Miksi paketissa ei ole enää vaaleaa Elovena neitokaista ?
Vastaukset 21
- Anonyymi00002
Raisiontehtaat niitä valmistaa.
- Anonyymi00003
Ettei vaan ole woketusta
- Anonyymi00012
Kerropa nyt ihan omin sanoin ja kunnolla, mitä se woke sun mielestä on.
- Anonyymi00004
Sais vaihteeks olla blondi poika. Kuten laulus sanotahan Blondi on vain mies...
- Anonyymi00005
Koska mielensä pahoittajat.
- Anonyymi00006
Ihan vaan junteille kettuiluna otettiin se pois.
- Anonyymi00007
Vaihtui meikäläisellä kararyynimerkki.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH.
Niin mitäs se meitä liikuttaaa !!! tuollainen asia. - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
😂🤣🥱
- Anonyymi00008
Tämä on ktllä suurin ongelma juuri täällä Seinäjoella.
- Anonyymi00009
Kee ne rit ei ostais jos ois vaalea tyttö. Onneksi ryynit on vielä vaaleita...
- Anonyymi00014
Rukiinen weetabix ois kova.
- Anonyymi00015
Brändit uudistuu. Suomessa(kin) on trendi ollut kauan aikaa yksinkertaistaa visuaalisia ilmeitä. Ei oo mitään värikkäitä Japanin nuudelipaketteja joista ei vitullakaan ota selvää onko pussissa karkkia, nuudeleita, hiomapaperia vai kenties jotai leluja.
Toki on suomessa sellainenkin sairaus olemassa että kaikista sukupuoliasioista pitää päästä eroon. Ei saa olla naisen kuvaa eloveenassa, liikennemerkeissä ei saa olla mies-hahmoja ja terveyssiteitä/kuukautissuojia markkinoidaan myös miehille.. että jumalauta on sakiaks menny touhu. Te jotka näitä vammaisuuksia tehtailette niin haistakaapa vittu! Nyrkistä saatte jos kehtaatte mulle myöntää kasvotusten olevanne tämmöisen friikkisirkuksen takana. - Anonyymi00016
Eloveena kaurahiutalepakkaus oli parhaimmillaan silloin, kun siinä oli kuvattuna vaaleatukkainen, sinisilmäinen ja protestantti suomalainen nuori nainen.
- Anonyymi00017
On siinä, mutta pienemmällä. Silmät muuttuneet ruskeiksi.
- Anonyymi00018
Kuvaa ollaan vaihtamassa modernimmaksi:
https://voima.fi/wp-content/uploads/2025/11/Elovena_Burka_2015.png- Anonyymi00019
Ei ole mukava asia, jos vaihdetaan.
- Anonyymi00020
siitä saa sen kuvan, että kantaväestö häpeää itseään
- Anonyymi00021
Tohtori Mengele yritti löytää keinon, joka saisi aikaan että kaikki syntyvät lapset olisivat vaaleaihoisia. Olivatpa vanhemmat mitä rotua tahansa.
- Anonyymi00023
Olis tehnyt kuin Michael Jackson tai nuo Blondit jotka valkaisevat asetonilla, kyllä on valkoinen.
- Anonyymi00022
Kaurapuuro on terveellistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522