Presidentti Recep Tayyip Erdoğan isännöi Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpia Ankarassa. Kuva: Saul Loeb / AFP
Turkkiin saapunut Yhdysvaltain presidentti Donald Trump kehui välejään oivallisiksi Turkin presidentin Recep Tayyip Erdoğanin kanssa.
Trump sanoi olevansa hyvin pettynyt Natoon. Trumpin mukaan hän olisi saattanut jättää osallistumatta huippukokoukseen, jos se ei olisi ollut Turkissa.
Trumpin pettymys liittyi Iraniin ja siihen miten Nato-liittolaiset toimivat.
- Me emme tarvinneet apua ja tavallaan testasin ihmisiä. Kokeilin auttaisivatko he vai eivät. Olen sanonut pitkään, että me autoimme heitä, mutta en ole varma tukisivatko he meitä, Trump sanoi.
Trump sanoi, että hän aikoo päättää F35-hävittäjien myynnistä Turkille.
Trumpin ainut ystävä Natossa on Turkin presidentti Erdogan
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Netanjahu alkoi jo itkemään Trumpille, ettei Turkille saa antaa F 35 hävittäjiä.
- Anonyymi00002
Buahahaa! Kuka muka on Stubbia parempi Trumpin kaveri? ! Siis jos puhutaan epänormaalista kaverisuhteesta, jossa toinen on aina valmis miellyttämään toista. Trumpin ja Erdoganin suhde sensijaan vaikuttaa normaalilta, jossa kummallakin on oma tahtonsa.
- Anonyymi00003
Näytelmät pelaa ja aika nopeassa tahissa
venäjän aika on hävitä maailmasta - Anonyymi00004
Suomen presidentti Alexander Stubb ei puhunut tiistain huippukokouspäivän päättäneellä illallisella Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin kanssa. Stubb antoi lausuntoja medialle Turkin Ankarassa ennen keskiviikkoista kokousta.
– En puhunut presidentti Trumpin kanssa illallisella, hän totesi ykskantaan.- Anonyymi00005
Puhe on turhaa. On sanomattakin selvää, että Alex kuittaa suomalaisten veronmaksajien pikkiin kaikki ne laskut joita Donald ei enää halua maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400