Suomi on laittanut Ukrainaan sodan alkamisen jälkeen yli 4,6 miljardin verran verorahaa, joka on otettu velaksi. Summa siis kasvattaa joka vuosi miljardilla valtion velkaamme. Toisin kuin eduskunnassa päätetty EU:n elpymispaketti, tämä ei tuo latin latia Suomelle takaisin.
Elpymispaketin vuotuiset menot ovat kymmenesosa Ukrainan tuesta.
Suomi on saamassa EU:n 750 miljardin euron elvytyspaketista noin 2,9 miljardia euroa lähivuosina. Suomen maksuosuus paketista on 6,6 miljardia ...
Korruptiohallinnolle yli miljardi vuodessa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Miksi ei kukaan tee mitään, vielä vpoit vaikuttaa. Rahaa on mennyt Ukrainaan ja USA:lle jo pari miljardia enemmän kuin elvytyspakettiin, joka on tilastojen lisännyt Suomen tavaravientiä 1-2 mrde vuodessa EU maihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568