Venäjän kyky maksaa sotakorvauksia?

Anonyymi-ap

Venäjälle tulevat sotakorvaukset hankaloittavat lisää venäläisten siviilien elämää. Parasta olisi määrätä suoraan belgiassa olevat 300 miljardia venäjän öljyrahastoja Ukrainaan sodan tuhojen korvauksiksi. Tämähän luonnollisesti olisi vasta alku korvauksista. Uskon kaikkien suomalaisten olevan samaa mieltä.

24

86

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin minä olen. Varmaan useimmat muutkin.

• Anonyymi00012

Taitaa olla ihan sama mitä mieltä suomalaiset on asiasta.

• Anonyymi00001

Samoin kun Trump määrää Venetsian ... oho Venetsuelan öljytuloista niin samoin Trump tulee määräämään myös Venäjän öljytuloista. Sitten kun velat on maksettu niin Putin pääsee tyhjiä fossiilikenttiä hyödyntämään.

• Anonyymi00002

Ei sitä rosvoa ryöväreiden pesänhoitajaksi!

• Tatjanat joutuvat ylitöihin, mutta incelit mielellään maksavat palveluista.

• Anonyymi00003

Ei taida olla kykyä, Venäjän riveissä taistelevien kongolaisten joukossa on havaittu Ebola virusta.
      Venäläisilläkin havaittu tartuntoja.

• Anonyymi00004

Miten Venäjä saa korvaukset, menetyksistä taistelussa uusfasismia vastaan?
      Koska rintama etenee, myös rajan paikka siirtyy....Odessa ja sen jälkeen läntinen osa on ilman satamaa.
      Odessa siirtyy virallisesti Venäjälle.

• Anonyymi00005

Tuntuu taas siltä että paljon on haaveita ilmassa.

• Anonyymi00006

Ei ne ole haaveita, on ainoastaan realiteetit.
        Ei venäjäkään ilmaiseksi puhdista Ukrainan maaperää pahoista hengistä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei ne ole haaveita, on ainoastaan realiteetit.
        Ei venäjäkään ilmaiseksi puhdista Ukrainan maaperää pahoista hengistä.

Meinaatko että Venäjän kuuluisi saada rahallinen korvaus Ukrainan puhdistamisesta, saahan se muutenkin paljon jo Ukrainan pinta- alasta.

• Anonyymi00008

Mieluummin ydinpommi Kiovaan ja muihin ukrainan kaupunkeihin, tulee paljon halvemmaksi kaikille osapuolille.

• Venäjän tiltui taas tappamassa siviilejä ydinaseilla, kun Venäjän armeija ei muuten pärjää.

• Anonyymi00009
        moloch_horridus kirjoitti:

Venäjän tiltui taas tappamassa siviilejä ydinaseilla, kun Venäjän armeija ei muuten pärjää.

Sellaisia raukat ovat.

• Anonyymi00015
        moloch_horridus kirjoitti:

Venäjän tiltui taas tappamassa siviilejä ydinaseilla, kun Venäjän armeija ei muuten pärjää.

Tiltu hädissään on luomassa taas uusia Tsernobylejä? Mitä iloa on vallatusta alueesta, jolla kukaan ei VOI ASUA SATAAN VUOTEEN!

TODELLISTA RTZZÄN LOGIIKKAA?

• Anonyymi00010

Russojen jutuista näkee selvästi, että tietävät itsekin jo hävinneensä 😂

• Venäjä maksaa sotakorvaukset kuten USA maksoi Vietnamille ja Irak Kuwaitille.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00011

Venäjä maksaa tai Venäjää ei enää ole.

• Anonyymi00014

Tuskin Venäjä maksaa mitään, Ukraina ja EU joutuu pyyhkimään leppään näppinsä.

• Anonyymi00013

Venäjä maksaa valtaamiensa alueiden korjaukset ja pitää ne itsellään. Venäjä ei vetäydy.

• Anonyymi00016

Vetäytyy, koska HÄVIÄÄ SODAN! Eikä siinä edes kyllin! Venäjä EI OLE ENÄÄ mikään suurvalta vaan kituva p-läpi Romanian tapaan!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vetäytyy, koska HÄVIÄÄ SODAN! Eikä siinä edes kyllin! Venäjä EI OLE ENÄÄ mikään suurvalta vaan kituva p-läpi Romanian tapaan!

Eikä häviä! Venäjällä ei ole varaa hävitä sotaa, joten se ei häviä.

• >>Vetäytyy, koska HÄVIÄÄ SODAN! >>

😂😂😂😂😂

Z

• Anonyymi00019

Toki maksaa ja mm Putin .Lavrov.Medvedev istuu lopun elämäänsä sellissä puntti jalassa toki parempi olisi viedä Putin Ukrainaan torille ja antaa Ukrainalaisten tehdä hänelle mitä haluavat

• Anonyymi00020

Sama lysti myös Zelenskyille viedä Moskovaan silloin rosvolle kävisi oikein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe