Helsingin sanomat mielipide kirjoitus 10. 7 te palvelut on kallista palvelua työttömät ovat työttömiä kaikesta huolimatta aktivointipalveluita vähennetty jne.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Te toimistosta on hyötyä kun aktivoituu hömppään niin saa olutrahat joka on yleistuki Kela maksaa
- Anonyymi00004
9€
- Anonyymi00002
Työttömille maksetaan aivan liikaa, jos ja kun lasketaan ettei minun kannata mennä töihin, kun saan yhtä paljon tukia tekemättä mitään!
Ei täällä kukaan nälkään kuole, viikon ruoat saa vitosella, kunhan ei haaveile sipuliteemakkarasta, pircca-oluesta puhumattakaan!
Pari kiloa perunoita maksaa alle euron ja ämpärillinen vettä hanasta ei juuri mitään.- Anonyymi00003
Nyt on tiedot aivan väärät ja vajavaiset.
Suomessa voidaan todellakin ottaa esim. työttömiltä kaikki tuet ja rahat pois, niin ettei jää tuloja yhtään centtiäkään.
Tyhjällä ei osteta yhtään mitään vitosen ruokia eikä pari kiloa perunoita. Voit itse vapaasti koittaa olla työtön jos et usko.
Lisäksi suomalaiset on niin helvetin tyhmiä, etteivät tajua, että kaikki ne työttömien hyödyttömät kurssit ym. maksaa paljon enemmän kuin se työttömyyskorvaus.
Ne kussitusrahat menee huijareiden taskuihin ja ne otetaan veronmaksajien lompakosta työttömyyskorvauksen lisäksi.
Kannattaisi lopettaa moinen typerä paskanjauhanta. Parempi olisi, että joko maksetaan se pelkkä työttömyyskorvaus ilman karensseja, jos siihen on oikeutettu tai sitten ei makseta mitään.
Tätä samaa sontaa on jauhettu vuosikymmeniä, mutta kun suomalaisen jäärän kalkkikaaliin ei ota.
Suomalainen edelleen tyytyväisenä maksaa 100€ siitä, ettei naapuri saa 50€. - Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt on tiedot aivan väärät ja vajavaiset.
Suomessa voidaan todellakin ottaa esim. työttömiltä kaikki tuet ja rahat pois, niin ettei jää tuloja yhtään centtiäkään.
Tyhjällä ei osteta yhtään mitään vitosen ruokia eikä pari kiloa perunoita. Voit itse vapaasti koittaa olla työtön jos et usko.
Lisäksi suomalaiset on niin helvetin tyhmiä, etteivät tajua, että kaikki ne työttömien hyödyttömät kurssit ym. maksaa paljon enemmän kuin se työttömyyskorvaus.
Ne kussitusrahat menee huijareiden taskuihin ja ne otetaan veronmaksajien lompakosta työttömyyskorvauksen lisäksi.
Kannattaisi lopettaa moinen typerä paskanjauhanta. Parempi olisi, että joko maksetaan se pelkkä työttömyyskorvaus ilman karensseja, jos siihen on oikeutettu tai sitten ei makseta mitään.
Tätä samaa sontaa on jauhettu vuosikymmeniä, mutta kun suomalaisen jäärän kalkkikaaliin ei ota.
Suomalainen edelleen tyytyväisenä maksaa 100€ siitä, ettei naapuri saa 50€.Heikompi osaiset sorrettuja
Pankkitiilltä näkyy puolueet, uskonnolliset yhteisöt ja organisaatiot, kun maksat jäsen maksua. on vakava yksityisyyden loukkaus. Näkyy ulkomaanmatkat, lemmikit, ruokavalio, autot, kaikki kortilla tai netissä tehdyt ostokset.
Työttömyysteollisuus tietää jo sijaintisi kännykkäsi avulla, näkee naamasi valvontakameroista, tietää kaikki tulosi, sairautesi, lääkkeesi. Monelta näkevät koko geenikartankin. Mitä vielä pitäisi heille esitellä? Tuleeko seuraavaksi oikeus tulla tarkastuskäynnille koteihin ja ilman syytä? Kohdella kuin rikollista,
- Anonyymi00007
Toinen hyvä säästökohde olisivat kaikki urheilukentät ja urheilutalot. Niiden rakentaminen ja ylläpito ovat turhaa rahanhaaskausta.
- Anonyymi00014
Myös järjestöt säästökohteeksi myös käytetään väärin
- Anonyymi00008
Kyllä jokainen terve työtön on työtön omasta halustaan, sanokoon muut mitä sanoo. Kaikki korvaukset pois niin alkaa löytyä työhalut.
- Anonyymi00009
Työttömiä halolla takaraivoon.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Työttömiä halolla takaraivoon.
Ja lujaa
- Anonyymi00011
Ei, koska halko menee rikki 🤠
- Anonyymi00015
Mikäs puupähän pystyisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398