Vaihtoehtoinen todellisuus kuvaa parhaiten Putinin hallintoa. Kaikki on todellisuuteen nähden sepitettä. Putinin Venäjä perustuu valheeseen. Venäjä on mahtava suurvalta ja yhtä aikaa pelokas kani, jonka kaikki haluavat syödä. Tätä fiktiivistä kertomusta pikku russotrollimme todistavat oikeaksi väsymättä.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Putinin hallinnon fiktio on kuin korkeushyppypaikka olisi suolla. Todellisuus ei luo pohjaa onnistuneelle suoritukselle. Ulkomainen yleisö naureskelee yrityksille katsomossa. Kotimaiset kannustavat tuskainen ilme kasvoillaan. Putinin ratkaisu on tarjota onnistujille suuria palkkioita ja kunniaa. Ja pakottaa yrittämään entistä kovemmin. Uudestaan, uudestaan...
- Anonyymi00003
Yleisö alkaa olla väsynyttä. Tarjoilut on loppu. Helle pahenee. Jano yltyy. Väsymys painaa ja nuorimmat lapset itkevät sydäntä särkevästi. Yleisö on apaattista. Kaijuttimista raikaa Putinin puhe kuinka Venäjä tekee suuria tekoja ja kuinka yleisö saa olla sitä todistamassa. Lopuksi Putin julistaa, että kisat jatkuvat kunnes ennätys syntyy. Ja siirtyy viileänraikkaassa bubkkerissaan virkistävän tarjoilun pariin. Urheiluasiantuntijat ovat hänen seuranaan ja valavat Putiniin ukoa, että kun ponnistus vain sattuu kohdalleen, niin ennätys kyllä syntyy.
- Anonyymi00004
Vaihtoehtoisessa päätyy todellisuuden pakolliselle kurssille.
- Anonyymi00005
Putin on oman kuplansa vanki ja siinä sivussa muutkin venäläiset.
- Anonyymi00006
Rikollisuus Venäjän armeijassa
"Venäjän armeijassa on vuosikymmenten ajan esiintynyt laajaa rikollista toimintaa, kuten varkauksia, salakuljetusta, laitonta tuotantoa, kiristystä ja korruptiota. Vankien ja rikollisten massarekrytointi Ukrainan sotaan on vahvistanut järjestäytyneen rikollisuuden asemaa sotilasyksiköissä.
Rikollisryhmät harjoittavat rintamalla kidutusta, murhia, huume- ja alkoholikauppaa sekä sotilaiden ja heidän perheidensä kiristämistä"
Verkkouutiset- Anonyymi00007
Fake news.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Fake news.
Hämmästyttävän uskottavaa kuitenkin, eikö vain?
On pakko olla useita syitä sille että maailman toiseksi vahvin armeija, jonka aseitten määrä on suurempi kuin koko muulla Euroopalla yhteensä, ei pysty kukistamaan hyvin paljon heikompana sotaan joutunutta Ukrainaa. Armeijassa rehottava rikollisuus on yksi hyvin uskottava selitys monien joukossa.
- Anonyymi00008
Tämä on sitä todellista hevonpaskaa.
- Anonyymi00009
🙂 osui ja upposi 🙂
Esimerkiksi lähes kaikki Suomen 55 000 tohtoria uskovat siis hevonpaskaan, kun luottavat paljon enemmän muiden kuin Venäjän jakamaan tietoon.
- Anonyymi00010
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Esimerkiksi lähes kaikki Suomen 55 000 tohtoria uskovat siis hevonpaskaan, kun luottavat paljon enemmän muiden kuin Venäjän jakamaan tietoon.
Onpa kumma 😮
- Anonyymi00011
Rikollisuus Venäjällä läpäisee kaikki tasot.
- Anonyymi00012
Venäjä on valhe.
- Anonyymi00013
Valhe on Venäjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58678- 45640
- 50624
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552