Arvioi kenties tuleva rauhan nobelisti, lukuisia sotia maailmassa lopettanut yhdysvaltain presidentti Trump Naton huippukokouksessa Turkissa.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kuka kuuntele isoa vauvaa. Pistäkää tutti suuhun!
- Anonyymi00002
Kiina haluaa rauhan. Ukraina tahtoo rauhan. Eurooppa ja USA tahtoo rauhan. Jopa Venäjä tahtoo rauhan.
Tuolla tasolla osaa tyhmempikin puhua. Mutta minkälaisen rauhan? - Anonyymi00003
Jos rauha saadaan Trumpin ja Putinin neuvottelujen tuloksena, sekä Trumpille että Putinille kuuluu rauhan Nobel pris.
Trumpille se olisi jo toinen. Ensimmäinen Nobel tuli siitä, että Trump keskeytti sotansa Venezuelassa.
Trumpille lisämeriittiä antaa sekin, että hän lopetti Iranin pommitukset.- Anonyymi00007
Trump on tehnyt rauhan jo ainakin 37 kertaa Iranin kanssa, joten ansaitsee 37 rauhanpalkintoa. Varmaan niitä tulee vielä lisääkin.
- Anonyymi00004
Toinen 😁😁. Pölli sen ensimmäisen. Luovuttaja luuli varmaan pääsevänsä Venezuelan presidentiksi.
- Anonyymi00005
Niin luuli, uskon minäkin. Kunnon rauhantekijä, oma etu ensin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522