..että arvuuttelu loppuisi täällä.. oon varsin nuori..
sitten kysymys joka mieltäni askarruttaa.. jos petolliset naiset vievät osan sydämestä pala palalta tuleeko musta sydämetön????
foooxxxx on the run..
teen paljastuksen
35
985
Vastaukset
- quistis
Ei Susta sellaista tuu...Onks naiset olleet Sulle petollisia??? Täti nyt lohduttaa...:o))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..näin on päässyt käymään.. sen siitä saa kun oon tämmönen..
toisenlainen...Voihan ...Pieni..Eikun nuori ja viaton hän on:o))
quistis kirjoitti:
toisenlainen...Voihan ...Pieni..Eikun nuori ja viaton hän on:o))
..viaton?.. jaajaa.. no aika kiltti kuitenkin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..viaton?.. jaajaa.. no aika kiltti kuitenkin..
paha..Parta ei pahoille kasva...Onks Sun ikääs yritetty arvailla?? En ainakaan mä...En edes ajatellu koko asiaa:o)) Mä taisin silloin punkkupäissäni paljastaa ikänikin...?
quistis kirjoitti:
paha..Parta ei pahoille kasva...Onks Sun ikääs yritetty arvailla?? En ainakaan mä...En edes ajatellu koko asiaa:o)) Mä taisin silloin punkkupäissäni paljastaa ikänikin...?
..kasvu heikkoo paitsi leuassa ja nenän alla.. ikää on joo yritetty arvailla..
et sä ainakaan mulle ikääs oo paljastanut.. vai punkkupäissä ollut?- quistis
pervokki kirjoitti:
..kasvu heikkoo paitsi leuassa ja nenän alla.. ikää on joo yritetty arvailla..
et sä ainakaan mulle ikääs oo paljastanut.. vai punkkupäissä ollut?Sulle ja Kipparille...Huokaa...Onks iällä niin väliä???
quistis kirjoitti:
Sulle ja Kipparille...Huokaa...Onks iällä niin väliä???
..oikeestaan.. niin ja ihminen ei saa koskaan muuttuu ja pitää olla sellanen kuin haluu.. blondiestahan sen näkee.. hyvä esimerkki.. vaikka ikääkin on..
- eijarina
quistis kirjoitti:
Sulle ja Kipparille...Huokaa...Onks iällä niin väliä???
ei ole koskaan väliä:) Ikinä enää en mene ulos!!! Mua on nyt paarmat purru, hyttyset syöny kaikenlaiset muut ötököt kävi kimppuun!!!
- quistis
pervokki kirjoitti:
..oikeestaan.. niin ja ihminen ei saa koskaan muuttuu ja pitää olla sellanen kuin haluu.. blondiestahan sen näkee.. hyvä esimerkki.. vaikka ikääkin on..
Vai näkee....Kuuletko kuinka blondi nauraa....
Nin se esimerkki...Mikä se on... quistis kirjoitti:
Vai näkee....Kuuletko kuinka blondi nauraa....
Nin se esimerkki...Mikä se on...katsonut millaisiin vaatteisiin debbie harry pukeutuu..ikää 60v? tuo on just se oikee asenne..
- quistis
pervokki kirjoitti:
katsonut millaisiin vaatteisiin debbie harry pukeutuu..ikää 60v? tuo on just se oikee asenne..
Mä tiedän...Blondit on rautaa:o)))))))))Mä kyl ihan eri tyylinen...:o)))))))))))))
quistis kirjoitti:
Mä tiedän...Blondit on rautaa:o)))))))))Mä kyl ihan eri tyylinen...:o)))))))))))))
..tyylinsä mukaan..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tyylinsä mukaan..
vähän tyylittömämminkin....Mut tyylillä;o)))
eijarina kirjoitti:
ei ole koskaan väliä:) Ikinä enää en mene ulos!!! Mua on nyt paarmat purru, hyttyset syöny kaikenlaiset muut ötököt kävi kimppuun!!!
..arvet ei oo täysin parantuneet.. hyttysiä, paarmoja, lasinsiruja, nokkosia, hiertymiä, haavoja..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tyylinsä mukaan..
Tyylillä,jossa itse parhaiten viihtyy...Ilman paineita miellyttää toisia;o))))
quistis kirjoitti:
vähän tyylittömämminkin....Mut tyylillä;o)))
..tyylillä.. älä unohda tyyliis..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..arvet ei oo täysin parantuneet.. hyttysiä, paarmoja, lasinsiruja, nokkosia, hiertymiä, haavoja..
siis löytyy sultakin:( Painelin pitkin marjapuskia ja kaikki mahdolliset ötökät oli tietty just siel mis minäkin! Nyt mietin uskaltaudunko lähtee kauppaan, vaan pakko kai mennä kun tupakat loppuu:(
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tyylillä.. älä unohda tyyliis..
ihan oma tyyli...Mä olen vain ihan oma itseni...NATUREL...for ewer...
eijarina kirjoitti:
siis löytyy sultakin:( Painelin pitkin marjapuskia ja kaikki mahdolliset ötökät oli tietty just siel mis minäkin! Nyt mietin uskaltaudunko lähtee kauppaan, vaan pakko kai mennä kun tupakat loppuu:(
..on ihanaa aikaa.. suuremmitta vammoitta selvittiin kuitenkin.. vai pakko käydä tupakan takia kaupassa? aijai..
quistis kirjoitti:
ihan oma tyyli...Mä olen vain ihan oma itseni...NATUREL...for ewer...
..mäkin.. mutta tyyli kuitenkin muistuttaa tuota rock-tyylii.. oon viihtynyt tässä tyylissä 16 vuotiaasta asti..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..on ihanaa aikaa.. suuremmitta vammoitta selvittiin kuitenkin.. vai pakko käydä tupakan takia kaupassa? aijai..
äkkiä hyvä keino päästä siit eroon? No, kyl mun täytyy jotain syömistäkin ostaa kun jääkaapissa on pelkästään vajaa silli purkki:(
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mäkin.. mutta tyyli kuitenkin muistuttaa tuota rock-tyylii.. oon viihtynyt tässä tyylissä 16 vuotiaasta asti..
hyvä tyyli....Enpä juuri muuttunut tyyliltäni mäkään sitten 16 veen...Naisellisempi ja itsevarmempi vain;o)) Voi perhana olenk mä sittenkin jämähtänyt jonnekkin vuoteen yks ja kaks??
eijarina kirjoitti:
äkkiä hyvä keino päästä siit eroon? No, kyl mun täytyy jotain syömistäkin ostaa kun jääkaapissa on pelkästään vajaa silli purkki:(
..en tiedä eroon mutta itse poltan vain viikonloppuisin.. ja silloinkin vain kun on tuoppi kädessä.. mä vaan oon päättänyt niin.. no poikkeuksiakin tapahtuu..
oma päätös ja sen pitäminen.. ei muu auta.. tilalle ehkä jotain muuta..quistis kirjoitti:
hyvä tyyli....Enpä juuri muuttunut tyyliltäni mäkään sitten 16 veen...Naisellisempi ja itsevarmempi vain;o)) Voi perhana olenk mä sittenkin jämähtänyt jonnekkin vuoteen yks ja kaks??
..en tiedä.. jos niin on käynyt niin tee asialle jotain.. mä oon ehkä jämähtänyt ysärille..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..en tiedä eroon mutta itse poltan vain viikonloppuisin.. ja silloinkin vain kun on tuoppi kädessä.. mä vaan oon päättänyt niin.. no poikkeuksiakin tapahtuu..
oma päätös ja sen pitäminen.. ei muu auta.. tilalle ehkä jotain muuta..tien et kaikki lähtee omien korvien välistä mut kun on iso pää ja harvassa korvia niin tiedon kulku vähän hitaan laista niihin mitä kutsutaan aivoiks, nekin mul ollu hukassa ties kuinka kauan:( Nyt meen kattomaan mitä ruokaa ostais, palaillaan:)
- Brunet... ejk...
susta sydämmetöntä.... kestää ehkä vähän aikaa ennenku haavat parantuu.... nyt puhuu kokemus...:))
pervokki kirjoitti:
..kai jos vaan muistan antaa sydämelle ravintoo..
tosin mitä se sit on... en tiedä..ravinto on ollut mun typy..... jaksan ku häntä katson.... vielä äitiä tarvii.... tiedätkö sydänsurut vaan vahvistaa ainakin mua.... mut kuhan ei sydän panssaria tee.... pysyy siis aivoinna uudelle rakkaudelle....:))
BBrunetti kirjoitti:
ravinto on ollut mun typy..... jaksan ku häntä katson.... vielä äitiä tarvii.... tiedätkö sydänsurut vaan vahvistaa ainakin mua.... mut kuhan ei sydän panssaria tee.... pysyy siis aivoinna uudelle rakkaudelle....:))
..etsin sen ravinnon jostain..
pervokki kirjoitti:
..etsin sen ravinnon jostain..
sä sen löydät..... ihan varmana... eikös joo..:))
- quistis
En mä ole mihinkään jämähtänyt...;o))))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ei välttämättä oo vitsi.. mä ehkä oon jämähtänyt ysärille..
niin nuori ja jämähtänyt:o)) Hittaakos se mitään..Parempi se kuin kasari..uuh..
quistis kirjoitti:
niin nuori ja jämähtänyt:o)) Hittaakos se mitään..Parempi se kuin kasari..uuh..
..eikä haittaa ollenkaan..
mut kyllä nyt pitää alkaa taas TEKEE jotain.. järkevää.. päivän hommat..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37840284Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168697Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316050Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224648Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623865Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743191- 342863
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262