Ja Antti kävi juuri ihastelemassa kuinka hyvin Espanjan sosialisti pääministerille on korruptiorahat kelvanneet.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Kävikö Antti myös Francon haudalla?
- Anonyymi00022
Niinhän sitä ainakin sanotaan.
- Anonyymi00023
Antin olisi pitänyt käydä Espanjan sisällissodassa kaatuneiden tasavaltalaisten haudoilla.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Antin olisi pitänyt käydä Espanjan sisällissodassa kaatuneiden tasavaltalaisten haudoilla.
Antin ideologia on kuitenkin vähän toisenlainen.
- Anonyymi00002
Niin hyvin, että sen muijakin on korruptioskandaalin vuoksi asetettu maastapoistumiskieltoon ja passi otettu pois.
- Anonyymi00003
Kyllä, ruostetta ja kolhuja ympäri
- Anonyymi00004
Ja Antti riemusta kiljuen takaisin Suomeen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja Antti riemusta kiljuen takaisin Suomeen.
Sitten Antti ryntäsi mummon syliin.
- Anonyymi00005
Menihän sitä rahaa myös Italiaan ja heti pm uran jälkeen Sanna kovasti "matkaili" Italiassa. Sattumaako?
- Anonyymi00009
Minä en oikein usko sattumiin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en oikein usko sattumiin.
Outoja "sattumia" ...
- Anonyymi00006
Sanna Santarmi.
- Anonyymi00007
Meikäläisessä mediassa on kehuttu, kun Espanjalla menee hyvin. Tosin menestyksellä on maksajansa.
- Anonyymi00008
Ei pidä paikkaansa, ei tuossa ole totuuden häivääkään.
- Anonyymi00016
Se on porvarituubaa.
- Anonyymi00010
Jaa nytkö ne rahat menivätkin Espanjaan. Vielä viikko sitten väitit niiden menneen Italiaan ikkunaremontteihin.
Muistutetaan nyt myös kaikkein tyhmimpiä, että Sanna Marin ei ole missään vaiheessa voinut päättää, minne EU:n rahat menevät. EU myöntää tuet omilla perusteillaan, jotka kaikki jäsenvaltiot ovat enemmän tai vähemmän hyväksyneet.
Sekin on hyvä muistaa, että Sanna Marin vei Suomen Natoon sillä aikaa kun kokoomus-Sauli itkeä nyhversi peloissaan. Vaikka reservin upseeri muka on. Ylennyksiä ilmeisesti voi saada poliittisilla perusteilla, kuten Björn Wahlrooskin vaikuttaa saaneen.- Anonyymi00011
Sanna tunnetaan Suomen kiikeimpänä Nato vastustajana, on dokumentoidusti vastustanut Natoa-14, -19, -22. Ok.
- Anonyymi00017
Juuri näin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sanna tunnetaan Suomen kiikeimpänä Nato vastustajana, on dokumentoidusti vastustanut Natoa-14, -19, -22. Ok.
Valehtelet, kuten tavallista. 2022 Sanna potki Saulia ahteriin, että sai papan liikkeelle Naton suuntaan ja Sanna teki valtavan työn matkustamalla läpi lukuisia Euroopan maita varmistaessaan niiden tuen Suomen liittymiselle. Sannan vierailu Ruotsissa muutti myös Ruotsin demarit kannattamaan Natoa.
Mutta eipä suomalainen oikeistolainen koskaan ole osannut muuta kuin valehdella. Tyhmä ja ilkeä luonne kun on.
- Anonyymi00012
Sanna lahjoitti 7 miljardia suomalaisten rahoja Espanjalaisten kiinteistöjen kunnostukseen. Missähän kunnossa on ollut päätöstä tehdessä ?
- Anonyymi00018
Useimmiten Sanna taisi olla "vaikutuksen alaisena ".
- Anonyymi00019
Mikä idea tuossa tyhmässä jankuttamisessa on? Yrität vittuilla minulle kun ei sinulla tyhjäntoimittajalla muutakaan tekemistä surkeassa elämässäsi ole. Kaikki päiväsi vietät Suomi24:ssä kirjoittaen tuollaisia tyhmiä valheita. Ja toivot, että riittävän suuri määrä riittävän tyhmiä ihmisiä uskoisivat ne.
Ei ole kovin loistavaa sinunkaan elämäsi. Vielä surkeampaa se on niillä, jotka sinun hevonpaskaasi kenties jopa uskovat.
- Anonyymi00014
Mikäli Suomessa olisi ollut porvarihallitus viime vaalikaudella sekin olisi allekirjoittanut EU vakuutussopimuksen koska Suomen porvaripuolueet eivät halua erota EU: sta.
- Anonyymi00015
Surkea porvariprovo.
- Anonyymi00026
Hirvittävä teko Sannalta.
- Anonyymi00027
Olisipa jättänyt rahat suomalaisille, mutta e.
- Anonyymi00028
Kyllä siitä Italian mafiallekin liikeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72589
- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522