Luottamus tulevaisuuteen heikkoa: Joka kolmas EU-kansalainen odottaa taloutensa huononevan
Huomattava osa EU-alueen asukkaista uskoo elintasonsa laskevan tulevina vuosina ja suurinta huoli on kehittyneissä teollisuusmaissa.
Ei luottamausta talouteen!
17
<50
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Arvostan realismia. Yli varojen on ihmiset eläneet sata vuotta.
- Anonyymi00002
Heikosti männöö!
- Anonyymi00003
Ns. kehittyneet maat ovat alkaneet taantua ja ihmislaji tyhmistyä jo usean sukupolven ajan.
Ei tarvitse katsoa kuin noita ns. mahtivaltioita niin ne ovat ihan hukassa ja täynnä pöljiä , jotka ovat valinneet ihottavimmat imbesillit johtajikseen. - Anonyymi00004
Se yksi desiili kerää pätäkät niin, että muut jäävät ilman tai rippusille. Kai se vähän huolestuttaa sitten, että kuinkahan sitä pärjää, jos itse kunkin elinkaari eli elinkautinen on suoritettava loppuun saakka.
- Anonyymi00005
Luontokin on kulutettu kohta niin loppuun, että kohta ei enää löydy paikkaa mistä siitä jotain kaivaisi tai riistäisi irti.
- Anonyymi00006
Vastattu 1m
Mitähän tuo tarkoittaa? - Anonyymi00007
Maustetytöt voisivat tehdä aiheesta laulun ja esittää sen euroopapäivänä.
- Anonyymi00008
LAMA EI VAAN HELLITÄ SUOMESSAKAAN!
- Anonyymi00010
EKP HARPPU PITÄÄ KOROT KORKEALLA JA TUHOAA EUROOPAN TALOUDEN JA TYÖLLISYYDEN.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
EKP HARPPU PITÄÄ KOROT KORKEALLA JA TUHOAA EUROOPAN TALOUDEN JA TYÖLLISYYDEN.
Kaikki johtuu loppupeleissä herra Putinista.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaikki johtuu loppupeleissä herra Putinista.
Mun putkukelkka on edelleen hukassa.
- Anonyymi00009
MIKÄ PERKELE SIINÄ ON, ETTÄ PITÄÄ KAIKKI RAHAT SYYTÄÄ UKRAINAN SODALLE?
EIKÄ TÄMÄ JÄRJETTÖMYYS KOSKAAN LOPU?
SOTAA OIKEIN IHANNOIDAAN JA PALVOTAAN EU:SSA.
KÖYHÄT, SAIRAAT JA TYÖTTÖMÄT OVAT TOISEN LUOKAN KANSALAISIA ANTIKRISTUS ZELENSKYILLE. KYLLÄ TÄMÄ ON SAIRAS MAAILMA NYKYISIN, TÄYSIN JÄRJETÖNTÄ TOUHUA.- Anonyymi00013
Jos Ukraina ei taistelisi Despootti Putinia vastaan niin olot muuttuisivat vieläkin kurjemmiksi.
- Anonyymi00014
LAMA SUOMESSA VAAN JATKUU!
- Anonyymi00015
LAMA VAAN SYVENEE!
- Anonyymi00016
Purra tuhos suomen!
- Anonyymi00019
NATSIKYY VAAN KALSARI KOOMIKKO.
ूाीू Se on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469