On tämä mies jolla on piha täynnä Nissan Cedricejä korjailee, entisöi niitä ja antaa niille uuden elämän. Mies rakentaa mitä vain, tekee huippulaadukkaita viuluja ja on huippu piirtäjä niinkuin tämä teos. Uskomaton kuva.
https://www.youtube.com/watch?v=HB4ZY8bBHZk
Lahjakas monessa.
11
97
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kimmo Partanen korjaa myös viuluja.
Liioittelematta moniosaaja.- Anonyymi00002
Rakentaa niitä myös, viuluja, ei vaan korjaa. Seuraan kaikki hänen videonsa kun eheyttää noita Cedricejään. Pihalla vaan väkertää autojaan ja useampi on jo tien päällä.
Työkalutkaan eivät ole aina niin huippuja mutta käden taidot ja kekseliäisyys kompensoivat, että työn jälki on todella hyvää.
Tuo piirros on kyllä kansainväistä huippua, voisi sanoa. - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Rakentaa niitä myös, viuluja, ei vaan korjaa. Seuraan kaikki hänen videonsa kun eheyttää noita Cedricejään. Pihalla vaan väkertää autojaan ja useampi on jo tien päällä.
Työkalutkaan eivät ole aina niin huippuja mutta käden taidot ja kekseliäisyys kompensoivat, että työn jälki on todella hyvää.
Tuo piirros on kyllä kansainväistä huippua, voisi sanoa.Niin tekee olen seurannut Kimmon kanavaa.
Pihalla olevalla präsillä ja ratakiskon palalla tekee aaltopeltiä vanhan Datsunin pohjaan paremmin kuin moni ammattilainen oikeilla työkaluilla ja korjauspaloilla. Valtion avustuksia mielummin tällaisille sepille kuin taidetta ilman aivoja tekeville tyypeille tai setalle. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin tekee olen seurannut Kimmon kanavaa.
Pihalla olevalla präsillä ja ratakiskon palalla tekee aaltopeltiä vanhan Datsunin pohjaan paremmin kuin moni ammattilainen oikeilla työkaluilla ja korjauspaloilla. Valtion avustuksia mielummin tällaisille sepille kuin taidetta ilman aivoja tekeville tyypeille tai setalle.1986 mallin 2,8 l Diesel-Cedric vilahtaa siellä takana..:)
- Anonyymi00003
Hyvä avaus tänään. Paras.
- Anonyymi00004
Kimmo Partanen on hieno mies, ääni kuin Tapio Rautavaaralla, ei kiroile, ei puhu sopimattomia, kohtelias katsojia kohtaan, yksi parhaita mitä tubesta seuraan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kimmo Partanen on hieno mies, ääni kuin Tapio Rautavaaralla, ei kiroile, ei puhu sopimattomia, kohtelias katsojia kohtaan, yksi parhaita mitä tubesta seuraan.
On entisöinyt tuon 100 v vanhan höyläpenkinkin missä piirtää. Jos se nyt on juuri se penkki. Tuon tasoisia kuvia on meidän perhe Raamatussa, siis yhtä eläviä ja loistavia mustavalkokuvia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Puhelinmyyjänä tuo mies saisi aivan mitä tahansa kaupattua. Uutistenlukijana olisi Arvi Lindin luokkaa. Suomen uskottavin henkilö.
- Anonyymi00006
on mustat kynnen aluset, minä aina moni toimi työkalun veitsellä siivoilen kynnen alusiani, tuo ei taida nii tehdä, voi käydä huonosti..
- Anonyymi00007
Ollut varmaan eilen Datsunin kimpussa.
https://www.youtube.com/watch?v=sgH1Fhh_s30
Ja eihän nuo nyt niin mustat ole, työmiehen kädet.
Ja jos on poikamies niinkuin olen ymmärtänyt ei se haittaa.
- Anonyymi00010
Joku kirjoitti kekseliäisyydestä. 10v sitten kävin hänen luonaan ostelemassa jotain mutta sain nähdä hänen keksintöjään ikiliikkujista sähkögeneraattoreihin ja johonkin mitä päivänvalo ei kestä. Hienoa että julkaissut myös kuvataidetta mutta tuo on vielä pientä. Tekee myös JÄRKYTTÄVÄN upeita maalauksia. Mies on 2000 luvun Da Vinci ja tubessa nähty vain vähän tästä tyypistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469