Sitten alkaa ikuisuus. Missä aiot sen viettää?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Moni ei tätä ymmärrä.
- Anonyymi00002
Useimmat tietää, ymmärtää ja hyväksyy: Elät vain tämän kerran.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Useimmat tietää, ymmärtää ja hyväksyy: Elät vain tämän kerran.
...elät vain tämän kerran täällä.
- Anonyymi00016
Fyysisyys on kuori, mikä tänne jää ja sielu menee parempaan paikkaan. jota ihminen ei voi ihmissanoin kuvata edes.
- Anonyymi00003
Siellä missä olin ennen syntymääni, siis ei-missään. Eikä ollut lainkaan pitkä aika.
- Anonyymi00004
Jerusalemin kaatopaikka kova sana.
- Anonyymi00005
Minne henki kuljettaa, sinnehän sitä on mentävä päätäntävalta ei ole minulla.
- Anonyymi00011
On, et vaan päätä.
- Anonyymi00015
Sinä teet itse valintasi.
- Anonyymi00006
Tekojeni ja kuolleen henkeni takia olisin ollut menossa helvettiin. Jeesuksen veren sovitus teki minustakin taivaskelpoisen. Odotan uskovien ylöstempausta innolla.
- Anonyymi00007
Vain elävillä ihmisillä on Sielu.
"Miljard year in paradise is just a first step" - Anonyymi00018
Taivaalla on pirun kylmä, henki loppuu ja säteily kalttaa luutkin.
Jos siellä on vielä uskovaisiakin niin ei saatana! - Anonyymi00020
Aamen kiitos Jeesukselle!
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Taivaalla on pirun kylmä, henki loppuu ja säteily kalttaa luutkin.
Jos siellä on vielä uskovaisiakin niin ei saatana!Nyt on kyse Jumalan Taivaasta, Taivaan kodista.
Sinä puhut avaruudesta.
Älä siis sekoita perusasioita, kiitos.
- Anonyymi00008
Siihen kukin vastatkoon omalta kohdaltaan.
- Anonyymi00009
Synnyn uudelleen niin kauan kunnes pääsen jälleensyntymisen pakosta. Sitten vaihdan sivilisaatiota.
- Anonyymi00014
Eikö se vois vaihtaa ensin sivilisaatiota?
- Anonyymi00017
Anonyymi00009
2026-07-07 16:30:07
Synnyn uudelleen niin kauan kunnes pääsen jälleensyntymisen pakosta. Sitten vaihdan sivilisaatiota.
Et voi vaihtaa enää mitään sivilisaatiota koska:
"Kun nirvana saavutetaan, jälleensyntymisen kierre katkeaa, eikä ihminen enää synny uudelleen."Wikipedia +2
Viintä juomalla Yeshuan seurassa tietennii.🧔♀️🍷👍🇫🇮🇮🇱❤️
- Anonyymi00022
siellä missä olin ennnen syntymääkin 🤣
Pitää olla paha narsisti jos kuvittelee maailmankaikkeuden välittävän juuri sinusta enemmän kuin kärpäsen paskasta.
Uskonharha on pahanlaatuinen päävamma. Suosittelen sopivaa lääkitystä.- Anonyymi00023
Synnymme tänne uudelleen, niinkuin ennenkin.
Yhä uudelleen ja uudelleen, me synnymme tänne. - Anonyymi00024
Jumalan kunniaksi ja Hänen tahtonsa mukaisesti, MUTTA EI HERJATEN EIKÄ VALEHDELLEN.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196656Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars95586- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520- 41519
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505