Lumolta tuli viestiä, että nyt on asukkaille ilouutisia.
Nettiyhteydet vaihtuu Elisan kaapeliin. Ei ole mitään iloa, kun uudet modeemit on kalliita köyhän kukkarolle.
Ei tullut ainakaan tuosta iloa tälle päivälle.
Ei lainkaan ilouutinen
10
52
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Todellisuudessa kun Elisa avasi yhteyden, niin se toimitti myös reitittimen,
mikä tuli ILMAISEKSI kotiin eli tähänkin kerrostaloon 35 kpl eli kaikille
jotka vaan halusivat ottaa kyseisen yhteyden.
Tavallinen yhteys on ihan riittävä, mutta jos joku haluaa sen supernopean
niin siitä joutuu maksamaan lisämaksua. Nyt pelaa tv ja läppäri hyvin.- Anonyymi00007UUSI
Toisaalta pitäs saadakkin ilmaiseksi tuossa tilanteessa. Tai ainakin neuvoteltu hinta,ostaa osissa.
- Anonyymi00002
Jos reitittimen tarvitsee ostaa itse, niitä myydään halvalla Tori.fi-sivulla. Itselläni oli Huawei HG635 langaton reititin / modeemi. Näyttää olevan jopa 8 eurolla myynnissä Torin sivulla + postikulut. Ei ole kallis ostaa.
- Anonyymi00004UUSI
No nyt ei ole 8 euroa rahaa ja ruuatkin loppu saan rahaa lisää 15.päivä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi valivalivali.. Osta se reititin sitten 15 päivä, kun saat rahaa. Pösilö.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Keva lähettää eläkkeen vasta 20. päivä, mutta silti olen tyytyväinen, sillä
edellisen kuun rahoista on vielä runsaasti jäljellä. Niillä pärjää. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minulla 15€ ja tiistaina tulee.
- Anonyymi00003
Itse ostin viimevuonna zyxel vdsl2 ni joku 60eur ei tuollaisia mitenkään köykäsesti osteta näillä tuloilla.
- Anonyymi00008UUSI
Itsellä ei ole moodemia,ei TV.tä ei muuta kuin puhelin prepaid netti.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllähän pelkällä älykännylläkin pärjää jos sikseen tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491352
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97939Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78884Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113825- 41692
- 106597
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22554On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28533- 45524
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.69472