Riikka Purra kommentoi tänään Iltalehdessä Garden Helsinki -kohua. Kun häneltä kysyttiin, mitä hankkeita perussuomalaiset sai puoliväliriihen investointipakettiin Garden Helsingin vastapainoksi, hän vastasi: "Nämä ovat sellaisia yksityiskohtia, että niitä ei ole hirvittävän järkevää käsitellä mediassa."
Kun ministeri itse toteaa, ettei jotain kannata käsitellä julkisuudessa, se on jo sinänsä tunnustus siitä, että julkisuus olisi sille asialle epämukava. Jos kyse olisi vain tavallisesta hallintorutiinista, vastaus olisi euromäärä ja hankelista, ei arvio siitä, mikä sopii mediassa käsiteltäväksi.
Purra myöntää epäsuorasti kähminnän
26
84
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Kähmintä? Ihan normaali puoliväliriihi.
- Anonyymi00002
Normipersuilua. Riikka Purra ja Perussuomalaiset kusettaa Suomen tavallista työtä tekevää kansaa 6-0.
- Anonyymi00008
Persut on korruptoitunein puolue.
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Persut on korruptoitunein puolue.
Purra ei enää edes onnistu kaikissa valeissaan?
- Anonyymi00030
Anonyymi00002 kirjoitti:
Normipersuilua. Riikka Purra ja Perussuomalaiset kusettaa Suomen tavallista työtä tekevää kansaa 6-0.
porvarien natsihallitus pois
- Anonyymi00003
Demari kähmii pikkutyttöjä
- Anonyymi00006
Eikös se ollut koksupersu?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikös se ollut koksupersu?
Totta, persu oli.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Totta, persu oli.
Tuohon aikaan se oli vielä kokoomuksessa, nykyään persuissa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
Totta, persu oli.
PS ei kähmi
- Anonyymi00005
Ei myönnä mitään
- Anonyymi00007
Purra esittää jotain järjen ääntä, vaikka lopulta näytti paskalle hankkeelle vihreää valoa 🥲
"– Koin aika helpoksi kieltäytyä tästä. Sen jälkeen oli vielä varsinainen ministeribriiffi, joka myös näistä asiakirjoista ilmenee. Sen jälkeen VM:stä ilmoitettiin Vapaavuorelle, että valtiontakaus ei etene.
Eli ajatus oli, että turha tavata, kun ei rahaa näillä spekseillä pystytä antamaan?
– Kyllä, näin."
"Mitä ne perussuomalaisten saamat hankkeet siellä olivat? Saitteko te euromääräisesti saman verran asioita sinne ”koriin”?
– Nämä ovat sellaisia yksityiskohtia, että niitä ei ole hirvittävän järkevää käsitellä mediassa, Purra vastaa." - Anonyymi00011
Vapaavuori on julkisesti myöntänyt lobanneensa poliitikkoja ja virkamiehiä.
Mutta kun tässä vasuriyhteiskunnassa lobbaamisesta pitäisi tehdä heti julkista, niin sen hän oli unohtanut tehdä, mutta kertoi ja myönsi asian kun A-studiossa kysyttiin. Ei siis lähtenyt kieltämään asiaa. Arvostan.- Anonyymi00012
No pakkohan se oli myöntää kun kiinni jäi. Jos ei olisi jäänyt kiinni, kukaan ei olisi koskaan saanut tietää kähminnästä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No pakkohan se oli myöntää kun kiinni jäi. Jos ei olisi jäänyt kiinni, kukaan ei olisi koskaan saanut tietää kähminnästä
Ei se mitään kiinni jääny
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
sähän voit vaikka kuvitella että kähmintää on kaikessa, en minä ainakaan sokeasti luota isoihin firmoihin enkä päättäjiin, en edes virkamiehiin tai oikeuslaitokseen.
Ihmettelen miksei kukaan aiemmin kysynyt Vspaavuorelta tosta kähminnästä kun tuki myönnettiin jo yli vuosi sitten, ei edes Harkimo? - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se mitään kiinni jääny
Jäi kiinni, että teki työtänsä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
sähän voit vaikka kuvitella että kähmintää on kaikessa, en minä ainakaan sokeasti luota isoihin firmoihin enkä päättäjiin, en edes virkamiehiin tai oikeuslaitokseen.
Ihmettelen miksei kukaan aiemmin kysynyt Vspaavuorelta tosta kähminnästä kun tuki myönnettiin jo yli vuosi sitten, ei edes Harkimo?Niille ei tullu edes mieleen? Ja Harkimo säästeli herkkupalaa vaalien alle?
- Anonyymi00017
Se on samaa nieleskelyä ja selittelyä kaikilla tuomio persuilla tai valehtelijoilla, gulp
- Anonyymi00018
voi voi kun demaria vituttaa kun mikään ei onnistu, ei mikään
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
voi voi kun demaria vituttaa kun mikään ei onnistu, ei mikään
Demareilla ei edes seiso. Mokomat kyvyttömät impot.
- Anonyymi00019
"Purra myöntää epäsuorasti kähminnän"
Silti hyväksyi Orpon kokoomuksen hyvävelikähminnän. Ylefensä rikostoveritkin tuomitaan. - Anonyymi00022
Purra ei ole turkkilaisapina. Ei hän kähmi.
- Anonyymi00025
Koko hallitus jäi kiinni kähminnästä.
- Anonyymi00028
Kähmintä on kokoomuslaisilla veressä
- Anonyymi00026
Nyt on annettu niin monta kommenttia eri tahoilta,että on itseasias järkevää olla sanomatta enää mitään. Keskustalle pitäs antaa näytönpaikka vaaleissa,kokkarit ja demut ulos.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 75613
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522