Alle 15 150 euron tuloista ei Yle-veroa ei tarvitse maksaa lainkaan.
Maksimisumma (160 euroa) tulee maksettavaksi henkilöiltä, joiden verotettavat tulot ovat vähintään noin 22 300 euroa vuodessa.
Äkkiä Purra puuttumaan tähän epäkohtaan.
Köyhät saa katsoa YLE:n kanavia ilmaiseksi.
15
59
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Hirvittävä summa 160eur jos noinkin pieneksi ne pienet tulot nousisi.
Yle jos poistaa homo linjan ohjelmansa ja elokuvat, sieltä rahat löytyisi.
Eilen katsoin, nuori poika pani peräruskeaan vanhoja ukkoja.- Anonyymi00003
Kyllä Riikka tämänkin epäkohdan korjaa, kun pääsee pääministeriksi.
Ei siellä enää pienillä tuloilla perään ruiskita vanhoja ukkoja. - Anonyymi00004
Hirveää homoilua YLE:lla. Itsekin katson sitä ja kyllä sitä piisaa. Kuinka sellainen voidaan sallia verovaroin? Onkohan muilla kanavilla homoilua, täytyy käydä kyllä katsomassa salattuja eläimiä, josko olisi homoilua sielläkin.
Ps. Kyllä ennen oli paremmin, kun sai katsoa homoilua maksamatta lupamaksuja.
Ihan homohommaa nyt on tämä YLE-vero. Lestadiolaisetkin valittaa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hirveää homoilua YLE:lla. Itsekin katson sitä ja kyllä sitä piisaa. Kuinka sellainen voidaan sallia verovaroin? Onkohan muilla kanavilla homoilua, täytyy käydä kyllä katsomassa salattuja eläimiä, josko olisi homoilua sielläkin.
Ps. Kyllä ennen oli paremmin, kun sai katsoa homoilua maksamatta lupamaksuja.
Ihan homohommaa nyt on tämä YLE-vero. Lestadiolaisetkin valittaa."mt"v oli jalkapallo studio pitänyt love island homo juontaja
sekin tuoda asiantuntijaksi kun "palloista" hajulla. - Anonyymi00014
Aloittajan mutta ei pidä paikaansa
Mun tulot pienemmät ja maksan veroa - Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä Riikka tämänkin epäkohdan korjaa, kun pääsee pääministeriksi.
Ei siellä enää pienillä tuloilla perään ruiskita vanhoja ukkoja.Henkilöasiakkaan Yleisradiovero on 2,5 % puhtaiden ansio- ja pääomatulojen tai YEL/MYEL-työtulojen 15 150 euroa ylittävästä osasta. Veroa maksetaan enintään 160 euroa vuodessa. Alle 15 150 euron vuosituloilla Yle-veroa ei tarvitse maksaa ollenkaan.Tarkemmat tiedot ja laskukaavat:Perittävyys: Vero on henkilökohtainen ja koskee kaikkia Manner-Suomessa asuvia, vuoden loppuun mennessä 18 vuotta täyttäneitä henkilöitä.Maksu: Vero peritään automaattisesti tuloverotuksen yhteydessä ja se sisältyy valmiiksi ennakonpidätysprosenttiisi.Maksimisumma: Enimmäismäärä (160 €) täyttyy, kun palkkatulot ovat vähintään noin 22 300 euroa vuodessa.Poikkeukset: Ahvenanmaalla asuvat eivät maksa Yle-veroa, vaan sen sijaan heiltä peritään Ahvenanmaan mediamaksu.
- Anonyymi00002
Hmm.
Mulle YLE on isänmaallisuutta. Kilpi maailman kaupallista menoa vastan. Omaa.
Mutta ei kaikki sitä arvosta. Niile ihan sama kuka Suomea komentaa ja onko meidät likvidoitu kokonaan. - Anonyymi00006
1970-luvulla tuli Golditz, siinä ei homoiltu, mutta tuli MTV:n lakko. Harmitti, kun tiistaina jäi näkemättä se tv-sarjan jakso.
- Anonyymi00007
Mun lemppari oli muinoin saksalainem 'Heimat' kotiseutu.
Edgar Reitzin käsikirjoittama ja ohjaama Heimat-trilogia on televisiohistorian laajimpia ja upeimpia draamasarjoja. Kolmesta pitkästä erillisestä sarjasta (Heimat, Die zweite Heimat, Heimat 3) koostuva Kotiseutu on eeppinen sukusaaga, joka luotaa Saksan lähihistoriaa lähes sadan vuoden ajalta.
YLE Areenasta tulee katsottua brittidraamaa, Endeavour ja Lynley ja Downton Abbeytä.
Tanskalainen lääkärisarja Lis on hyvä.
Aamu-TV ja uutiset tottakai. Ja dokumentit.
Niistä viimeisimpinä muistan Jaakko Keson ja Ida Tikan USAn USA dokkarit.
MOT on hyvä. A-studion viitsin katsoa, kun tiedän ketö haastatellaan.
Tallennan haluamani sarjat. Taitaa olla Downton Abbey maikkarin ohjelmia, kun siinä pitää hyppiä mainosten yli? Rasittavaa.- Anonyymi00013
Eikös sulla ole netti kun tänne kirjoitattamtv katsomosta näet ne sarjaksi ilmaiskeksi
Minä tiedän
Äänestä SDP
- Anonyymi00008
Muitakaan veroja ei kannata maksella, ainoastaan sen verran mikä on pakko...
- Anonyymi00009
Järjestelykysymys, olen katsellut telkkaria 1970 alkaen, kertaakaan en ole lupamaksua maksanut. Kuulun varakkaimpaan kymmenykseen, eli en ole köyhä.
- Anonyymi00010
En suostu! Jos ei makseta ainakin 50e tunnilta niin en ala katsomaan.
- Anonyymi00011
Väärässä olet. Yle vero menee. Tulot henkilöllä 10 000 v.
- Anonyymi00012
En katso. Tosi harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681076
- 641052
- 93827
- 58823
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois226659- 50598
- 66575
- 40570
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563