Jeesus tehtiin synniksi meidän tähtemme

Anonyymi-ap

”Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.”
2 Kor 5:21

20

<50

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sillä hän on sen, joka ei mitään synnistä tietänyt, meidän edestämme synniksi tehnyt, että me hänessä tulisimme siksi vanhurskaudeksi, joka Jumalan edessä kelpaa.

• Anonyymi00002

Den som icke visste av någon synd, honom har han för oss gjort till synd, på det att vi i honom må bliva rättfärdighet från Gud.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Den som icke visste av någon synd, honom har han för oss gjort till synd, på det att vi i honom må bliva rättfärdighet från Gud.

For he hath made him to be sin for us, who knew no sin; that we might be made the righteousness of God in him.

• Anonyymi00004

Jeesusta ei tehnyt syntiä eikä tullut syntiseksi muidenkaan synneistä.
      Pois sellaiset valheet.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi00005

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
        En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
        En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan.

Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait ja käskyt on kumottu, eikä niitä tarvi enää noudattaa.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00016

Et ymmärrä kristinuskoa.

• Anonyymi00017

Tämä on sinulta salattu, vaikka jo profeetta Jesaja sen ilmoitti:
        ”Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta HERRA heitti HÄNEN PÄÄLLENSÄ kaikkien meidän SYNTIVELKAMME.
        Jesaja 53:6

• Anonyymi00007

Ihan itse Jeesus rikkoi sapattikäskyä ja sai siitä fariseusten vihat päälleen.

• Anonyymi00008

Jeesus oli Rabbi, ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan,
        jota sapatinsäänöt eivät koskeneet.

Matt. 12:5

Tai ettekö ole lukeneet laista, että papit sapattina pyhäkössä rikkovat sapatin ja ovat kuitenkin syyttömät?

• Anonyymi00009

Hän itse teki itsensä synniksi joten voidaan siis todeta, että Jeesus teki itsemurhan ihmisenä. Hän tiesi mitä tuleman pitää joten herää kysymys siitä voidaanko ketään syyttää Jeesuksen ristille naulitsemisesta. Tämähän oli jo etukäteen hänellä tiedossa, että näin tulee tapahtumaan. Jumala tappoi itsensä ihmisenä ihmisten puolesta. Menikö se noin?

• Anonyymi00010

JEESUS voi meidät pelastaa, ei kukaan muu.

• Anonyymi00011

Nimenomaan siksi, että otti sapattisyytökset kantaakseen. Meitä ei voida enää siitä syyttä ja juuri niin pelastumme lain kiroukselta ja sitä kautta pääaemme taivaan kotiin.

Ei se muutoin ole mahdollista.

• Anonyymi00012

Ilman, että Jeesus olisi mennyt ristille meidän syntiemme takia, meillä ei olisi mitään pelastumisen mahdollisuutta.

• Anonyymi00013

Tämä on kristinuskon ydin, jota harva tajuaa.

• Anonyymi00014

Ei ne synnit mene suoraan Jeesuksen piikkiin.

Kaikki tuomitaan omista synneistään tekojensa mukaan.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00015

Siinä voi puntti tutista tuomiolla kun sapattilaki luetaan, eikä piirtoakaan saa anteeksi.

• Anonyymi00018

Aamen!

• Anonyymi00019

Pappeja ei sapatinsäännöt koskeneet.

Matt. 12:5

Tai ettekö ole lukeneet laista, että papit sapattina pyhäkössä rikkovat sapatin ja ovat kuitenkin syyttömät?

Joh. 1:49

Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

• Anonyymi00020

Todellakin! Vain Pyhä Henki voi tämän totuuden avata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      866
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      101
      850
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      156
      616
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      576
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe