30%:n alennus jo alennetuista hinnoista ja "tarkista hinta" lukijalla näin onkin, mutta ei enää kassalla.
Näin sitä köyhää asiakasta koijataan. Kyllä meni maku Keskiseen.
Keskinen huijaa alennuksilla
10
160
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Onko sulla lukihäiriö.
- Anonyymi00004
Sulla ainakin on.
- Anonyymi00003
Myy liian isolla alennuksella?
- Anonyymi00005
Kumma juttu kun sama tuote maksaa Seinäjoen myymälässä saman normaalihinnalla.
Tuo nyt todellakaan yllätä, että tuotteella on hyllyssä alehinta, mutta kassalla se alentamaton.
- Anonyymi00006
Mulle ei ole koskaan käynyt niin👍pelkkää mustamaalausta..
- Anonyymi00007
enkä minä ole ajanut kolaria... vakuutukset ovat siis turhia..
- Anonyymi00008
No yrittänyttä ei laiteta. Ja kannattais sunkinYRITTÄÄ jotain muuta kun suutasi soittaa..
- Anonyymi00009
Keskisen hotelli on mukava levähdyspaikka. Olen lukuisia kertoja vieraillut siellä määräaikaisen naiskumppanin kanssa ja saanut usein jopa hyvää paikallista tussua.
- Anonyymi00010
Muistan kun se hotelli tuuriin tuli.
Huone kun huone, myös premium tason huoneessa hinta sama, vain 100 euroa tasan yöpymiseltä, ja olikohan se vieläpä aamiaisen kera.
Silloin hinta/laatu oli Keskisen hotellissa aivan omaa huippu-luokkaa, verrattuna vaikka Sokos-hotelleihin jotka oli varsin askeettisia satasen hintatasoon nähden.
- Anonyymi00011
Ei siinä ehdi paljon seiniä ihailemaan jos on kiihkeä paikallinen kotirouva sängyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052039
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481196Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26661