Rumia naisia ei toki ole edes olemassa. Kuitenkin hörpsöttelin kahvia parvekkeella ja ohi kävelevältä naiselta pääsi aika iso rupsu. Hän hihitteli kunnes huomasi minut. Miksi pieru on muka noloa?
>Simiti<
Näin kauniin naisen pieraisevan
26
200
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Ni ku se haisee öö
- Anonyymi00002
Kukapa tuota ei tiennyt.
- Anonyymi00003
Ei kaikki pierut haise ja pakkohan se on pöräyttää. On meinaan kokemusta siitä, kun pidättelee, että tulee sitten kunnon volyymillä etkä voi "imaista sisään". Sillon ei naurattanut, mutta näin jälkeenpäin kyllä. Joo, on se kumma, kaikkihan piereskelee, ihan kaikki, mutta se, miksi on niin nolottavaa, niin enpäs tiedä, täysin luonnollista🤣🤣🤣
- Anonyymi00010
Jos pierua pidättelee, kaasut tulee ihon läpi ja koko torso haisee kamalalle.
- Anonyymi00012
Varmaan naiselta pääsi märkä pieru.
- Anonyymi00015
Savua ilman tulta? Miten pierun voi ylipäätään nähdä, jos on pöksyt jalassa? Se ruosteen jälki joka voisi näkyä jää kuitenkin alkkareihin? Huonosti pyyhitys peräaukon takia? Näitä joskus pohdiskelen ajan kuluksi?
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos pierua pidättelee, kaasut tulee ihon läpi ja koko torso haisee kamalalle.
Erikoista, ettei pskan haju sitten tule läpi, vaikka sen matka kohti aunuksen porttia kestää aikansa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Savua ilman tulta? Miten pierun voi ylipäätään nähdä, jos on pöksyt jalassa? Se ruosteen jälki joka voisi näkyä jää kuitenkin alkkareihin? Huonosti pyyhitys peräaukon takia? Näitä joskus pohdiskelen ajan kuluksi?
Kaikkea ihmiset miettivätkin, minä en tuollaisia asioita mieti koskaan1
- Anonyymi00004
Minä välillä mietin, miltä pierut ovat kuulostaneet silloin, kun ihmiset elivät luolissa. 🤔
Koko suku on nukkunut tiiviissä kasassa kylmässä luolassa, ja kaikki ovat vihdoin päässet uneen.
Sitten joku onneton päästää suolikaasua siellä luolassa.
Miten kauan se kaikui siellä ja herättikö se koko suvun? 🤔
🦄- Anonyymi00007
Hmm.En tienytkään että @ :kin on esi-isä.
Ei kai kukaan nukkuessaan piereskele. Ilmavaivojen ilmaantuessa piti mennä luolan ulkopuolelle. Sitten kun puuma tai leobardi vei niin todettiin vain että kuolinsyy oli suolistoperäinen.
- Anonyymi00006
Mä päästelee ihan surutta, jopa sekin aikana. Ole hyvä vaan.
- Anonyymi00008
Jos nainen on tarpeeksi kaunis, niin pierukin voi olla seksikäs.
- Anonyymi00009
Kiva.. xD
- Anonyymi00011
No tietty kaikkia nolottaa turaukset josssin muualla, mutta mulla on teoria:
Jos ihmiset haluavat suhteen keskenään, on sen avoimuuden edellytys räsäyttää pieru silloin kun siltä tuntuu.
Koska se sanonta: "joka pieruaan pidättää, on hällä muutakin salattavaa", pitää kyllä paikkansa.
Avoimuus on sitä, että uskaltaa olla mitä on... vaikka se "seurassa rupsuttelija".
Ei sitä tartte tehdä toki numeroa, kuten aloittaja tekee, mutta ei vältelläkään hamaan tappiin, kunnes henki alkaa haista. 😁- Anonyymi00021
En halua enää suhdetta kenenkään kanssa! Pidän yksin olemisesta ja siitä, ettei kukaan häiritse rauhaani!
- Anonyymi00013
Minulla on nainen tuttu joka piereskelee ihan missä vaan koko ajan eikä itse tiedosta sitä.
- Anonyymi00014
Eikö sittenkään kun luiskahtaa varren kanssa? 🤔
- Anonyymi00016
Piereminen julkisesti nyt vain koetaan sosiaalisesti ei-toivottavana siitäkin huolimatta, että kaikki kyllä ymmärtää kyseessä olevan ihan tavallinen kehon toiminto. Erityisesti tietyissä tilanteissa, kuten illallispöydässä, se on erityisen ei-toivottavaa kun taas vaikkapa jossain liikuntaan liittyvissä aktiviteeteissa siihen suhtaudutaan sallivammin. Joogatunnilla esim tehdään sellaisia liikkeitä, jotka herkästi saavat kaasut liikkeelle eikä se maailmanloppu ole, jos joltain vähän ilmaa pääsee.
Kyllähän se noloksi silti yleensä aina koetaan., vaikka syytä ei olisi. Jotkut välttelevät pieremistä jopa perheenjäsenten tai kumppanin kuullen. Olisi aika rasittavaa jos kotonakin pitäisi olla varuillaan ja yrittää ajoittaa nämä toiminnot vain sellaiseen hetkeen, kun ei ole vaaraa siitä, että muut kuulee.
AletheiasNiin, jos käytettäisiin samaa "se on vaan luonnollista" -logiikkaa, niin saman tien voisi vaikka kusta tai paskoa keskelle katua. Olen kerran eläissäni nähnyt kadulle paskojan, se oli Helsingissä, ja kyllä sitä aika lailla hieraisi silmiä. Olen toki tietoinen että jos olisin liikkunut Euroopan ulkopuolella, vaikka Intiassa, niin olisin todennäköisesti nähnyt tuota enemmänkin.
Osoittaa hyvää käytöstä ettei ihmisten ilmoilla liikkuessaan piereskele. Poislukien ihmiset, joilla on jokin sairaus tai muuten kyvyttömyyttä pidätellä pierua. Ollessani lukiossa ryhmä saman ikäluokan poikia kulki mun edellä portaita ja yhdeltä pääsi pieru. Mitä tekee, nauraa räkäisesti päälle ja muut vaan yhtyvät nauruun...Mitä perheenjäseniin tulee, niin joskus noin 20-vuotiaana mua alkoi pöydän ääressä istuessa pierettää ja kyllä äitini siitä heti jämäkästi sanoi ja käski painua vessaan... Ei ollut edes mikään ruokailutilanne.
- Anonyymi00017
Rupsuttelu nyt vaan on vähän noloksi tulkittua ja hajun perusteella myös pikkuisen ikävä ilmiö kanssaihmisille esim. hississä ;), mutta täysin normaalia tietysti.
-Thinksy- Anonyymi00022
Metsässä yksin liikkuessa voi rupsutella, mutta ei muualla!
- Anonyymi00023
Rumia naisia ei ole olemassakaan? Mites mä oon saanu sun kirjoituksista aivan toisenlaisen käsityksen, niistä joissa kirjoittelet persuhoomode ja vastaavanlaiset?
Pieruaiheesta sen verran, että miten se ketään haittaa, vaikka millaisen töräyksen siellä kadulla päästäisi. Eihän ne nekään sinun mahtikakat julkisesti esiin tuotuina säväytä ketään millään tavalla.- Anonyymi00024
Ai ei vai!
Eihän persuhomomodet liity mitenkään naisiin tai naisten ulkonäköön?
Ihan kaunis ajatus sinänsä, ettei rumia naisia olisi olemassa. Ei tosin vissiin kauhean realistinen. Mä olen tuon elämässäni kuullut miehen suusta kahdesti. Ekan kerran eräs mies baarissa haukkui mua rumaksi, johon sen kaveri: "Ei, nainen on aina kaunis, vain mies voi olla ruma!" Ja painosta tää ei johtunut, koska olin silloin hoikka ja tää sama mies päinvastoin yritti iskeä meidän kaverikolmikon lihavinta jäsentä, koska tämä "hymyili niin kauniisti". Kyllä, joskus se on painon sijaan ihan vaan hymy mikä miehiin vetoaa.
Toisen kerran eräässä "musaringissä" jossa soitettiin porukan valitsemia kappaleita ja arvosteltiin niitä yksi miehistä sanoi: "Kaikki naiset ovat kauniita." Harvoin näitä kuulee, mutta tavallaan suloista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011943
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481126Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te165978- 81956
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 68752
- 98726
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23627
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.325624