Lopettakaa se saavuttamattomista asioista länkytys. Menkää vaikka tanssilavoille etsimään seuraa.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Ei kaikki kaipaajat ole seuraa vailla.
- Anonyymi00002
Mulla on seuraa vähän liikaakiin. En etsi kaivatustani seuraa. Enkä pidä tanssimisesta, en lava- enkä disco-. Antaa hänen tanssia.
Naiselta- Anonyymi00008
Mikset tykkää tanssimisesta? Ja miksi pidät miehestä, joka tykkää?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikset tykkää tanssimisesta? Ja miksi pidät miehestä, joka tykkää?
En osaa sanoa. Tyhmän näköistä ja discoissa on yleensä vähän rasittavaa porukkaa. Olen enemmän sellainen pogoaja.
En ole nähnyt hänen livenä tanssivan, niin ei ole haitannut.
- Anonyymi00003
Käyköhän mun exä tanssilavoilla. Pitääkö sitä lähtee länkyttää sinne.
- Anonyymi00004
En jaksa tutustua kuin yhteen naiseen. Enkä tykkää tanssia enkä juo alkoholijuomia.
- Anonyymi00005
mä vähän kanssa luulen että sillä miehellä on tosi paljon naisia☹️😮💨tai siis onkin
- Anonyymi00006
Meillä on jo yhteys. Kuhan kirjoitellaan.
- Anonyymi00007
Hyvä, jos edes kirjoittelette. Kunhan ette täällä kirjoittele. ( = ette kirjoittele)
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvä, jos edes kirjoittelette. Kunhan ette täällä kirjoittele. ( = ette kirjoittele)
Ai sulla on päätösvalta muihin määrätä mitä kukin palstalla tekee ja kuka saa kirjoittaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Just nimenomaan palstalla kirjoitellaan kun eihän täällä voi esim n*ssia. Se hoidetaan kasvotusten. Sulla tuskin on sellaisia iloja kun määräilevä olet.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Just nimenomaan palstalla kirjoitellaan kun eihän täällä voi esim n*ssia. Se hoidetaan kasvotusten. Sulla tuskin on sellaisia iloja kun määräilevä olet.
Jos n*ssitte, niin luulisi että teillä olisi ihan toinen yhteys, kuin kirjoitella anonyymipalstalla. Sitä tarkoitin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos n*ssitte, niin luulisi että teillä olisi ihan toinen yhteys, kuin kirjoitella anonyymipalstalla. Sitä tarkoitin.
Siis toinen kirjoitusyhteys.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai sulla on päätösvalta muihin määrätä mitä kukin palstalla tekee ja kuka saa kirjoittaa.
Se ei ollut määräys vaan toteamus, että tuskin on oikeaa yhteyttä, jos täällä myös kirjoitellaan henkilökohtaisia. Miksei kirjoitella siinä oikeassa yhteydessä pelkästään?
- Anonyymi00017
En usko näihin meillä on jo yhteys pätkääkään. Tai sit on kyseessä jotkut teinit. Ketkään aikuiset sovi jos ei ole päässä vikaa et tullaan tänne porukalla kirjoittaa. No joo ehkä joku pariskunta jolla muutenkin elämän hallinnassa ongelmia vois tehdä jotain niin typerää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se ei ollut määräys vaan toteamus, että tuskin on oikeaa yhteyttä, jos täällä myös kirjoitellaan henkilökohtaisia. Miksei kirjoitella siinä oikeassa yhteydessä pelkästään?
"kunhan ette täällä kirjoittele" tarkoittaa kylläkin muuta kuin mitä väität, joten tunnistaa hyvin, mitä ajat takaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
"kunhan ette täällä kirjoittele" tarkoittaa kylläkin muuta kuin mitä väität, joten tunnistaa hyvin, mitä ajat takaa.
Niin tunnistaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
En usko näihin meillä on jo yhteys pätkääkään. Tai sit on kyseessä jotkut teinit. Ketkään aikuiset sovi jos ei ole päässä vikaa et tullaan tänne porukalla kirjoittaa. No joo ehkä joku pariskunta jolla muutenkin elämän hallinnassa ongelmia vois tehdä jotain niin typerää.
Aika suppeat on sun näkemykset tilanteista. Typeräksi haukkuvatkin tosi viisaat. Taidat olla joku katkera.
- Anonyymi00014
Ei tanssilavalla vammaisia käy!
- Anonyymi00015
En kaipaa exää ja tanssilavoilla hän ei käy, jota rakastan...
- Anonyymi00018
Tanssilavoille? Voi jeesus😆 En ole haku päällä. Ei tämä palsta ole seuranhakua varten. Täällä ikävöidään jotain yhtä ja tiettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397