonyymi00003

Putin on paha!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      205
      2177
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      50
      842
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      115
      717
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe