Saudi Arabian Oikeusministeriössä on erityinen yksikkö joka on olemassa taikuutta ja noituutta vastaan taistelua varten. Yksiköllä on oikeus pidättää ihmisiä joita epäillään noituudesta.
Miten tätä asiaa hoidetaan Suomessa?
Saudi-Arabialla taikuuden vastainen ministeriö
10
53
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
persut satanistit saa vapaasti mellastaa hallitukskessa....
- Anonyymi00002
hallituksessa vapaamuurareina
- Anonyymi00003
Laitetaan vaan koukkunokat takasin kotimaahansa.
- Anonyymi00004
Yksikkö on "Uskonnollisen Poliisin" alaisuudessa. Yksikössä toimivilla on erikoiskoulutus taikureiden ja noitien tunnistamiseen.
- Anonyymi00005
Meillä Suomessa ovat Kristilliset eli kristofasistit, jotka käyvät väsymätöntä taistelua kaikkea pahuutta vastaan, sellaisia hirvityksiä vastaan kuten yhdenvertaisuus ja tasa-arvoiset ihmisoikeudet.
Noidat, seksuaalivähemmistöt ja tiedemiehet jotka kertovat evoluutiosta eivätkä siitä miten Luoja loi kaiken 6000 vuotta sitten kuuluvat tietenkin saatanallisen pahuuden ytimeen. - Anonyymi00006
Montakohan tapausta paljastunee per vuosi?
Stubbin pitää mennä rupattelemaan MBS kanssa asiasta?
Sehän on supliikkimiehiä,saattaisi MBS myöntää jonkin Saudien paremman mitalin?!- Anonyymi00009
Mersedes Bents ?
- Anonyymi00007
satanistit venäjälle
- Anonyymi00008
MITES NYT PERSUT ?
PERSU-NATSISATANISTITHAN TUKEE ARABEJA,
Kumpaako nyt kannattavat? - Anonyymi00010
Samaa teki kristityt aikoinaan,roviolle vaan jos vähänkään oli epäilys noituudesta. Tai myllynkivi kaulaan ja tyrkättiin järveen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518