Tämä kuva muka nolasi Trumpin?

Anonyymi-ap

Kuvassa Trumpin avustaja on mukana Trumpin uuden lentokoneen neitsymatkalla

https://pbs.twimg.com/media/HMLfBWpXIAAoVcR.jpg

Leavittin takana näkyy upea sisustustaulu, jolla on omalta osaltaa luotu koneen sisälle toimistovaikutelmaa.

Ilmeisesti vasemmistolaisten mielestä lentokoneessa pitäisi olla oikea kirjahylly ja siinä oikeita kirjoja, koska tälläinen feikkikirjahylly on nolo.

Ei ole ihme että maailma on siinä tilassa kuin missä se nyt on, vasemmisto selvästi näkee maailman ihan eri tavalla kuin me normaalit ihmiset.

18

<50

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä tuon takia Trumpin pitäisi erota välittömästi, vai mitä demarit?

• Anonyymi00002

Ajattelin heti nähtyäni "kirjahyllyn", että ei noita kirjoja näytä ollenkaan luetun. Luettu kirjahylly kun on resuisemman näköinen. Feikki hylly.

• Anonyymi00003

Osaakohan Trump edes lukea? 😏

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Osaakohan Trump edes lukea? 😏

no voi ei kun olen vasuri syntynyt kusipääksi

• Anonyymi00015

• On rikkaampi kuin sinä.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00006

"Kaiken rikkauden takana on rikos."
        Onko rikkaus jokin ihailtava ansio?

Mitä sitten on aito rikkaus? Omalla työllään toimeentuleminen on ansio, ei tuomittava rikos.

Aito rikkaus on henkilön korvien välissä, henkinen ominaisuus. Tätä ei Trump-pariskunnalla, kummallakaan ole.

Kuinka paljon Trumpinkin varoilla voisi auttaa aidosti vaikeuksissa olevia ihmisiä (ei tukea muita huijareita)?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Kaiken rikkauden takana on rikos."
        Onko rikkaus jokin ihailtava ansio?

Mitä sitten on aito rikkaus? Omalla työllään toimeentuleminen on ansio, ei tuomittava rikos.

Aito rikkaus on henkilön korvien välissä, henkinen ominaisuus. Tätä ei Trump-pariskunnalla, kummallakaan ole.

Kuinka paljon Trumpinkin varoilla voisi auttaa aidosti vaikeuksissa olevia ihmisiä (ei tukea muita huijareita)?

Just toi sosialismi ei ole Trump kuppi teetä.

• Anonyymi00004

Osaako patriootit lukea? Enemmänkin joukkokokouksissa saavat tietoa kommunistien juonista, olen käsittänyt. Sitä paitsi vahva johtaja eliminoi aina sivistyneistön, joka lukee kirjoja, he ovat vaarallisia. Onko Trump nössö?

• Anonyymi00008

Niin niin että jos ei lue paljon kirjoja tai lainkaan, niin ei saa sisustaa lentokonetta kirjoilla, ei edes sisutustaululla. Trumppiko tuon lentokoneen sisusti?

Entä jos Trump vain arvostaa ja ihailee kirjoja ja kirjallisuutta sekä älykkäitä ihmisiä?

Taionko niin, että jos et ole käynyt New Yorkissa, niin sinun seinälläsi ei saa olla kuvaa jossa on New Yorkin upea siluetti?

Poliisien tulee aloitta kotikäynnit ja tarkistaa mitä kuvia ihmisillä on seinillään.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin niin että jos ei lue paljon kirjoja tai lainkaan, niin ei saa sisustaa lentokonetta kirjoilla, ei edes sisutustaululla. Trumppiko tuon lentokoneen sisusti?

Entä jos Trump vain arvostaa ja ihailee kirjoja ja kirjallisuutta sekä älykkäitä ihmisiä?

Taionko niin, että jos et ole käynyt New Yorkissa, niin sinun seinälläsi ei saa olla kuvaa jossa on New Yorkin upea siluetti?

Poliisien tulee aloitta kotikäynnit ja tarkistaa mitä kuvia ihmisillä on seinillään.

Just ton takia mä en kehtais laittaa New Yorkin siluettikuvaa omalle seinälle, koska eihän mulla ole edes varaa matkustaa sinne ja en saa edes haaveilla matkasta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Just ton takia mä en kehtais laittaa New Yorkin siluettikuvaa omalle seinälle, koska eihän mulla ole edes varaa matkustaa sinne ja en saa edes haaveilla matkasta.

Kyllä se siluetti pitää omin silmin nähdä jotta kuvan voi seinälle laittaa koska kuvasta sitä siluettia ei omin silmin voi nähdä.

• Anonyymi00007

En huomannut koko kirjahyllyä. Piti katsoa uudelleen kuvaa kun väki höpisi jostain kirjahyllystä. Olihan se siellä kun oikein tarkasti katsoi.

• Anonyymi00012

Feikkihylly on nolo. Miksi pitää feikata?

• Anonyymi00016

Koska ei ole makua mutta silti pitää yrittää tehdä vaikutus.

• >>Onko rikkaus jokin ihailtava ansio?>>

Ei rikkaus ole välttämättä ihailtava ansio.

Jos haluat pysyä köyhänä, kukaan ei estä sinua.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00013

Trump on kommunisti.

• Trump nolaa ihan itse itsensä joka ikinen kerta, kun avaa suunsa. Nämä kaikki muut jutut ovat sivuseikkoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      820
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe