30%:n alennus jo alennetuista hinnoista ja "tarkista hinta" lukijalla näin onkin, mutta ei enää kassalla.
Näin sitä köyhää asiakasta koijataan. Kyllä meni maku Keskiseen.
Keskinen huijaa alennuksilla
10
169
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Onko sulla lukihäiriö.
- Anonyymi00004
Sulla ainakin on.
- Anonyymi00003
Myy liian isolla alennuksella?
- Anonyymi00005
Kumma juttu kun sama tuote maksaa Seinäjoen myymälässä saman normaalihinnalla.
Tuo nyt todellakaan yllätä, että tuotteella on hyllyssä alehinta, mutta kassalla se alentamaton.
- Anonyymi00006
Mulle ei ole koskaan käynyt niin👍pelkkää mustamaalausta..
- Anonyymi00007
enkä minä ole ajanut kolaria... vakuutukset ovat siis turhia..
- Anonyymi00008
No yrittänyttä ei laiteta. Ja kannattais sunkinYRITTÄÄ jotain muuta kun suutasi soittaa..
- Anonyymi00009
Keskisen hotelli on mukava levähdyspaikka. Olen lukuisia kertoja vieraillut siellä määräaikaisen naiskumppanin kanssa ja saanut usein jopa hyvää paikallista tussua.
- Anonyymi00010
Muistan kun se hotelli tuuriin tuli.
Huone kun huone, myös premium tason huoneessa hinta sama, vain 100 euroa tasan yöpymiseltä, ja olikohan se vieläpä aamiaisen kera.
Silloin hinta/laatu oli Keskisen hotellissa aivan omaa huippu-luokkaa, verrattuna vaikka Sokos-hotelleihin jotka oli varsin askeettisia satasen hintatasoon nähden.
- Anonyymi00011
Ei siinä ehdi paljon seiniä ihailemaan jos on kiihkeä paikallinen kotirouva sängyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587