Denssi halvempaa kuin rööki

Anonyymi-ap

Ja kyllä rentouttaa. Vain 6,50€ kiekko. R kioskilla. 20pussia riittää itsellä viikon.

16

88

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jep. Tyhmiltä nisteiltä rahat pois.
      Ei kai sitä muutoin köyhäksi päätyisikään.

• Anonyymi00002

Laskeppa vaikka 7% tuotto kaikelle nikotiinituotteisiin käytetylle rahalle. Montako sataa tuhatta olet hukannut terveytesi menettämiseen ihan vain tyhmyyttään.

• Anonyymi00003

Ei kauheen köyhä enään askitupakkia osta kun onkohan joku 12eur,köyhä käryyttää sätkää topan viikossa. Jotkut lopettaa käryyttämisen ja siirtyy nikotiinipusseihin.Itse ostanut Karu viima,routa,trompi.Ice frost kans hyvä.Saahan valtio verotuloja kun ihmiset ostaa nikotiinituotteita.

• Anonyymi00004

ice frostin hinta nousi oli 7,6€ nyt 9€. Aika hurja prosentuaalinen korotus. Pitäisi jossain vaiheessa saada itsestään sen verran vätystä karkoitettua että tilaisi pussit netistä halvemmalla ja hieman vahvempaa kuin mitä marketista saa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

ice frostin hinta nousi oli 7,6€ nyt 9€. Aika hurja prosentuaalinen korotus. Pitäisi jossain vaiheessa saada itsestään sen verran vätystä karkoitettua että tilaisi pussit netistä halvemmalla ja hieman vahvempaa kuin mitä marketista saa.

Ai jaa että frostin hinta noussu jo 9euroon,itse ostanu karu trompi nyt ni 6,50eur kai noi kaikki nousee siihen 9euroon.4 menee suurinpiirtein itsellä päivässä.

• Anonyymi00005

Kunnon tykkinuuskaa tuli käytettyä silloin kun sitä vielä oli myynnissä.
      jalat melkein lähti alta kun ruuttasi sitä huuleen.

onko sitä vielä..?

• Anonyymi00006

On sitä vielä. Pari vuotta sitten frendi tarjosi nuuskaa jonka merkkiä en muista(kuitenkin esim siberiaa paljon vahvempaa). Ei lähtenyt jalat alta mutta piti poistua pubista kotiin ja ihan helppoa ei matkanteko ollut nuuskalan vaikutuksen vuoksi.

• Anonyymi00007

Oliko kuitenkin järkevä siirto kun ostin tupakan sijasta osakehuoneiston
      missä olen viihtynyt jo 40 vuotta. Puistonäkymä toisella puolen ja
      torille, ostariin ja apteekkiin on vain pari korttelia. Ei ikinä lähiöön.

• Anonyymi00010

Ja 40 vuoden asumisen jälkeen löydät itsesi köyhyyspalstalta.Voi voi kuules tiedän monia joilla omaisuutta vaikka käryyttävät ja alkoholia myös.Siinähän makselet putkirempat jne. Ylipainoinen kuitenkin olet.

• Anonyymi00009

kipasin köyhiä moikkaamassa lähiö slummissa niin oli nuuskapusseja bussipysäkit täynnä.
      köyhät laahustivat hakemaan kaljaa naamat kurtrussa.
      en mene enää lähiöön!

• Anonyymi00011

Piankos valtion verotulot tupakan ostajien osalta vähenee ja loppuu, kun kukaan ei enää osta ylihinnoiteltua pahetta.ja jota joutuu kioskilta asiakseen hakemaan . Ja kaupasta

• Anonyymi00012

Mustanpörssin markkinat kukoistaa tupakkia ja nikotiinipusseja ja ostajia löytyy.Ryssä sössi pirtukuviot.

• Anonyymi00013

Ei se joillekki merkkaa mitään mitä menee tupakkiin ,sikareihin mutta prkl köyhälistö sauhutteee ja rutisee ettei rahoja.Itse käryytän sätkää+nikotiinipusseja+olutta myös ja on varaa ostaa syöminkiä.

• Anonyymi00014

Mulla sama juttu, nikotiinipusseja päivittäin ja olutta nyt ainakin muutama tölkki viikonloppuisin ja silti rahaa riittää muuhunkin.
        Vaikka tienaan kuukaudessa nettona 2000-2200€, mistä maksan asumisen ja puhelinliittymän lisäksi auton kulut. Ruuan ja muun lisäksi sius

• Anonyymi00015

Niimpä ihan hyvin sitä voi nikotiinipusseja käyttää ja pystyy muutakin ostaa. Kontrollia paheissakin.Se kyllä tosi että rahaa saa meneen käryyttämiseen ja kaljoihin,sitten vielä baariin ja syömiset pizzaa/kebabbia.Jos sätkää käryyttää niin koittaa että toppa kestää viikon.

• Anonyymi00016

Ei ole kaikki kottaraiset kotona, jos tuollaisiin tuotteisiin pitää sekaantua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      490
      979
    2. 57
      628
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      489
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      440
    Aihe