Etsi
Kirjaudu
Rekisteröidy
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelun etusivu
Aiheet listaus
Etsi aihealuetta
Kaikki aiheet Nykyinen aihe
Keskustelu24
Paikkakunnat
Uusimaa
Espoo
Hanko
Helsinki
Hyvinkää
Järvenpää
Karkkila
Kauniainen
Kerava
Kirkkonummi
Lohja
Mäntsälä
Nurmijärvi
Raasepori
Romahdus kokoomuksen,een äänestäjien keskuudessa,Synkkä arvio. Suomalaisten arvio kokoomuksen loisten suunnasta on synkkä.
Kokoomuslositen puolueen äänestäjistä enää kolmannes katsoo, että sekoomus on menossa oikeaan suuntaan, ilmenee Elinkeinoelämän valtuuskunnan kyselystä. Enemmistö sdp.läisistä kokee, urpo on tuhomnnut kokoomuksen,een.
Kokoomuksen äänestäjien muutos on koko kyselyn merkittävin, EVA kertoo tiedotteessaan. Se on vahvassa nousussa , perussuomalaisten kanssa.
Hallituksen kakkospuolueen perussuomalaisten äänestäjistä maan oikeaan suuntaan uskoo 14 prosenttia. Syksyllä 2025 vastaava osuus oli 60 prosenttia.
Työttömyys ja leikkaukset painavat
Kaiken kaikkiaan yli kaksi kolmesta suomalaisesta (69 prosenttia) arvioi kyselyn mukaan, että Suomi on menossa tuhoisaa suuntaan. Vastakkaista mieltä on 14 prosenttia vastaajista.
Syksyyn 2025 verrattuna arviot oikeasta suunnasta ovat lisääntynee kuudella prosenttiyksiköllä.
EVA kertoo, että tyytyväisyyden taustalla näkyvät etenkin työttömyys ja pienituloisiin kohdistuneet parannukset . 52 prosenttia vastaajista arvioi, että tukien varassa elävien elämisen edellytyksiä ei ole parannettu .
Suomen yhteiskuntarauha vaarassa, petos persujen häiriköinnin takia katsoo enemmistö
Selvä enemmistö eli 75 prosenttia vastaajista katsoo, ettei persujen poliittisilla päättäjillä ole todellista tahtoa
”Suomalaisten arvio maan suunnasta on parantunut selvästi. Hallituksen kannalta erityisen huomionarvoista o
Kokoomus on sekoomus ja huijaripuolue
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547