Muistutus Venäjän propagandisteille

Muistattehan, että voitte koettaa levittää juttujanne täällä miten paljon tahansa?

Ne jutut eivät uppoa suomalaisiin.

39

111

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäksi juttujenne taso on niin matala, että ne ovat lähinnä säälittävää räpellyksiä. Niitä lukiessa lähinnä hymähtelee epäuskoisesti.

• Noin se aika usein menee.

Asiansa paremmin osaavat Venäjän trollit keskittyvät kylvämään muuten epäsopua.

• Anonyymi00001

Juuri näin!

• Jännä nähdä, miten nopeasti avaus putoaa etusivulta kun palstan vakioasukkailla on TÄRKEÄÄ SANOTTAVAA.

• Anonyymi00002

Hyvä muistutus

• Anonyymi00003

Kyllä niistä takuuvarmasti aina päivän parhaat naurut saa.

PutinaZit ovat sen tason tolloja, että eivät kykene koskaan kirjoittamaan mitään järjellistä. Aina tulee täysin luokatonta sontaa, joka saa nauramaan ääneen.

• Ainakin paljon tulee jankutusta.

• Anonyymi00007
        Inhorealismia kirjoitti:

Ainakin paljon tulee jankutusta.

Elä jankuta inhorealisti.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Elä jankuta inhorealisti.

En teekään niin.

• Anonyymi00004

Trollitoiminta tulee Filippiineiltä.
      Googlaamalla selviää.
      Tekijät palkkaa tietysti venakot ja kiinalaiset
      + muut tyrannimaat.
      Ja varmaankin, epäilen että
      Suomen sdp.

• Täälläkö trollaa sinusta puolueista eniten SDP?

• Anonyymi00010

Demarit eivät trollaa Venäjän puolesta, tollo. Demarit ovat täysin yksiselitteisesti tuominneet jyrkästi Venäjän sotarikollisen hyökkäyksen ja kannattavat vankasti Ukrainan tukemista.

Jotkin eläkkeellä olevat ikäloput ex-demarit voivat olla eri mieltä, mutta he eivät edusta demaripuoluetta yhtään sen enempää kuin mitä Ano edustaa persuja.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Demarit eivät trollaa Venäjän puolesta, tollo. Demarit ovat täysin yksiselitteisesti tuominneet jyrkästi Venäjän sotarikollisen hyökkäyksen ja kannattavat vankasti Ukrainan tukemista.

Jotkin eläkkeellä olevat ikäloput ex-demarit voivat olla eri mieltä, mutta he eivät edusta demaripuoluetta yhtään sen enempää kuin mitä Ano edustaa persuja.

Onhan niillä lyhyenlännillä filippiiniläisillä apuna tietysti huonosti toimiva teköäly,
        Eihän ne muutoin suomenkieltä pysty tuottamaan.
        Eikä toiminta tietenkään rajoitu Suomeen
        Hyökkäyksen kohteena on lukuisia maita Euroopassa
        ja muuallakin.

• Putlerilla on nyt pikkusen tiukkaa, laihalla kaalisopalla ilman lihaa joutuu nyt znatsi jauhamaan sankarillisen neuvostoarmeijan valloitettua navetan.

• Anonyymi00009

Työ ootta ite vENÄJÄN, nATO:n ja eU:n propagandisteja.

• Kaikkien kolmen? Se onkin kova suoritus.

• Anonyymi00012

Persuihin uppoaa mikä tahansa valehtelu ja trollaus.

• Anonyymi00013

Niinhän sinä sosialisti kuvittelet.
      Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
      Terveiset oppositioon.

• Mitä kummaa tuo tarkoitti?

Venäjän trollien kririsointiko on sinun mielestäsi sosialismia?

Onko sinulla kaikki kunnossa?

• Anonyymi00015

Ano tappaa Putlerin jahka saa sen käsiinsä !

• Kiirettä muuten tuntuukin juuri nyt Venäjän trolleilla pitävän. Siihen tahtiin tietyt avaukset tänne ylös nousevat.

• Anonyymi00016

Niin kuin näyttää kiirettä pitävän venäjän troleista trollaavilla.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin kuin näyttää kiirettä pitävän venäjän troleista trollaavilla.

Sinustako siis on trollaamista se, jos huomauttaa trolleista? Mitähän sitten saisi sinusta tehdä?

• Anonyymi00017
        Inhorealismia kirjoitti:

Sinustako siis on trollaamista se, jos huomauttaa trolleista? Mitähän sitten saisi sinusta tehdä?

Sehän on sitä itseään ja milloin muuten olemme tehneet sinun kaupat.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Sehän on sitä itseään ja milloin muuten olemme tehneet sinun kaupat.

Alan teititellä sinua siinä vaiheessa, kun renkaat itsellesi nimimerkin ja keskustelet asiallisesti. Niin kauan kuin et niin tee, olet vain trolli, jonka sanomisilla ei ole merkitystä.

Koeta lisäksi opetella oikeinkirjoitusta.

• Anonyymi00018
        Inhorealismia kirjoitti:

Alan teititellä sinua siinä vaiheessa, kun renkaat itsellesi nimimerkin ja keskustelet asiallisesti. Niin kauan kuin et niin tee, olet vain trolli, jonka sanomisilla ei ole merkitystä.

Koeta lisäksi opetella oikeinkirjoitusta.

Niin alat sentään jotain ymmärtää "oikein kirjoituksesta" mutta et asiasta.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin alat sentään jotain ymmärtää "oikein kirjoituksesta" mutta et asiasta.

Tämän palstan häiriköille tyypilliseen tapaan keskityt valitettavasti puhumaan asian sivusta ja minusta. Se on kyllä omituista ja vaikuttaa vähän sairaalta. Pyrkimyksesi tietenkin on päästä ihon alle ja saada minut ärsyyntymään. Se on teille trolleille tyypillistä.

Kerrataanpas vähän. Minä kommentoin palstan venäjämielisiä trolleja ja kerron, että he tekevät turhaa työtä. Sinä et jostakin syystä halua ottaa oikein itse asiaan mitään kantaa, vaan syytät minua trolliksi. Lisäksi selittelet jotakin omituista sinuttelusta.

Oletko siis kenties joko niin iäkäs, että vaadit teitittelyä, vai koetko olevasi niin korkeassa asemassa, että sinua pitäisi siksi teititellä? Ja lisäksi tämä teitittely koskee vain minun puoltani?

Niin tai näin, kiitos, kun nostit avausta.

• Anonyymi00022
        Inhorealismia kirjoitti:

Tämän palstan häiriköille tyypilliseen tapaan keskityt valitettavasti puhumaan asian sivusta ja minusta. Se on kyllä omituista ja vaikuttaa vähän sairaalta. Pyrkimyksesi tietenkin on päästä ihon alle ja saada minut ärsyyntymään. Se on teille trolleille tyypillistä.

Kerrataanpas vähän. Minä kommentoin palstan venäjämielisiä trolleja ja kerron, että he tekevät turhaa työtä. Sinä et jostakin syystä halua ottaa oikein itse asiaan mitään kantaa, vaan syytät minua trolliksi. Lisäksi selittelet jotakin omituista sinuttelusta.

Oletko siis kenties joko niin iäkäs, että vaadit teitittelyä, vai koetko olevasi niin korkeassa asemassa, että sinua pitäisi siksi teititellä? Ja lisäksi tämä teitittely koskee vain minun puoltani?

Niin tai näin, kiitos, kun nostit avausta.

oon kanssas sammaa mieltä että on naurettavaa väittää sua trolliksi.

• Nostanpa tätä taas ylemmäksi muistutuksena.

• Anonyymi00019

Juuri näin asiat ovat.

• Anonyymi00020

Venäjän Igor kännissä. Ei vastaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Venäjän Igor kännissä. Ei vastaa.

Ehkäpä.

• Nostanpa tämän ylös, koska tästä tehty kopiokin on esillä.

Kuten huomaamme, kommenteista varsin merkittävä osa ei ole merkityksellistä.

• Laitan tämän takaisin ylös siksi, että kovapäisimmätkin venäjämieliset muistavat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      628
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      33
      608
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      570
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      564
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      57
      464
    9. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      43
      460
    10. Ikuisesti rakastan...

Erästä vanhempaa miestä! 💜
      Ikävä
      26
      457
    Aihe